Med stort håp om at IVF skal hjelpe oss

14DPO - 2 dager til blodprøve

Jeg har ikke tatt noen tester siden sist, og har bestemt meg for å vente på svaret jeg får på fredag etter blodprøven:) Huff, jeg har visst ikke oppdatert så mye her inne i det siste:wacky: Rugetiden tar visst på mer enn jeg hadde forestilt meg. Det går så mange tanker rundt i hodet mitt. Rekker vi ett til forsøk før sommeren hvis det ikke går nå? Hvis det ikke går nå, skal vi da prøve selv frem til neste innsett? Jeg kunne ha ramset opp utallige spørsmål, men jeg blir jo ikke mer gravid av å grave meg ned i selvmedlidenheten. Og strengt tatt vet jeg jo ikke om jeg er gravid eller ikke denne gangen! Så alle spørsmålene får vente til vi har fått avklart på fredag.

Masse lykke til på fredag!! :)

16DPO

3 negative tester, så da er det bare å vente på tlf. fra sykehuset med bekreftelse på at det ikke gikk denne gangen. Begynte å spotte i går kveld, så jeg forstod vel egentlig da hvilken vei det gikk. Spottingen har tatt seg opp, men er ikke noe friskt blod enda. Håper det kommer i løpet av dagen, så jeg blir ferdig med det.

Spent på om vi kommer til på Haukeland en gang til før sommeren. Har jo 1 egg på frys, så vi får håpe at det er det som er gullegget. Men akkurat nå føler jeg meg helt tom. Skuffet, trist, oppgitt, og ikke helt klar for å drive med hjemmeeksamen.

Da har jeg fått bekreftet at vi kommer til etter påske :-)

Frem til da oppdaterer jeg sikkert bare den "vanlige" dagboken min på "vi som prøver".

Masse lykke til alle dere som har fulgt meg:wav Og tusen takk for alle gode ord og tanker:Heartbigred

God klem ❤️

CD2

Helt ubeskrivelig digg at TR kom i går :-) Ble virkelig bekymret for hvor lenge jeg skulle spotte:sour: Men nå er det over, så da er det blanke ark. Vi har 2 pp'er før neste innsett, og vi har virkelig tenkt å få utnyttet de sjansene vi har:p Mannen skal selvsagt på jobbreise rett før EL, så vi får være effektive når han er tilbake:dance011Og ellers så kan vi jo øve oss litt:smiley-angelic006 Hørte nettopp om en som ble gravid på en spontan EL, så det kan jo skje under!

Ha en fin tirsdag:Heartbigred

CD2

Helt ubeskrivelig digg at TR kom i går :) Ble virkelig bekymret for hvor lenge jeg skulle spotte:sour: Men nå er det over, så da er det blanke ark. Vi har 2 pp'er før neste innsett, og vi har virkelig tenkt å få utnyttet de sjansene vi har:p Mannen skal selvsagt på jobbreise rett før EL, så vi får være effektive når han er tilbake:dance011Og ellers så kan vi jo øve oss litt:smiley-angelic006 Hørte nettopp om en som ble gravid på en spontan EL, så det kan jo skje under!

Ha en fin tirsdag:Heartbigred
Happy humping ;) (når den tid kommer)

Back
Topp