~Mars 2021~

Kan jeg bare lukke øynene, så er klokka 1510 når jeg åpner dem?

Ikke? Vel, da får jeg grave meg ned i avstemminger og se om klokka går fort på den måten da kanskje

snart helg. Det skal bli godt.

Taco med ungene i kveld. Sulten. Jeg valgte å ta en dusj i lunsjen heller enn å spise, siden jeg spiste frokost 10.30, men det medfører jo bare at NÅ er jeg sulten likevel...

Mellomste er vel stgraks hjemme fra skolen, eldste om en time, minste skal hente i bhg innen en time etter det igjen, mannen og jeg på hjemmekontor, uka har gått fort men liekvel er det godt at det snart er helg.

15 - tallet på msis er 544!

544 tilfeller registrert hittil idag. 570 i hele går!

Det slo rett og slett piffen utav meg, så jeg tok helg. ORka ikke konsentrere meg om mer jobb

Satser på minimal økning og tall på 700-ish, ikke normal økning og tall på 900-ish i natt.

Det sakl sies at Oslo har en stor andel av disse, over 200, og det er mye, men skyldes trolig den massetestingen de bedriver av også symptomfrie folk, med en mengde svar som ble registrert i natt,

Det er jo flott at man finner smitte som er i folk uten symptomer, og får satt dem i karantene før de smtiter så mange andre. Det er liekvel et høyt 15-tall nasjonalt selv korrigert for dette, men kanskje ikke like ikke. Jeg har et svakt håp omå lande å¨6-700-ish i natt, men vi får se...

Det slo rett og slett piffen utav meg, så jeg tok helg. ORka ikke konsentrere meg om mer jobb

Satser på minimal økning og tall på 700-ish, ikke normal økning og tall på 900-ish i natt.
Allikevel det er høyt. Nei jeg stenger meg inne til tirsdag tror jeg! (Når jeg endelig har kommet hjem fra gåtur. )

Allikevel det er høyt. Nei jeg stenger meg inne til tirsdag tror jeg! (Når jeg endelig har kommet hjem fra gåtur. )

JEg bare fokuserer på noe annet i kveld, håper jeg har tatt sorgene på forskudd og et lavere tall i natt, vet at en del skyldes uansett masse-testinegn i oslo så høyere tall er forventet, prøver å puste med magen, og så får vi bare vente og se.

Fokusere på spirene på badet og få dem opp i lys i stedet, eller noe sånn. Puste med magen.

Back
Topp