3. Stimuleringsdag
Nei, det gikk ikke i dag heller
Men jeg klarte å holde hudfolden selv, se på da mannen min stakk nålen inn, og ta over etter den var gjennom (sprøytet inn og tok ut). Enorm fremgang fra første sprøyte, og god fremgang fra i går
I går klarte jeg jo ikke å se på, og måtte konsentrere meg veldig om pusten.
Tenker at jeg må få lov å skryte litt av meg selv, selv om jeg vet at jeg har litt å gå på. Morgendagen blir spennende, for da er ikke mannen min her til unnsetning
Han drar på jobbreise i ettermiddag, og er ikke tilbake før onsdag/torsdag. Det er kanskje det som skal til for at jeg skal klare det selv, men jeg har likevel tenkt å alliere meg med noen i tilfelle jeg går helt i lås. Er best å være positiv, men realistisk. Er jo selvsagt en fordel at jeg klarer det selv før jeg starter på Orgalutran i tillegg til Menopur på onsdag...
Så langt merker jeg ikke noe til bivirkninger, og er ikke noe særlig øm i stikkene. Eneste "bivirkningen" er jo at jeg har stresset på meg en dårlig mage og dårlig nattesøvn... Men tror ikke helt at det har noe med selve medisinen å gjøre
Har lest en del om overstimulering siden jeg er godt innenfor faresonen for det, men har forstått det slik at det helst skjer mye senere i prosessen. Det er vel ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til når det kommer til det, så jeg får konsentrere meg om å overvinne frykten for sprøytestikket enn så lenge
Godt å lese om andre som har klart det, for da blir man jo ekstra motivert!
Glad jeg har forumet her inne, med mange fine folk