~Mars 2021~

Jeg fokuserer på at jeg har gått sånn ca 10,400 skritt. :)
Godt jobba.

Jeg la vekk klokka mi, skritt telleren, etter gjennomført skritt-konkurranse på jobb i oktober og har ikke sett den siden..

Det er det jeg håper, men da blir det vel litt feil å falle tilbake til bleiebruk på fulltid, eller? :shy:
Det kommer muligens litt an på , har han mye uhell i bhg så blir det kanskje vanskelig for han å stadig måtte bytte

Godt jobba.

Jeg la vekk klokka mi, skritt telleren, etter gjennomført skritt-konkurranse på jobb i oktober og har ikke sett den siden..
Prøver å være i mer aktivitet for tiden :) Gå ned litt i vekt.
Nå er det sol ute og fint vær, selv om det er litt kaldt fremdeles.. Så vil legge en base.
Og gått med kompresjonstights og de nye skoene. Mye mindre vondt i kroppen.

Det kommer muligens litt an på , har han mye uhell i bhg så blir det kanskje vanskelig for han å stadig måtte bytte
Hvis han skal fortsette med bleie der, så er jeg redd vi må innføre bleie på natt også:( ikke at det er et nederlag sånn sett, men han har hatt flere mnd på natt med antall uhell som jeg kan telle på en hånd:sorry:

Dessuten har de ikke prøvd noe de siste dagene, alle trusene kommer rene tilbake og han i bleie :sorry:

Flere smittede og nå med ukjent smittevei.. lurer på når de går over til rødt i nabokommunen jeg

Ohoi, minsten har begynt å tisse på seg i bhg (de har tidligere tatt på bleie hvis han har bæsjet i to truser, pga problem med mage), og de bruker nå bleie på ham konstant. De mener nå at han ikke er klar for bleieslutt selv om det går fint hjemme, og han har hatt nærmere 3 mnd uten uhell med tissing i bhg. Det å ha tatt på bleie ved bremsespor har vist seg å ta en dårlig vending for oss.. Han har også sovet uten bleie i 2 mnd og hatt til sammen 3-4 uhell med tissing. Nå har han plutselig tisset i senga omtrent hver morgen den siste uka :arghh:
Arg!
Ånei! Så utrolig kjedelig!

Hvis han skal fortsette med bleie der, så er jeg redd vi må innføre bleie på natt også:( ikke at det er et nederlag sånn sett, men han har hatt flere mnd på natt med antall uhell som jeg kan telle på en hånd:sorry:

Dessuten har de ikke prøvd noe de siste dagene, alle trusene kommer rene tilbake og han i bleie :sorry:
Men har han hatt mye uhell i bhg? Om han har ørten pr dag kan jeg jo skjønne de tar på bleier.
Er de mye ute som gjør at det å tisse på seg er enda vanskeligere ?

ellers er det vel bare å ta med masse klær ( inne og utrtøy) og si at han ikke skal ha på bleier

Men har han hatt mye uhell i bhg? Om han har ørten pr dag kan jeg jo skjønne de tar på bleier.
Er de mye ute som gjør at det å tisse på seg er enda vanskeligere ?

ellers er det vel bare å ta med masse klær ( inne og utrtøy) og si at han ikke skal ha på bleier
Tidligere var det bremsespor som gjaldt (pga treg/hard mage), han tisset aldri på seg da. Nå er det lite problem med det, men nå er han blitt vant til bleie slik at han tisser på seg :shy:

Og da var en hel ungdomsskole i kommunen i karantene + påvist mutert smitte igjen..

Og da var en hel ungdomsskole i kommunen i karantene + påvist mutert smitte igjen..

Kjedelig.

Her er det ikke påvist noe mer etter den mutanten som ble påvist tidligere i uka.

Stille før stormen?

Døgn-tallet for landet ble ikke så ille. 690. Jeg fryktet jo 7-800

Det er likevel høyt og den del av den stigende trenden. Spent på hva regjeringen legger frem over helga

Det er det jeg håper, men da blir det vel litt feil å falle tilbake til bleiebruk på fulltid, eller? :shy:
Vi var bare sta :angelic: Tok med masse skift og vasket dressen omtrent hver dag. Han sluttet med bleie julen for to år siden, like før han fylte tre. Barnehagen prøvde seg med hinting om å gå tilbake til bleie ute osv i januar. Det overså vi glatt. Lille (nå eldste) var så stolt over bleieslutt at det ville være helt feil å tvinge på ham bleie fordi det var mer praktisk.

Uhellene på dagen tok først slutt da vi sluttet med bleie på natten så kjøper absolutt teorien om at bleie i visse situasjoner bare skaper trøbbel.

Døgn-tallet for landet ble ikke så ille. 690. Jeg fryktet jo 7-800

Det er likevel høyt og den del av den stigende trenden. Spent på hva regjeringen legger frem over helga
Godt det. Her i hus venter vi egentlig bare på rødt nivå etterfulgt av stengte barnehager noen uker senere. Ikke fordi vi ønsker det, det er bare slik det ser ut som det går. Med så mye smitte uten at de har vaksinert den gruppen som faktisk fyller mest intensivplasser (ikke 85+ :rolleyes:) så er det omtrent bare et tidsspørsmål.

Var på barselgruppe i går. Herregud så godt å se folk! Har nesten ikke sett andre enn mannen (og baby!) siden jul, og selv om jeg er innmari glad i ham så er det fint å snakke med andre mennesker også. :love2
Vi var til og med så gærne at vi satt inne uten munnbind. Var god avstand, da og ingen smitte her per nå. (Men er noe i nabokommunen, så skal jo ikke sløve så innmari.)

Prøver å være i mer aktivitet for tiden :) Gå ned litt i vekt.
Nå er det sol ute og fint vær, selv om det er litt kaldt fremdeles.. Så vil legge en base.
Og gått med kompresjonstights og de nye skoene. Mye mindre vondt i kroppen.
Gode sko hjelper mye mot skader. Lettere å komme seg ut nå som det er lysere lengre utover kvelden.

Back
Topp