Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og fra jeg fylte sprøyten til den var satt gikk det bare 20 min (i motsetning til flere timer). Så da er det bare å prøve igjen i morgenHuff, det hørtes verre ut, jaDu fikser detEr det en ting jeg ikke gruer meg til, så er det de sprøytene. Det blir bare en lettelse at jeg slipper å måtte treffe en blodåre
Nå hørtes jeg ut som en litt tvilsom type her, men greia er at jeg må ta intravenøs enzymbehandling hver fjortende dag
![]()
Jeg gruet meg jo egentlig ikke til sprøytene, men så ble det litt for overveldende i går. Håper det går til slutt
I verste fall må han hjelpe meg videre også, jaEr veldig vanskelig å stikke seg selv. Men etterhvert blir du tryggere og tryggereOg superfint at du har en mann som kan ta over! Kanskje det skal bli hans jobb i dette her? Heier masse på deg!!
Så håper jeg får det til i morgen! Hvis ikke får jeg krype til korset og ta noen overnattinger hos foreldrene mine eller noe sånt
I går klarte jeg jo ikke å se på, og måtte konsentrere meg veldig om pusten.
Han drar på jobbreise i ettermiddag, og er ikke tilbake før onsdag/torsdag. Det er kanskje det som skal til for at jeg skal klare det selv, men jeg har likevel tenkt å alliere meg med noen i tilfelle jeg går helt i lås. Er best å være positiv, men realistisk. Er jo selvsagt en fordel at jeg klarer det selv før jeg starter på Orgalutran i tillegg til Menopur på onsdag...
helt lov å skryte av deg selv 
Ja, jeg håper det! Har ikke egentlig laget meg en plan-B, men mamma sa at i verste fall kan jeg kjøre bort til deSå deilig at du er i gangheia heia! Imorgen klarer du plutselig å stikke selv
![]()
4. Stimuleringsdag
Jeg fikk det til!Konsentrerte meg om å puste, satt nålen til magen og dyttet den forsiktig men bestemt inn. Så nå skal resten av nålene gå som en lek
Tenk at jeg brukte mange timer på dette på lørdag
Uansett:![]()
Nå er du over kneika vettu, herfra blir det bare enklere
Orgalutran er ikke noe vanskeligere så det kommer også til å gå fint! den kan svi litt mer rett etterpå men hos meg har det blitt bedre når jeg har brukt den litt.Ja, det var helt sykt digg å klare det selv! Satser på at nattesøvn og "stressmage" ikke blir et tema videreWohooo, bra jobba!!!Nå er du over kneika vettu, herfra blir det bare enklere
Orgalutran er ikke noe vanskeligere så det kommer også til å gå fint! den kan svi litt mer rett etterpå men hos meg har det blitt bedre når jeg har brukt den litt.
Godt å være skikkelig i gangJa, hva var det jeg stresset med nå igjen?Hurra! Jeg visste du kunne klare det selv![]()

Godt med en heiagjeng her inne
Det er jo skummelt første gangen selv daJa, hva var det jeg stresset med nå igjen?Godt med en heiagjeng her inne
![]()
. På fredagDet er jo skummelt første gangen selv da.
Når skal du på ul?regner med jeg skal opp på KK i starten av neste uke for å ta blodprøve
![]()
Det er veldig greit at de har fått klinikk til å ta blodprøver der nede ogsåPå fredagSpent! Og selvsagt altfor utålmodig
Jeg tok blodprøvene nede i sentrum, for å slippe å dra opp til Haukeland. Veldig praktisk, rett bak togstasjonen![]()

Bra jobba4. Stimuleringsdag
Jeg fikk det til!Konsentrerte meg om å puste, satt nålen til magen og dyttet den forsiktig men bestemt inn. Så nå skal resten av nålene gå som en lek
Tenk at jeg brukte mange timer på dette på lørdag
Uansett:![]()

Det blir jo lettere for hver sprøyte jeg tar, så nå gruer jeg meg ikke noe særlig lengre.