Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

God morgen! Mannen er tilbake på hjemmekontoret etter ei friuke, lille og jeg har en rolig start. Han har spist frokost og dupper i fanget mitt nå mens jeg titter på Michael McIntyre's Big Show. Synes det er utrolig morsomt, litt «min tid» på morran.
To grader ute.
JippiMin bursdagsmåned![]()
Ja gleder meg til å gå med joggesko!Første vårmåned!![]()
Hehe ser den.God morgen, endelig er mars her. Jeg har mentalt vært "i starten mars" i en uke allerde...
Her har det smeltet på veiene, så håper jeg kan gå med joggesko snart.Endelig vår, selv om ingenting minner om vår her vi bor. Masse snø. Men skal ikke langt unna før det er helt annerledes. Fri i dag med unga. Blir ikke mer enn 2-3 fridager på de denne uka. 2 på den ene og 3 på den andre.
Usj, her er det sol ser det ut som.Regn, regn, vind og regn.
Vår? Jada, men ikke sånn koselig vår akkurat. Det knirker i huset og regnet pisker.
Jeg husker når min var så liten, da sto vi opp, ga frokost, så sovnet hu i armene mine og jeg sovnet også. Det var kos det.God morgen! Mannen er tilbake på hjemmekontoret etter ei friuke, lille og jeg har en rolig start. Han har spist frokost og dupper i fanget mitt nå mens jeg titter på Michael McIntyre's Big Show. Synes det er utrolig morsomt, litt «min tid» på morran.
To grader ute.
Fordi skjørt er artig?Her har visst skyene falt så langt ned at de traff fjellet.
Også kjent som tåke. Harmonerer finfint med det ellers våte været ja. Harmonerte ikke like fint med mellomste som ville vise frem klærne hun har sydd i vinterferien. Hvorfor må de alltid sy SKJØRT? Det funker ikke under regnbukse! (Hun skal sy to bukser også da altså, så langt kom de bare ikke, men mormor innså at restene kunne bli et skjørt, og det var enklere å sy) Så hun har på seg genseren, og med seg skjørtet i sekken så hun visstnok skal skifte... Jahh.
Så ikke veldig langt unna da tenker jeg?Og hører arbeidet med den nye skolen, det er ikke tvil om at det flyttes på en del stein, for å si det sånn. Det er innen god hørsevidde fra meg, denne nye skolen bygges.