Godt jobba.Jeg fokuserer på at jeg har gått sånn ca 10,400 skritt.![]()
Jeg la vekk klokka mi, skritt telleren, etter gjennomført skritt-konkurranse på jobb i oktober og har ikke sett den siden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobba.Jeg fokuserer på at jeg har gått sånn ca 10,400 skritt.![]()
Ja. Det var mye, selv korrigert for mye ekstratesting fra Oslo. Jeg synes det var mye uansettHuff
Det er det jeg håper, men da blir det vel litt feil å falle tilbake til bleiebruk på fulltid, eller?Set er normalt med tilbakefall da noen mnd etter bleieskutt

God helgGod helg!
Jupp helt klart myeJa. Det var mye, selv korrigert for mye ekstratesting fra Oslo. Jeg synes det var mye uansett
Det kommer muligens litt an på , har han mye uhell i bhg så blir det kanskje vanskelig for han å stadig måtte bytteDet er det jeg håper, men da blir det vel litt feil å falle tilbake til bleiebruk på fulltid, eller?![]()
Prøver å være i mer aktivitet for tidenGodt jobba.
Jeg la vekk klokka mi, skritt telleren, etter gjennomført skritt-konkurranse på jobb i oktober og har ikke sett den siden..
Brukbart søndag.
Da skal mellomste spille håndballkamp
Mer opphold og av og til sol neste uke. Det blir bra
Hvis han skal fortsette med bleie der, så er jeg redd vi må innføre bleie på natt ogsåDet kommer muligens litt an på , har han mye uhell i bhg så blir det kanskje vanskelig for han å stadig måtte bytte

Ånei! Så utrolig kjedelig!Ohoi, minsten har begynt å tisse på seg i bhg (de har tidligere tatt på bleie hvis han har bæsjet i to truser, pga problem med mage), og de bruker nå bleie på ham konstant. De mener nå at han ikke er klar for bleieslutt selv om det går fint hjemme, og han har hatt nærmere 3 mnd uten uhell med tissing i bhg. Det å ha tatt på bleie ved bremsespor har vist seg å ta en dårlig vending for oss.. Han har også sovet uten bleie i 2 mnd og hatt til sammen 3-4 uhell med tissing. Nå har han plutselig tisset i senga omtrent hver morgen den siste uka
Arg!
Men har han hatt mye uhell i bhg? Om han har ørten pr dag kan jeg jo skjønne de tar på bleier.Hvis han skal fortsette med bleie der, så er jeg redd vi må innføre bleie på natt ogsåikke at det er et nederlag sånn sett, men han har hatt flere mnd på natt med antall uhell som jeg kan telle på en hånd
Dessuten har de ikke prøvd noe de siste dagene, alle trusene kommer rene tilbake og han i bleie![]()
Tidligere var det bremsespor som gjaldt (pga treg/hard mage), han tisset aldri på seg da. Nå er det lite problem med det, men nå er han blitt vant til bleie slik at han tisser på segMen har han hatt mye uhell i bhg? Om han har ørten pr dag kan jeg jo skjønne de tar på bleier.
Er de mye ute som gjør at det å tisse på seg er enda vanskeligere ?
ellers er det vel bare å ta med masse klær ( inne og utrtøy) og si at han ikke skal ha på bleier

Og da var en hel ungdomsskole i kommunen i karantene + påvist mutert smitte igjen..
Vi var bare staDet er det jeg håper, men da blir det vel litt feil å falle tilbake til bleiebruk på fulltid, eller?![]()
Tok med masse skift og vasket dressen omtrent hver dag. Han sluttet med bleie julen for to år siden, like før han fylte tre. Barnehagen prøvde seg med hinting om å gå tilbake til bleie ute osv i januar. Det overså vi glatt. Lille (nå eldste) var så stolt over bleieslutt at det ville være helt feil å tvinge på ham bleie fordi det var mer praktisk.Godt det. Her i hus venter vi egentlig bare på rødt nivå etterfulgt av stengte barnehager noen uker senere. Ikke fordi vi ønsker det, det er bare slik det ser ut som det går. Med så mye smitte uten at de har vaksinert den gruppen som faktisk fyller mest intensivplasser (ikke 85+Døgn-tallet for landet ble ikke så ille. 690. Jeg fryktet jo 7-800
Det er likevel høyt og den del av den stigende trenden. Spent på hva regjeringen legger frem over helga

Gode sko hjelper mye mot skader. Lettere å komme seg ut nå som det er lysere lengre utover kvelden.Prøver å være i mer aktivitet for tidenGå ned litt i vekt.
Nå er det sol ute og fint vær, selv om det er litt kaldt fremdeles.. Så vil legge en base.
Og gått med kompresjonstights og de nye skoene. Mye mindre vondt i kroppen.