Kortversjon for personer som har sperret nyhetssider på mobilen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kortversjon for personer som har sperret nyhetssider på mobilen?

Få verkligen hoppes detMen jeg leste at han sa tilpassede tiltak i skolen kunne holde den mest mulig åpen.
Hvorfor har du gjort det?!Kortversjon for personer som har sperret nyhetssider på mobilen?![]()

Tusen takk! Var som ventet det. Blir vel rødt nivå igjen.
Fordi jeg blir så frustrert av å lese nyheter at jeg lar det gå utover tastaturet (heisann senebetennelse) eller blir uforsiktig med kniver på kjøkkenet med påfølgende tur til legevaktenHvorfor har du gjort det?!
Hilsen nyhetsjunkie![]()
Tenker det jaTusen takk! Var som ventet det. Blir vel rødt nivå igjen.
Hoho, såpass! Da er det jo på grensa til forståelig.Fordi jeg blir så frustrert av å lese nyheter at jeg lar det gå utover tastaturet (heisann senebetennelse) eller blir uforsiktig med kniver på kjøkkenet med påfølgende tur til legevakten![]()

Heldigvis ikke tomt for sykt barn dager ennå. Har for lengst gitt opp å jobbe inn noe som helst så med kortere dager i barnehagen blir det redusert jobbing og sykt barn "dager" for tapt tid.Tenker det ja

Helsevesenet er ikke dimensjonert for at folk som meg leser kommentarfeltHoho, såpass! Da er det jo på grensa til forståelig.![]()

Spent på hvordan det blir , synes det er skummelt å jobbe i barnehage nå , er jo så mye smitte blant de små også pga mutert variant.Heldigvis ikke tomt for sykt barn dager ennå. Har for lengst gitt opp å jobbe inn noe som helst så med kortere dager i barnehagen blir det redusert jobbing og sykt barn "dager" for tapt tid.
Ungene trives uansett. Sist periode var største protesten til guttungen at han havnet på rosa gruppe. Det er jo en "jentefarge"![]()
Sketchers er gode sko det !Da har jeg kjøpt nye joggesko. Skechers eller noe sånt noe? Gode å gå i.
Jollyroom er kjent for å pakke myyye luft
måtte en gang åpne ene pakken jeg fikk fra de, på parkeringsplassen for å så måtte komprimere den for å få den inn i bilen, den var 70prosent luft. Vi har stasjonsvogn 
Her har de brukt helsesykepleiere til corona testing, var ganske paff når jeg skulle testes å møtte på vår HS. Å da var alle timer som ikke var vaksine på avlyst pga dette.."Vi er tross alt midt under en pandemi" er svaret på detTimen til yngste ble kansellert i april i fjor. Det gikk ikke bra hjemme med store omveltninger for eldste som lot det gå utover lille. Vi ringte helsestasjonen og ba om hjelp. Svaret var kort og godt at vi fikk klare oss på egenhånd, de var opptatt med koronaoppfølging...
Samme har jeg gjort, så all min info kommer fra dere og svigermorHvorfor har du gjort det?!
Hilsen nyhetsjunkie![]()
Nr2 jaSer på gave til niese som er 6 år
Teo hva som dr mest spennende å få?
1Vis vedlegget 350807
2
Vis vedlegget 350808 Vis vedlegget 350809 Vis vedlegget 350810
Ikke så mye luft inni de der med møblerJollyroom er kjent for å pakke myyye luftmåtte en gang åpne ene pakken jeg fikk fra de, på parkeringsplassen for å så måtte komprimere den for å få den inn i bilen, den var 70prosent luft. Vi har stasjonsvogn
![]()
Tror det jeg også , skiller ikke veldig mye i pris heller egentlig , så kanskje heg skal gå for hus daDen nederste tror jeg vi har, jeg tipper alle blir elsket. Men et hus er meget popis hos mine på 5 og 10