Med stort håp om at IVF skal hjelpe oss

3 DPO - 13 dager til blodprøve

Føler meg fremdeles øm i eggstokkene, og er blitt litt forstoppet (sorry for TMI). Så da passer det godt med yoghurt til frokost:joyful: Planen min fremover er å leve som om jeg var gravid, og ikke teste før jeg evt. har fått positivt svar på blodprøven. Det er jo helt sykt lenge til, men jeg skal gjøre så godt jeg kan for å holde igjen testetrangen:p Har forstått det slik at det er en stund før Ovitrellen går ut av kroppen, og den kan gi falskt positivt svar...:confused:

5DPO - 11 dager til blodprøve

I morgen ettermiddag får vi vite om det ble noen på frys!:wideyed: Utrolig spent, og ganske nervøs for at det kanskje ikke ble noen. Vi hadde jo bare 3 til overs etter uttaket, der 2 av de var 4-delt, og ett var 1-delt... Men vi får bare krysse fingrene for at vi kanskje kan få en eller flere eskimoer:Heartblue

Ellers er formen bra, men jeg kjenner fremdeles at det "klirrer" i eggstokkene hvis jeg er uforsiktig. Så jeg gjør så godt jeg kan for å unngå hopp og sprett.

Ellers går rugetiden helt sinnsykt tregt, så jeg vet ikke om det er så mye å oppdatere om fremover bortsetfra evt. egg på frys:bag:

Håper at alle 3 er på frys imorgen da :happy:

Hurra for ruging!! :D Håper virkelig dette sitter for dere!! :) Og at alle embryoene kan fryses!! :D

6DPO - 10 dager til blodprøve

Det ble 1 på frys! :dance018Jeg glemte selvsagt å spørre hvor langt det hadde kommet, men det var visst fint. Faktisk var det embryoet som først bare var 2-delt som var det som klarte seg. Så tanken min om at de eggene som utviklet seg raskest var de som sikkert kunne klare seg, den måtte jeg bare kaste fra meg:rolleyes:

Jeg hadde selvsagt håpet på at alle tre skulle klare seg, men samtidig må jeg nesten være fornøyd med å i det minste ha fått 1 på frys:) Da blir det jo kanskje 1 uttak mindre (hvis vi er heldige).

6DPO - 10 dager til blodprøve

Det ble 1 på frys! :dance018Jeg glemte selvsagt å spørre hvor langt det hadde kommet, men det var visst fint. Faktisk var det embryoet som først bare var 2-delt som var det som klarte seg. Så tanken min om at de eggene som utviklet seg raskest var de som sikkert kunne klare seg, den måtte jeg bare kaste fra meg:rolleyes:

Jeg hadde selvsagt håpet på at alle tre skulle klare seg, men samtidig må jeg nesten være fornøyd med å i det minste ha fått 1 på frys:) Da blir det jo kanskje 1 uttak mindre (hvis vi er heldige).
Skjønner jo at du tenker at alle skulle klart seg, men godt mer et på frys uansett :oops: satser på dere ikke trenger flere uttak :D

Da satser vi på at den ene blir et søsken ❤️

8DPO - 8 dager til blodprøve

I går var det mye stikking! Og jeg kjenner fremdeles at eggstokkene ikke er som normalt. Føler jeg har fått en helt annen måte å gå i trapper på enn før. Da spratt jeg gjerne både opp og ned, men nå går jeg rooolig:p

Har ikke glemt en eneste Lutinus-tablett, så det er jo positivt. Gikk raskt over til Libresse sine V-care truseinnlegg i stedet for de som er beregnet for TR. Føler disse puster mye mer:) Med alt "griseriet" fra tablettene er det ikke sjans for at jeg går uten!:wacky:

Jeg har 3 tidligtester igjen, så jeg lurte egentlig på om jeg skulle teste annen hver dag frem mot IKM... Men jeg føler meg jo ikke særlig gravid, så vet ikke om jeg gidder. Og Ovitrelle kan jo kanskje gi utslag i morgen - 9DPO (?), så er dumt å gi meg falske forhåpninger. Samtidig er det jo veldig tidlig... Huff, jeg får se hva jeg gjør i morgen tidlig.

8DPO - 8 dager til blodprøve

I går var det mye stikking! Og jeg kjenner fremdeles at eggstokkene ikke er som normalt. Føler jeg har fått en helt annen måte å gå i trapper på enn før. Da spratt jeg gjerne både opp og ned, men nå går jeg rooolig:p

Har ikke glemt en eneste Lutinus-tablett, så det er jo positivt. Gikk raskt over til Libresse sine V-care truseinnlegg i stedet for de som er beregnet for TR. Føler disse puster mye mer:) Med alt "griseriet" fra tablettene er det ikke sjans for at jeg går uten!:wacky:

Jeg har 3 tidligtester igjen, så jeg lurte egentlig på om jeg skulle teste annen hver dag frem mot IKM... Men jeg føler meg jo ikke særlig gravid, så vet ikke om jeg gidder. Og Ovitrelle kan jo kanskje gi utslag i morgen - 9DPO (?), så er dumt å gi meg falske forhåpninger. Samtidig er det jo veldig tidlig... Huff, jeg får se hva jeg gjør i morgen tidlig.

Så spennende!! Jeg hadde tydelig festesmerter med stikk rundt den tiden i forrige graviditet :D:D

Alt for spennende dette. Men det kan fortsatt være ovitrelle 10 dager etter den er satt, så kanskje lurt å vente til de dagene er passert..

9DPO - 7 dager til blodprøve

Jeg feiget nok ut i dag tidlig, så ble ingen test:wacky: Føler ikke at jeg kjenner noen symptomer, så jeg er nok litt pessimist for tiden:( Kanskje jeg tar en test i morgen, men jeg begynner å helle mot at jeg kanskje burde vente til blodprøven.

9DPO - 7 dager til blodprøve

Jeg feiget nok ut i dag tidlig, så ble ingen test:wacky: Føler ikke at jeg kjenner noen symptomer, så jeg er nok litt pessimist for tiden:( Kanskje jeg tar en test i morgen, men jeg begynner å helle mot at jeg kanskje burde vente til blodprøven.
Så sykt spennende:angelic:. Husker jeg vekslet veldig selv første forsøket. Sånn ifra minutt til minutt :p

10DPO - 6 dager til blodprøve

Negativ test:banghead: Nå gidder jeg ikke mer testing før blodprøven. Gruer meg SKIKKELIG til fredag.

Back
Topp