~Mars 2021~

Hvor går det oppussingsprogrammet? Er det faktisk oppussing eller 80% småprat om helt irrelevante ting?
På Vox.
Det er vel mer renovering enn oppussing, egentlig.
Om du vil se oppussingsprogram for å bli inspirert og å eventuelt lære ville jeg heller sett Mor og datter pusser opp (Good Bones) eller Oppussing i hjembyen (Hometown) på samme kanal. :rolleyes:;)

På Vox.
Om du vil se oppussingsprogram for å bli inspirert og å eventuelt lære ville jeg heller sett Mor og datter pusser opp (Good Bones) eller Oppussing i hjembyen (Hometown) på samme kanal. :rolleyes:;)
Tror ikke vi har Vox. Skal se om jeg finner det et annet sted :p

På Vox.
Rettelse: mannen har abonnement :smiley-bounce016 Takk for tipset!

Skolen sier uttrykkelig at de ikke får lov å velge slalåm på skidag om de ikke kan det. Det skjer likevel og det går utover alle. Lærere låses til å hjelpe disse.

Dernest, jeg har ingen venninner.
Og derved heller ikke noen som er god på slalåm.
Å? Så utrolig kjedelig da. Her oppfordres alle til å prøve. Og foreldre til å være med på slike dager slik at de er nok voksne til å hjelpe alle. Så denne skolen er ganske flink på dette synes jeg.

Nettopp flyttet til ny plass eller noe sånn? En kompis av mannen da?

Å? Så utrolig kjedelig da. Her oppfordres alle til å prøve. Og foreldre til å være med på slike dager slik at de er nok voksne til å hjelpe alle. Så denne skolen er ganske flink på dette synes jeg.

Nettopp flyttet til ny plass eller noe sånn? En kompis av mannen da?

Nei, ikke nettopp flyttet, kjenner folk, ingen venner, sånn er livet, (Mannen er ikke bedre stilt, for å si det sånn.) Vi klarer oss helt fint, men venner, nei, det har vi ikke. Bekjente ja. Og familie.

:smiley-bounce012
Bare hyggelig.
Jeg synes det er veldig koselige programmer, men jeg ser dem jo primært for å se på noe – ikke fordi jeg har tanker eller drømmer om å pusse opp. :shy:
Så snart det er mulig å reise demper nok oppussingsbehovet seg her i hus. Så lenge vi sitter fast i Norge og ikke en gang reiser innad i landet er garantert så er det huset som får gjennomgå :hilarious:

Nei, ikke nettopp flyttet, kjenner folk, ingen venner, sånn er livet, (Mannen er ikke bedre stilt, for å si det sånn.) Vi klarer oss helt fint, men venner, nei, det har vi ikke. Bekjente ja. Og familie.
Om dere ønsker flere venner er det jo kjipt. Men i en periode i livet har man ikke tid til så mye venner, så vet jo ikke deres side. Har ikke fult opp selv heller. Men, denne pandemien har jo ikke gjort det lettere mener jeg. :rolleyes:

Så snart det er mulig å reise demper nok oppussingsbehovet seg her i hus. Så lenge vi sitter fast i Norge og ikke en gang reiser innad i landet er garantert så er det huset som får gjennomgå :hilarious:
Hahah. Samme her. Til ungenes forvilelse. :hilarious: De er litt lei mora og alle påfunnene. :cool:

Etter en koselig dag med barnen. Blev det litt film popcorn :) de sovna og jeg fikk en kikk i meg og fikk gjort veldigt mye husarbeid. Da slipper jeg tenke på det imorgen:) nå sitter jeg her med en pizza stykk;)

11 nye smittetilfeller i nabokommunen , litt spent på om de snart gjør noen innstramminger der

Vi har stort sett bare kolleger og bekjente her.

11 nye smittetilfeller i nabokommunen , litt spent på om de snart gjør noen innstramminger der
Antakelig ikke, så lenge de har kontroll på smitteveiene, tenker jeg?

Men spent på hva regjeringen kommer med til uka. Hvor strengt skal vi som ikke bor der det er utbrudd ha det, liksom.

Kommer vel an på hvor mye tiltak de har allerede. Neste steg her er rødt nivå før de eventuelt stenger skole og barnehage. Håper vi slipper det.

Vi har stort sett bare kolleger og bekjente her.

Bekjente, naboer, kolleager og familie.

Jeg vet jo tilfeldigvis at også min bror har tenkt at "hmm, ungene burde jo lære å stå på slalåm ja" uten at det er blitt noe av, vi snakket nemlig om det en dag vi var på isen sammen så ungene i alle fall får øve på å gå på skøyter (vi hadde skøyteis rett nedenfor huset så han tok med ungene hit så gikk de sammen)

Venner.... jo, jeg kjenner av og til på at det hadde vært greit, samtidig er både jeg og mannen introverte og har det egentlig helt fint for oss selv

Lite nytt her enda, en ny i går i nabokommunen, ingen i vår, jeg tror ikke svarene på de 42 nærkontaktene kommer før i dag for de testene ble nok tatt sent på dag på onsdag, evt ikke før torsdag morgen. Siden det er mutant så sitter vel familien til alle de 42 nærkontaktene i ventekarantene, så det berører ganske mange da, så det blir greit å få svarene

Jeg teller også i dag ned til å finne 15-tallet (antallet positive tester registrert i msis før kl 15 i dag) både nasjonalt og ikke minst lokalt.

Håper alle har en fin dag i dag :)

Back
Topp