spennende å reise så sent med to barn?Ja jeg og
Nå er vi på toget, skal snart bytte i Oslo.
Blir sent før vi er hjemme så jeg er spent på om T sovner eller hva han gjør...
Foreløpig går alt knirkefritt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
spennende å reise så sent med to barn?Ja jeg og
Nå er vi på toget, skal snart bytte i Oslo.
Blir sent før vi er hjemme så jeg er spent på om T sovner eller hva han gjør...
Foreløpig går alt knirkefritt![]()
Mannen hjelper oss av. Han er stuptrøtt og Eskil sliter med å sove OG ammes!spennende å reise så sent med to barn?Tenkt om T sovner og du må bære han òg av toget?
![]()
![]()
Mannen hjelper oss av. Han er stuptrøtt og Eskil sliter med å sove OG ammes!
Du er god som reiser med begge to! Hvor sent blir det før dere kommer hjem?Vis vedlegget 8034
Der ligger han
Vis vedlegget 8035
Og her står vi
Blir snart ledig sete slik at jeg kan sette meg![]()
leste på barebarnemat at poteten hjelper magen å holdes i gang da stivelsen er godt for fordøyelsen, og visstnok er lettfordøyelig. Jeg har ikke brukt vanlig potet enda, men mye søtpotet, og det går veldig fint herHun er ikke treg i magen iallfall!
Så nå ut som han hadde det godt på magen dinEn time igjen. Nå fikk jeg satt meg jeg og!
Vil ikke legge fra meg Lillebror for da må jeg flytte Bilsetet og bagen vår som står klart på vognen til vi er fremme.
nååå, men begge sover iallfall!Vis vedlegget 8034
Der ligger han
Vis vedlegget 8035
Og her står vi
Blir snart ledig sete slik at jeg kan sette meg![]()
Enig. Og vogna står litt langt unna liksom...nååå, men begge sover iallfall!Jeg har gått noen runder gjennom toget oslo-tønsberg med snuppa som vræææla fordi hun var så trøtt
![]()
Jeg liker ikke de nye togene da, synes de er så åpne og har så små seter!
![]()
så bra at han liker det daTakk for tipset, kjæreDa skal jeg teste det
Jeg laget gulrot og blomkåls mos i stad og han DIGGA det, kunne ikke få nok av det
Helt fantastisk
La han for kvelden 20.10, så veldig spent på hvordan det går i natt
Jeg har laget en kopp kaffe og 2 brødskiver til sambo og sitter nå og kuler`n litt
Skal straks fyre opp i ovn og legge meg under dyna og bare slappe av
Kl 22.00 er det tid for The walking dead på Fox kanalen
Whoop whoop
![]()
Hermine reagerte likeså mye på å få flere måltider meg grønnsaker for dag hunTydelig at magen hennes ikke tåler å få for mye mat hver dag...kanke skjønne hvordan vi skal gå fram for at hun skal få flere måltider om dagen jeg. Nå er vi på grønnsaker om morran og velling om kvelden, men er like ille enda
![]()
Hu har svært sensitiv mage, men det har visst mange jomfru babyer som har
Er hu like ille uansett antall måltider?gjør ingenting, vi koser oss med skravlinga likevel vi![]()
![]()
Det er bra.. håper det ikke er en "hater rustad90" klubb nåjg har jo prøvd så godt jeg kan
![]()
Da har jeg ringt til klinikken som driver med spedbarn her i byen (er bare ei dame som er spesialist på babyer her i byen) og må vente til over påske for å få time![]()
MEN de setter oss på venteliste og så kan vi forhåpentligvis få komme inn om det blir noen avbestillinger, de prioriterer akutte tilfeller, og det er jo virkelig dette!
![]()
ja, fikk iallfall største sympati fra dama i telefonen, så tror nok de regner det som akutt og da blir man prioritert!Håper dere får en time fort og noen avbestiller så dere kan få denViktig at hu blir sjekka, for hu er virkelig ille
![]()
Det er bra!!ja, fikk iallfall største sympati fra dama i telefonen, så tror nok de regner det som akutt og da blir man prioritert!![]()
så bra at han liker det daHermine har hittil kun spytta ut en ting hun har fått, og det er grøt
![]()
![]()
Varierer litt hvilken type mos hun får til frokost, i går fikk hun blomkål- eple- og fennikkelmos og det gikk ned på høykant! Idag var det gulrot-, brokkoli-, og fennikkelmos. I morra skal hun få avocado og bananmos til frokost, så får hun litt søtt til en variasjon
Og til middag 1 ts grøt
I morra får hun 2, så øker vi med ei ts hver dag, håper det går bra! Og om kvelden får hun velling, enn så lenge, for det blei for mye for magen hennes med flere grønnsaksmåltider på en dag også
Bra du vet å kose deg litt når du har mulighet
Holder på med siste pumpings for dagen og så er det natt her i huset!
Så bra velling funker