Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkKos deg i helgen som ruger
Skjønner jo at du tenker at alle skulle klart seg, men godt mer et på frys uansett satser på dere ikke trenger flere uttak6DPO - 10 dager til blodprøve
Det ble 1 på frys! Jeg glemte selvsagt å spørre hvor langt det hadde kommet, men det var visst fint. Faktisk var det embryoet som først bare var 2-delt som var det som klarte seg. Så tanken min om at de eggene som utviklet seg raskest var de som sikkert kunne klare seg, den måtte jeg bare kaste fra meg
Jeg hadde selvsagt håpet på at alle tre skulle klare seg, men samtidig må jeg nesten være fornøyd med å i det minste ha fått 1 på frys Da blir det jo kanskje 1 uttak mindre (hvis vi er heldige).
8DPO - 8 dager til blodprøve
I går var det mye stikking! Og jeg kjenner fremdeles at eggstokkene ikke er som normalt. Føler jeg har fått en helt annen måte å gå i trapper på enn før. Da spratt jeg gjerne både opp og ned, men nå går jeg rooolig
Har ikke glemt en eneste Lutinus-tablett, så det er jo positivt. Gikk raskt over til Libresse sine V-care truseinnlegg i stedet for de som er beregnet for TR. Føler disse puster mye mer Med alt "griseriet" fra tablettene er det ikke sjans for at jeg går uten!
Jeg har 3 tidligtester igjen, så jeg lurte egentlig på om jeg skulle teste annen hver dag frem mot IKM... Men jeg føler meg jo ikke særlig gravid, så vet ikke om jeg gidder. Og Ovitrelle kan jo kanskje gi utslag i morgen - 9DPO (?), så er dumt å gi meg falske forhåpninger. Samtidig er det jo veldig tidlig... Huff, jeg får se hva jeg gjør i morgen tidlig.
Ovitrellen er jo 11 dager siden jeg tok, så da er den vel ute? Tok den på mandag i forrige uke.Alt for spennende dette. Men det kan fortsatt være ovitrelle 10 dager etter den er satt, så kanskje lurt å vente til de dagene er passert..
Ja bør detOvitrellen er jo 11 dager siden jeg tok, så da er den vel ute? Tok den på mandag i forrige uke.
Så sykt spennende. Husker jeg vekslet veldig selv første forsøket. Sånn ifra minutt til minutt9DPO - 7 dager til blodprøve
Jeg feiget nok ut i dag tidlig, så ble ingen test Føler ikke at jeg kjenner noen symptomer, så jeg er nok litt pessimist for tiden Kanskje jeg tar en test i morgen, men jeg begynner å helle mot at jeg kanskje burde vente til blodprøven.