Veldig spent på det jaDøgn-tallet for landet ble ikke så ille. 690. Jeg fryktet jo 7-800
Det er likevel høyt og den del av den stigende trenden. Spent på hva regjeringen legger frem over helga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spent på det jaDøgn-tallet for landet ble ikke så ille. 690. Jeg fryktet jo 7-800
Det er likevel høyt og den del av den stigende trenden. Spent på hva regjeringen legger frem over helga
Jeg venter også på rødt nivå i grunn og åpent fot samfunnskritiske tenker jegGodt det. Her i hus venter vi egentlig bare på rødt nivå etterfulgt av stengte barnehager noen uker senere. Ikke fordi vi ønsker det, det er bare slik det ser ut som det går. Med så mye smitte uten at de har vaksinert den gruppen som faktisk fyller mest intensivplasser (ikke 85+) så er det omtrent bare et tidsspørsmål.
KjedeligOg da var en hel ungdomsskole i kommunen i karantene + påvist mutert smitte igjen..
Skjønner , høres ut som dere burde snakke med bhg igjen. Men det er vanskelig når barn tisser mye på seg , for en del barn er det et vanvittig nederlag og da er det nesten bedre å bruke bleier igjen. , andre bryr seg ikke å da må man vel gjøre det msn tenker rr best.Tidligere var det bremsespor som gjaldt (pga treg/hard mage), han tisset aldri på seg da. Nå er det lite problem med det, men nå er han blitt vant til bleie slik at han tisser på seg![]()
Kos dereGod morgen ja. Fått sovet til nå , det var digg!Snart i bakkene.
Ja merket virkelig det. Slitt med å finne joggesko lenge. Har litt brede føtter.Gode sko hjelper mye mot skader. Lettere å komme seg ut nå som det er lysere lengre utover kvelden.
Jeg er spent på pressekonferansen.Selv med alle forbehold om mye oslo-masse-testing og sånn så ja, det er mye, men det er trenden i det siste, det er økende smitte. Det er derfor det er varslet pressekonferanse over helga og strammere tiltak. Med mutanten fra england såpass utbredt, som er så mye mer smittsom, så holder det ikke sånn det er pr nå.
Takk likeså. Det blir en rolig helt herGod helg!
Når?Nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt til barnehagestart ja
Hvorfor? Når begynner hun?Nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt til barnehagestart ja
3 mai.Når?
Samma her. Har snakket en hel del med barnen om dette her att rett hva det er så må vi ha en annerledes skole dag.
Pga corona. Restriksjonene der. Hu begynner 3 mai.Hvorfor? Når begynner hun?
Ville utsatt til etter sommeren om jeg kunne, da har vel hverdagen blitt litt letterePga corona. Restriksjonene der. Hu begynner 3 mai.
Hu får ikke en vanlig barnehagehverdag som man fikk før i tiden.
Jeg har ingen forutsetning for å se for meg hvordan hverdagen hennes blir..
Og hu er mer utsatt for smitte der. Men jeg vet jo at det er viktig med barnehage.