~Mars 2021~

Påskepyntlaging er kjekt. Når man har overskudd. Posen barnehagen lagde til oss under lockdown i fjor er fremdeles urørt :bag:
Ja, overskudd er greit å ha. Det er for så vidt en mangelvare her :p Men må jo likevel gjøre noe med barna :) fikk dere pose med utstyr til å lage påske pynt av bhg? :duckie :chicken:

Ja, overskudd er greit å ha. Det er for så vidt en mangelvare her :p Men må jo likevel gjøre noe med barna :) fikk dere pose med utstyr til å lage påske pynt av bhg? :duckie :chicken:
Jepp, tanken var god. De ansatte hadde laget i stand papirbiter og gule isoporkuler. Hadde det vært en vanlig påske hadde vi storkost oss med aktiviteten. I fjor trengte vi avlastning, hjelp og lekekamerater til guttungen, ikke enda mer å gjøre.

Når man savner noen så mye att det gjør vondt langt inne i hjerte :crybaby2

God morgen.

Her er vi igang med å lage søndagsfrokost, to timer tidligere enn vanlig.

Håndballkamper, oppmøte 9.30.

Jepp, tanken var god. De ansatte hadde laget i stand papirbiter og gule isoporkuler. Hadde det vært en vanlig påske hadde vi storkost oss med aktiviteten. I fjor trengte vi avlastning, hjelp og lekekamerater til guttungen, ikke enda mer å gjøre.
Åja, ikke sant. Var litt sånn her også, slitsom tid. Men ja tanken av bhg var god hvertfall :)

Fikk ikke lov til det i kommunen her, vi ville også lage bursdagdkrone ril de som hadde bursdag da bhg var stengt å så kunne de hente utenfor bhg men fikk ikke lov av kommuneoverlegen.

Dagens spørsmål hva skall vi finne på idag? Trøtt og sliten er jeg. Klar sol ute . Vi må absolutt ut idag

Fikk ikke lov til det i kommunen her, vi ville også lage bursdagdkrone ril de som hadde bursdag da bhg var stengt å så kunne de hente utenfor bhg men fikk ikke lov av kommuneoverlegen.
Tror ikke gjengen ba om lov :angelic: Var stående i ferdigpakkede poser utenfor så møtte ingen. Minst fem ganger mer smittevernvennlig enn en tur på matbutikken.

Reglene virker helt tilfeldig implementert. Noen kommuner stengte lekeplasser, andre ikke. Kommuner helt uten smitte har hatt redusert åpningstid i nesten ett år.

Jollyroom er kjent for å pakke myyye luft :hilarious: måtte en gang åpne ene pakken jeg fikk fra de, på parkeringsplassen for å så måtte komprimere den for å få den inn i bilen, den var 70prosent luft. Vi har stasjonsvogn :hilarious:
Ikke bare dem. Her er fra Clas Ohlson og Pinkorblue. :eek: Hadde spart meg en del trøbbel om jeg hadde åpnet dem på parkeringsplassen. (Hadde med stor bagvogn, baby, bilsete og matvarer også.) FB_IMG_1615103900424.jpg

Back
Topp