~Mars 2021~

Ohoi, minsten har begynt å tisse på seg i bhg (de har tidligere tatt på bleie hvis han har bæsjet i to truser, pga problem med mage), og de bruker nå bleie på ham konstant. De mener nå at han ikke er klar for bleieslutt selv om det går fint hjemme, og han har hatt nærmere 3 mnd uten uhell med tissing i bhg. Det å ha tatt på bleie ved bremsespor har vist seg å ta en dårlig vending for oss.. Han har også sovet uten bleie i 2 mnd og hatt til sammen 3-4 uhell med tissing. Nå har han plutselig tisset i senga omtrent hver morgen den siste uka :arghh:
Arg!

Ohoi, minsten har begynt å tisse på seg i bhg (de har tidligere tatt på bleie hvis han har bæsjet i to truser, pga problem med mage), og de bruker nå bleie på ham konstant. De mener nå at han ikke er klar for bleieslutt selv om det går fint hjemme, og han har hatt nærmere 3 mnd uten uhell med tissing i bhg. Det å ha tatt på bleie ved bremsespor har vist seg å ta en dårlig vending for oss.. Han har også sovet uten bleie i 2 mnd og hatt til sammen 3-4 uhell med tissing. Nå har han plutselig tisset i senga omtrent hver morgen den siste uka :arghh:
Arg!
Det der styret barnehagen din driver med hadde jeg klaget på.... går da ikke an å holde på sånn

Det der styret barnehagen din driver med hadde jeg klaget på.... går da ikke an å holde på sånn
De har økt bleiebruken sakte, men sikkert. Klart at det er lettvint for ham å bare tisse i bleie slik at han aldri trenger å gå fra leker han holder på med osv. Vet ikke helt hva vi skal gjøre..

Det var mye. Jeg tenker det vil stige her og nå etter vinterferien

Selv med alle forbehold om mye oslo-masse-testing og sånn så ja, det er mye, men det er trenden i det siste, det er økende smitte. Det er derfor det er varslet pressekonferanse over helga og strammere tiltak. Med mutanten fra england såpass utbredt, som er så mye mer smittsom, så holder det ikke sånn det er pr nå.

Arg!

Så utrolig frustrerende!

De har økt bleiebruken sakte, men sikkert. Klart at det er lettvint for ham å bare tisse i bleie slik at han aldri trenger å gå fra leker han holder på med osv. Vet ikke helt hva vi skal gjøre..

Det er ikke greit og du bør ha en prat med dem om det.

Så utrolig deilig dag i dag! Vært ute i 3 timer og bare nytt vårværet! Trengte det i dag kjente jeg. :happy:
B1C095FF-3C23-45D9-9AAF-AE0E2A8EE3E1.jpeg

Her er vårværet at vi våknet til 5 cm nysnø, som i løpet av dagen ahr blitt meget våt plga plussgrader og etterhvert regn. Det regner fortsatt og er tungt og grått.

Det er ikke greit og du bør ha en prat med dem om det.
Hun ene lurte på hvordan det med bleie påvirket ting hjemme og jeg sa som sant var at han tidligere har sovet hele natta uten bleie og vært tørr. Men at den siste tiden hadde han tisset seg ut omtrent hver natt etter at bleiebruken ble økt. I tillegg går han 1-1,5t uten å tisse seg ut, kan til nød bli et par dråper i trusa. Kjenner at jeg blir frustrert, men føler ikke heller at jeg kan irettesette dem da jeg ikke kjenner hverdagen i bhg og hvordan han er der. Jeg ser bare at bleiebruken går ut over hjemmet også:sorry:

Her er vårværet at vi våknet til 5 cm nysnø, som i løpet av dagen ahr blitt meget våt plga plussgrader og etterhvert regn. Det regner fortsatt og er tungt og grått.

Så kjedelig. Er det noe godvær i sikte da?

Jeg ville snakket med dem og sagt at nok er nok. Det skal ikke gå bakover med fremgangen fordi de syns det er lettvint med bleie. Om de ikke kan la være å sette på bleie hele tiden så får du sende med flere skift og si at nok er nok. Vi er ferdige med bleier

Hun ene lurte på hvordan det med bleie påvirket ting hjemme og jeg sa som sant var at han tidligere har sovet hele natta uten bleie og vært tørr. Men at den siste tiden hadde han tisset seg ut omtrent hver natt etter at bleiebruken ble økt. I tillegg går han 1-1,5t uten å tisse seg ut, kan til nød bli et par dråper i trusa. Kjenner at jeg blir frustrert, men føler ikke heller at jeg kan irettesette dem da jeg ikke kjenner hverdagen i bhg og hvordan han er der. Jeg ser bare at bleiebruken går ut over hjemmet også:sorry:
Set er normalt med tilbakefall da noen mnd etter bleieskutt

JEg bare fokuserer på noe annet i kveld, håper jeg har tatt sorgene på forskudd og et lavere tall i natt, vet at en del skyldes uansett masse-testinegn i oslo så høyere tall er forventet, prøver å puste med magen, og så får vi bare vente og se.

Fokusere på spirene på badet og få dem opp i lys i stedet, eller noe sånn. Puste med magen.
Jeg fokuserer på at jeg har gått sånn ca 10,400 skritt. :)

Så kjedelig. Er det noe godvær i sikte da?
Brukbart søndag.

Da skal mellomste spille håndballkamp ;)

Mer opphold og av og til sol neste uke. Det blir bra

Back
Topp