Stas! Gratulerer!Synd ferien er over i morgen. Kost oss sånn. Ungene er blitt så flinke på ski nå. I morgen blir det kun aking. 18-åring i morgen. Stor dag. Feires her oppe med grilling. Må bake før jeg legger meg.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stas! Gratulerer!Synd ferien er over i morgen. Kost oss sånn. Ungene er blitt så flinke på ski nå. I morgen blir det kun aking. 18-åring i morgen. Stor dag. Feires her oppe med grilling. Må bake før jeg legger meg.

Så dumt!Fikk ikke lov til det i kommunen her, vi ville også lage bursdagdkrone ril de som hadde bursdag da bhg var stengt å så kunne de hente utenfor bhg men fikk ikke lov av kommuneoverlegen.
Det ble sendt ut melding pm at det ikke var lovTror ikke gjengen ba om lovVar stående i ferdigpakkede poser utenfor så møtte ingen. Minst fem ganger mer smittevernvennlig enn en tur på matbutikken.
Reglene virker helt tilfeldig implementert. Noen kommuner stengte lekeplasser, andre ikke. Kommuner helt uten smitte har hatt redusert åpningstid i nesten ett år.
God tur , tidlig ute på tur duKlar for tur med venninne i finværet![]()
Jupp veldigSå dumt!
Takk takkStas! Gratulerer!![]()
Her blåser det, surt ute synes jeg . Kjedelig når det er solHeldig med været med tanke på feiring utendørs![]()
Gratulerer med 18åringenTakk takk![]()
. Iskald opplevelse.Lykke til
God morgen . Så kjekt med kamper her har de ikke begynt ennå .
Godt de hadde det kjekt fa. Iskald opplevelse.
Men, de hadde det kjekt, så det var jo bra. Første kampene på over et år.
Gøy daTreningskamper mot et annet lag i samme kommune
Takk for detGratulerer med 18åringen![]()
Mhm ser denHer blåser det, surt ute synes jeg . Kjedelig når det er sol