Hvor går det oppussingsprogrammet? Er det faktisk oppussing eller 80% småprat om helt irrelevante ting?Dere burde hatt hjelp av Jonathan i Eiendomsbrødrene. Hilsen sett for mye oppussingsprogrammer på tv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor går det oppussingsprogrammet? Er det faktisk oppussing eller 80% småprat om helt irrelevante ting?Dere burde hatt hjelp av Jonathan i Eiendomsbrødrene. Hilsen sett for mye oppussingsprogrammer på tv.
På Vox.Hvor går det oppussingsprogrammet? Er det faktisk oppussing eller 80% småprat om helt irrelevante ting?
Tror ikke vi har Vox. Skal se om jeg finner det et annet stedPå Vox.
Det er vel mer renovering enn oppussing, egentlig.
Om du vil se oppussingsprogram for å bli inspirert og å eventuelt lære ville jeg heller sett Mor og datter pusser opp (Good Bones) eller Oppussing i hjembyen (Hometown) på samme kanal.![]()
Rettelse: mannen har abonnementPå Vox.
Det er vel mer renovering enn oppussing, egentlig.
Om du vil se oppussingsprogram for å bli inspirert og å eventuelt lære ville jeg heller sett Mor og datter pusser opp (Good Bones) eller Oppussing i hjembyen (Hometown) på samme kanal.![]()
Takk for tipset!Å? Så utrolig kjedelig da. Her oppfordres alle til å prøve. Og foreldre til å være med på slike dager slik at de er nok voksne til å hjelpe alle. Så denne skolen er ganske flink på dette synes jeg.Skolen sier uttrykkelig at de ikke får lov å velge slalåm på skidag om de ikke kan det. Det skjer likevel og det går utover alle. Lærere låses til å hjelpe disse.
Dernest, jeg har ingen venninner.
Og derved heller ikke noen som er god på slalåm.
Rettelse: mannen har abonnementTakk for tipset!

Å? Så utrolig kjedelig da. Her oppfordres alle til å prøve. Og foreldre til å være med på slike dager slik at de er nok voksne til å hjelpe alle. Så denne skolen er ganske flink på dette synes jeg.
Nettopp flyttet til ny plass eller noe sånn? En kompis av mannen da?
Så snart det er mulig å reise demper nok oppussingsbehovet seg her i hus. Så lenge vi sitter fast i Norge og ikke en gang reiser innad i landet er garantert så er det huset som får gjennomgå
Bare hyggelig.
Jeg synes det er veldig koselige programmer, men jeg ser dem jo primært for å se på noe – ikke fordi jeg har tanker eller drømmer om å pusse opp.![]()

Om dere ønsker flere venner er det jo kjipt. Men i en periode i livet har man ikke tid til så mye venner, så vet jo ikke deres side. Har ikke fult opp selv heller. Men, denne pandemien har jo ikke gjort det lettere mener jeg.Nei, ikke nettopp flyttet, kjenner folk, ingen venner, sånn er livet, (Mannen er ikke bedre stilt, for å si det sånn.) Vi klarer oss helt fint, men venner, nei, det har vi ikke. Bekjente ja. Og familie.
Hahah. Samme her. Til ungenes forvilelse.Så snart det er mulig å reise demper nok oppussingsbehovet seg her i hus. Så lenge vi sitter fast i Norge og ikke en gang reiser innad i landet er garantert så er det huset som får gjennomgå![]()
De er litt lei mora og alle påfunnene. JuppDet kan jo gå den veien også, ja
Vi har stort sett bare kolleger og bekjente her.Nei, ikke nettopp flyttet, kjenner folk, ingen venner, sånn er livet, (Mannen er ikke bedre stilt, for å si det sånn.) Vi klarer oss helt fint, men venner, nei, det har vi ikke. Bekjente ja. Og familie.
Antakelig ikke, så lenge de har kontroll på smitteveiene, tenker jeg?11 nye smittetilfeller i nabokommunen , litt spent på om de snart gjør noen innstramminger der
Kommer vel an på hvor mye tiltak de har allerede. Neste steg her er rødt nivå før de eventuelt stenger skole og barnehage. Håper vi slipper det.11 nye smittetilfeller i nabokommunen , litt spent på om de snart gjør noen innstramminger der
Vi har stort sett bare kolleger og bekjente her.
11 nye smittetilfeller i nabokommunen , litt spent på om de snart gjør noen innstramminger der