~Mars 2021~

Jeg er spent på pressekonferansen.
Ser ut som det de har tenkt nye tiltak i skole og bhg nest uke Her er det påvist blant 3 ansatte og 2 barn i bhg igår.
Spent ja.

"spenstig" eller hva jeg skal si, at Erna skal holde tale til nasjonen på søndag. Også skal de komme med pressekonferanse mandag?

Pining. Hun kan ikke gi intervjuer etter den talen da, for alle vil bare spørre hva de har bestemt og hvorfor hun ikke bare sier det?

Det regner. Det blåser. Kraft i kastene. Det knaker i veggene. Regnet pisker mot vinduene. Pause i vinden. Bare drypp, drypp, drypp. Det regner.

Det regner. Det blåser. Kraft i kastene. Det knaker i veggene. Regnet pisker mot vinduene. Pause i vinden. Bare drypp, drypp, drypp. Det regner.
Vær :Heartred
Her jeg bor på indre østland er det bare stabilt vær, ikke noe spennende vær. Savner det.

Vær :Heartred
Her jeg bor på indre østland er det bare stabilt vær, ikke noe spennende vær. Savner det.
Bosatt hele mitt liv langs kysten i vest.

Oppvokst på Sunnmøre, studerte i Bergen og ble der 10 år ekstra, hjem til Sunnmøre igjen med mann og barn.

Klimatisk sett skulle jeg gjerne bodd lenger sør-øst, men sosialt er det her jeg har familien

Bosatt hele mitt liv langs kysten i vest.

Oppvokst på Sunnmøre, studerte i Bergen og ble der 10 år ekstra, hjem til Sunnmøre igjen med mann og barn.

Klimatisk sett skulle jeg gjerne bodd lenger sør-øst, men sosialt er det her jeg har familien
I det store bildet er det jo viktigere ting enn været som avgjør hvor man bor, tross alt. :happy:
Jeg har oppvokst på fjellet i Midt-Norge, men har også bodd flere steder på kysten og i nord samt flere steder på Østlandet.
Mye fint her jeg bor, men savner altså værutfordringer – og fjell. Det de kaller fjell her er jo bare hauger. :wacky:

I det store bildet er det jo viktigere ting enn været som avgjør hvor man bor, tross alt. :happy:
Jeg har oppvokst på fjellet i Midt-Norge, men har også bodd flere steder på kysten og i nord samt flere steder på Østlandet.
Mye fint her jeg bor, men savner altså værutfordringer – og fjell. Det de kaller fjell her er jo bare hauger. :wacky:

Ja. Det er klart det er annet enn været som avgjør, men en del ting som er viktig for meg og min trivsel hadde vært lettere med annet vær. Likevel, her bor vi og her blir vi boende. Totalt sett blir det sånn.

Godt det. Her i hus venter vi egentlig bare på rødt nivå etterfulgt av stengte barnehager noen uker senere. Ikke fordi vi ønsker det, det er bare slik det ser ut som det går. Med så mye smitte uten at de har vaksinert den gruppen som faktisk fyller mest intensivplasser (ikke 85+ :rolleyes:) så er det omtrent bare et tidsspørsmål.
Samme her :wacky:

Vi var bare sta :angelic: Tok med masse skift og vasket dressen omtrent hver dag. Han sluttet med bleie julen for to år siden, like før han fylte tre. Barnehagen prøvde seg med hinting om å gå tilbake til bleie ute osv i januar. Det overså vi glatt. Lille (nå eldste) var så stolt over bleieslutt at det ville være helt feil å tvinge på ham bleie fordi det var mer praktisk.

Uhellene på dagen tok først slutt da vi sluttet med bleie på natten så kjøper absolutt teorien om at bleie i visse situasjoner bare skaper trøbbel.
Nå har vi vært ute i nesten 3t, avbrutt av et dobesøk. Ingen uhell :rolleyes:

Pga corona. Restriksjonene der. Hu begynner 3 mai.
Hu får ikke en vanlig barnehagehverdag som man fikk før i tiden.
Jeg har ingen forutsetning for å se for meg hvordan hverdagen hennes blir..
Og hu er mer utsatt for smitte der. Men jeg vet jo at det er viktig med barnehage.
Da skjønner jeg :Heartred

Det regner her og:( vi har hatt en knall fin uke her så kommer det regn nå

Nå har vi vært ute i nesten 3t, avbrutt av et dobesøk. Ingen uhell :rolleyes:
Du må se an sønnen din. Og kanskje ta en ny prat med barnehagen? Det viktigste her er hva sønnen din vil. Hvis han har lyst til å slutte med bleie og opplever at de tvinger han til å gå med det blir det helt feil.

Back
Topp