~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Jeg gikk på puregon, og den var helt ok å sette. Litt tid å blande, det tok det men. Syntes ikke ovitrelle var så ille, om jeg ikke har fortrengt det5. Stimuleringsdag
Da er jeg i gang med Orgalutran i tillegg til MenopurEr jo mye mer å sprøyte inn, så videre tenker jeg at jeg tar Orgalutranen først, og så Menopur (den jeg synes er lettest) etterpå. Konsentrerer meg hele veien om å puste. Nå får jeg virkelig utnyttet at jeg gikk mye på yoga en stund
Det blir jo lettere for hver sprøyte jeg tar, så nå gruer jeg meg ikke noe særlig lengre.
Men jeg har hørt at Ovitrelle-sprøyten er mye verre? Er fare for at mannen skal få lov til å sitte den for megHan må jo lide litt han også?
Gru-gleder meg til UL på fredag. Håper det ser bra ut så langt, og at jeg slipper å gå på sprøyter i en evighet![]()
syns du er så flink som klarer dette selv 
Det blir jo lettere for hver sprøyte jeg tar, så nå gruer jeg meg ikke noe særlig lengre.
Var en enorm mestringsfølelse, og ikke minst lettelse
Så i morgen tror jeg at jeg tar den letteste først, og så den verste. Så er jeg i det minste ferdig med det når jeg er ferdig med den
Altså, bare mens jeg var svimmel. Denne gangen kjente jeg at jeg ble litt dårlig, og at det pep/suste i ørene. Så jeg snudde meg med ryggen mot veggen og brukte den til å gli ned langs slik at jeg satt på golvet. 

Tror vi har godt av det, men vi får ta en ting av gangen.
Jeg satt Orgalutran i dag tidlig, og i kveld skal jeg sette Ovitrelle. Blir utrolig digg å bli ferdig med sprøyter for denne gang (og selvsagt forhåpentligvis for alltid