Søndagstur
Vis vedlegget 350876
Så fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søndagstur
Vis vedlegget 350876
Ikke brydd oss med klesvask på hytten. Det betyr ikke vaska noe på en uke. Blir kaos på vaskerommet når vi er hjemme![]()
Rett og slett bare svimmel og uggen...
Misunner deg ikke. Verste med å komme hjem fra ferie.Ikke brydd oss med klesvask på hytten. Det betyr ikke vaska noe på en uke. Blir kaos på vaskerommet når vi er hjemme![]()
Er nok mange som følger spent med nå. Håper bare det ikke blir så vanskelig å følge at den eldre garde i barnehagen kaster inn i årene. De har tydelig uttrykt at rødt nivå sist er mer enn de klarer i lengdenSpent kjenner jeg og tror halvparten Av jobbingen min ryker når de nye retningslinjene kommer
God bedringRett og slett bare svimmel og uggen...
Elsker det områdetSå fint
Men greit å ha vaskerom da, det savner jegIkke brydd oss med klesvask på hytten. Det betyr ikke vaska noe på en uke. Blir kaos på vaskerommet når vi er hjemme![]()
Deilig å ikke tenke på det når man er på hytta da![]()
Joda, sant nokMisunner deg ikke. Verste med å komme hjem fra ferie.

Det skjer heldigvis ikke hos ossEr nok mange som følger spent med nå. Håper bare det ikke blir så vanskelig å følge at den eldre garde i barnehagen kaster inn i årene. De har tydelig uttrykt at rødt nivå sist er mer enn de klarer i lengden![]()
Ja det er jeg veldig glad for.Men greit å ha vaskerom da, det savner jeg
Så fin platsSøndagstur
Vis vedlegget 350876
Hahhaha kan tenkte meg att de blir kaosIkke brydd oss med klesvask på hytten. Det betyr ikke vaska noe på en uke. Blir kaos på vaskerommet når vi er hjemme![]()
Ikke godt. Har selv vart svimmel en stund. 10 dag idagRett og slett bare svimmel og uggen...
Takkuffda. God bedring
TakkGod bedring
Det hoppes vi ikke påSpent kjenner jeg og tror halvparten Av jobbingen min ryker når de nye retningslinjene kommer