~Mars 2021~

Tenker det ja
Heldigvis ikke tomt for sykt barn dager ennå. Har for lengst gitt opp å jobbe inn noe som helst så med kortere dager i barnehagen blir det redusert jobbing og sykt barn "dager" for tapt tid.

Ungene trives uansett. Sist periode var største protesten til guttungen at han havnet på rosa gruppe. Det er jo en "jentefarge" :hilarious::hilarious:

Heldigvis ikke tomt for sykt barn dager ennå. Har for lengst gitt opp å jobbe inn noe som helst så med kortere dager i barnehagen blir det redusert jobbing og sykt barn "dager" for tapt tid.

Ungene trives uansett. Sist periode var største protesten til guttungen at han havnet på rosa gruppe. Det er jo en "jentefarge" :hilarious::hilarious:
Spent på hvordan det blir , synes det er skummelt å jobbe i barnehage nå , er jo så mye smitte blant de små også pga mutert variant.

Den nederste tror jeg vi har, jeg tipper alle blir elsket. Men et hus er meget popis hos mine på 5 og 10

"Vi er tross alt midt under en pandemi" er svaret på det :rolleyes: Timen til yngste ble kansellert i april i fjor. Det gikk ikke bra hjemme med store omveltninger for eldste som lot det gå utover lille. Vi ringte helsestasjonen og ba om hjelp. Svaret var kort og godt at vi fikk klare oss på egenhånd, de var opptatt med koronaoppfølging...
Her har de brukt helsesykepleiere til corona testing, var ganske paff når jeg skulle testes å møtte på vår HS. Å da var alle timer som ikke var vaksine på avlyst pga dette..

Hvorfor har du gjort det?! :wideyed:
Hilsen nyhetsjunkie o_O
Samme har jeg gjort, så all min info kommer fra dere og svigermor :p
Jeg har sperret pga angst som blir forverra av dårlige nyheter og skremselsoverskrifter. Ser ikke nyheter på tv heller, det ødelegger nattesøvnen

Back
Topp