Blit spennende å se hva som skjerSamma her. Har snakket en hel del med barnen om dette her att rett hva det er så må vi ha en annerledes skole dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blit spennende å se hva som skjerSamma her. Har snakket en hel del med barnen om dette her att rett hva det er så må vi ha en annerledes skole dag.
Misunnelig. Rett og slett.God morgen ja. Fått sovet til nå , det var digg!Snart i bakkene.
Spent ja.Jeg er spent på pressekonferansen.
Ser ut som det de har tenkt nye tiltak i skole og bhg nest uke Her er det påvist blant 3 ansatte og 2 barn i bhg igår.
Spennende! Det vil helst gå bra og er nok "verre" for oss enn barna. Men kommer jeg til å være superspent når min lille skal begynne i barnehage? Absolutt!3 mai.
JuppMen jeg leste at han sa tilpassede tiltak i skolen kunne holde den mest mulig åpen.
VærDet regner. Det blåser. Kraft i kastene. Det knaker i veggene. Regnet pisker mot vinduene. Pause i vinden. Bare drypp, drypp, drypp. Det regner.

Bosatt hele mitt liv langs kysten i vest.Vær
Her jeg bor på indre østland er det bare stabilt vær, ikke noe spennende vær. Savner det.
I det store bildet er det jo viktigere ting enn været som avgjør hvor man bor, tross alt.Bosatt hele mitt liv langs kysten i vest.
Oppvokst på Sunnmøre, studerte i Bergen og ble der 10 år ekstra, hjem til Sunnmøre igjen med mann og barn.
Klimatisk sett skulle jeg gjerne bodd lenger sør-øst, men sosialt er det her jeg har familien

Tror ikke det er muligVille utsatt til etter sommeren om jeg kunne, da har vel hverdagen blitt litt lettere
I det store bildet er det jo viktigere ting enn været som avgjør hvor man bor, tross alt.
Jeg har oppvokst på fjellet i Midt-Norge, men har også bodd flere steder på kysten og i nord samt flere steder på Østlandet.
Mye fint her jeg bor, men savner altså værutfordringer – og fjell. Det de kaller fjell her er jo bare hauger.![]()
Samme herGodt det. Her i hus venter vi egentlig bare på rødt nivå etterfulgt av stengte barnehager noen uker senere. Ikke fordi vi ønsker det, det er bare slik det ser ut som det går. Med så mye smitte uten at de har vaksinert den gruppen som faktisk fyller mest intensivplasser (ikke 85+) så er det omtrent bare et tidsspørsmål.

Nå har vi vært ute i nesten 3t, avbrutt av et dobesøk. Ingen uhellVi var bare staTok med masse skift og vasket dressen omtrent hver dag. Han sluttet med bleie julen for to år siden, like før han fylte tre. Barnehagen prøvde seg med hinting om å gå tilbake til bleie ute osv i januar. Det overså vi glatt. Lille (nå eldste) var så stolt over bleieslutt at det ville være helt feil å tvinge på ham bleie fordi det var mer praktisk.
Uhellene på dagen tok først slutt da vi sluttet med bleie på natten så kjøper absolutt teorien om at bleie i visse situasjoner bare skaper trøbbel.
Så kjiptTror ikke det er mulig![]()
Da skjønner jegPga corona. Restriksjonene der. Hu begynner 3 mai.
Hu får ikke en vanlig barnehagehverdag som man fikk før i tiden.
Jeg har ingen forutsetning for å se for meg hvordan hverdagen hennes blir..
Og hu er mer utsatt for smitte der. Men jeg vet jo at det er viktig med barnehage.

Så braNå har vi vært ute i nesten 3t, avbrutt av et dobesøk. Ingen uhell![]()
Min 6 åring vil helst ha hjemmeskoleBlit spennende å se hva som skjer
Det regner her ogDet regner. Det blåser. Kraft i kastene. Det knaker i veggene. Regnet pisker mot vinduene. Pause i vinden. Bare drypp, drypp, drypp. Det regner.
Du må se an sønnen din. Og kanskje ta en ny prat med barnehagen? Det viktigste her er hva sønnen din vil. Hvis han har lyst til å slutte med bleie og opplever at de tvinger han til å gå med det blir det helt feil.Nå har vi vært ute i nesten 3t, avbrutt av et dobesøk. Ingen uhell![]()