Ja, overskudd er greit å ha. Det er for så vidt en mangelvare herPåskepyntlaging er kjekt. Når man har overskudd. Posen barnehagen lagde til oss under lockdown i fjor er fremdeles urørt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, overskudd er greit å ha. Det er for så vidt en mangelvare herPåskepyntlaging er kjekt. Når man har overskudd. Posen barnehagen lagde til oss under lockdown i fjor er fremdeles urørt![]()

Jepp, tanken var god. De ansatte hadde laget i stand papirbiter og gule isoporkuler. Hadde det vært en vanlig påske hadde vi storkost oss med aktiviteten. I fjor trengte vi avlastning, hjelp og lekekamerater til guttungen, ikke enda mer å gjøre.Ja, overskudd er greit å ha. Det er for så vidt en mangelvare herMen må jo likevel gjøre noe med barna
fikk dere pose med utstyr til å lage påske pynt av bhg?
![]()
![]()
Stor klem til degNår man savner noen så mye att det gjør vondt langt inne i hjerte![]()

Takk. Jeg ligger her og får ikke sove.Stor klem til deg![]()
Da er vi to. Sovet 4 timer, men nå er det visst slutt.Takk. Jeg ligger her og får ikke sove.
Når man savner noen så mye att det gjør vondt langt inne i hjerte![]()
Åja, ikke sant. Var litt sånn her også, slitsom tid. Men ja tanken av bhg var god hvertfallJepp, tanken var god. De ansatte hadde laget i stand papirbiter og gule isoporkuler. Hadde det vært en vanlig påske hadde vi storkost oss med aktiviteten. I fjor trengte vi avlastning, hjelp og lekekamerater til guttungen, ikke enda mer å gjøre.
Lykke tilGod morgen.
Her er vi igang med å lage søndagsfrokost, to timer tidligere enn vanlig.
Håndballkamper, oppmøte 9.30.
Fikk ikke lov til det i kommunen her, vi ville også lage bursdagdkrone ril de som hadde bursdag da bhg var stengt å så kunne de hente utenfor bhg men fikk ikke lov av kommuneoverlegen.Jepp, tanken var god. De ansatte hadde laget i stand papirbiter og gule isoporkuler. Hadde det vært en vanlig påske hadde vi storkost oss med aktiviteten. I fjor trengte vi avlastning, hjelp og lekekamerater til guttungen, ikke enda mer å gjøre.
Uff før en natt. Jeg har sovit minimalt. Nå ligger jeg på soffaen.Da er vi to. Sovet 4 timer, men nå er det visst slutt.
God morgen . Så kjekt med kamper her har de ikke begynt ennå .God morgen.
Her er vi igang med å lage søndagsfrokost, to timer tidligere enn vanlig.
Håndballkamper, oppmøte 9.30.
God morgen.God morgen alle sammen. Her sto begge ungene opp på gal side av sengen![]()
Tror ikke gjengen ba om lovFikk ikke lov til det i kommunen her, vi ville også lage bursdagdkrone ril de som hadde bursdag da bhg var stengt å så kunne de hente utenfor bhg men fikk ikke lov av kommuneoverlegen.
Var stående i ferdigpakkede poser utenfor så møtte ingen. Minst fem ganger mer smittevernvennlig enn en tur på matbutikken.Ikke bare dem. Her er fra Clas Ohlson og Pinkorblue.Jollyroom er kjent for å pakke myyye luftmåtte en gang åpne ene pakken jeg fikk fra de, på parkeringsplassen for å så måtte komprimere den for å få den inn i bilen, den var 70prosent luft. Vi har stasjonsvogn
![]()