Mandagsprat

Kanke skjønne hvorfor i all verden hu skal reagere på grønnsaker, stakkars? :confused005 Hu har svært sensitiv mage, men det har visst mange jomfru babyer som har o_O :eek: Og stemmer hvertfall i mange tilfeller innpå her :confused4 Er hu like ille uansett antall måltider?
jeg tenkte "jomfrubaby, hva er det, er ikke alle babyer jomfruer", før jeg kobla :p hahahah! :rolleyes:
Vel, i går fikk hun to måltider og litt frukt, og skrikinga starta 03 i stedet for 01, men vet ikke om det har noen sammenheng :p Er spent på natta nå for å si det sånn!
 
Eh!
Er jeg urimelig om jeg har en liten forventning om at folk demper seg bittelitt etter å ha sett meg stå og bysse en baby i 40 minutter!?
Mæn ass!
 
ja, fikk iallfall største sympati fra dama i telefonen, så tror nok de regner det som akutt og da blir man prioritert! ;)

Ikke rart, for hu har det jaggu meg ikke greit på natta:( :sad015 :sad010 Er så fælt og se de slite sånn og ha knip:( Krysser fingrene for at du får time snarest :signs003
 
Du er så flink:D Superpumpedama:D:p Oi, det hørtes ut som gode grønsaksmoser;) DEt er jo supert at hu liker de, grøt hadde jeg da bare latt være, de må jo ikke ha det. Tenker da også mht magen hennes, når hu reagerer på det :confused3 Så bra velling funker:D Gå langsomt fram med måltidene, så håper jeg virkelig hu blir bedre av behandling. Var det hos manuell terapeut du har bestilt time? Jaa, nå må jeg bare ta meg litt tid til og slappe av og ikke sitte på pcen:)
velling tåler hun, har jo fått det i 1 måned uten problem, og det rare er at grøten lager jeg jo på samme pulveret :eek: Nei, hun må jo ikke ha grøt, men er jo veldig mildt for magen den risgrøten laga på mm så er så rart om det er den hun reagerer på...men hun skriker jo like mye med og uten den da så jeg er helt lost! :confused:
Jepp, har bestilt time hos mt, er jo gratis det ;) :D
 
Eh!
Er jeg urimelig om jeg har en liten forventning om at folk demper seg bittelitt etter å ha sett meg stå og bysse en baby i 40 minutter!?
Mæn ass!
Nei, jeg hadde også blitt en smule irriteret:mad: Våknet han?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Så søte de er:rolleyes::rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Takk! Det var litt hett en periode da T måtte tisse sa vi stod og ventet på toget på Oslo s og jeg visste ikke hvor lenge før toget kom, vi hadde ikle småpenger til doen, Lillebror var sulten og trøtt :p jada! Vi berget vi :)
 
Eh!
Er jeg urimelig om jeg har en liten forventning om at folk demper seg bittelitt etter å ha sett meg stå og bysse en baby i 40 minutter!?
Mæn ass!

Når er du hjemme igjen? Nei, noen folk eier dessverre ikke hjerne eller folkeskikk :smiley-angry016 :smiley-angry019 :smiley-angry026
 
Nei, jeg hadde også blitt en smule irriteret:mad: Våknet han?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Nei går greit foreløpig. Vanlig snakkende tåler han, men ikke sinnsyke latterutbrudd!
 
Eh!
Er jeg urimelig om jeg har en liten forventning om at folk demper seg bittelitt etter å ha sett meg stå og bysse en baby i 40 minutter!?
Mæn ass!
nei det er du ikke! Ikke hvis folk bråker og er noe innmari høylytt! o_O :mad: Er jo ikke akkurat som at du kan flytte deg til stillevogna når ungene sover heller! :eek:
 
jeg tenkte "jomfrubaby, hva er det, er ikke alle babyer jomfruer", før jeg kobla :p hahahah! :rolleyes:
Vel, i går fikk hun to måltider og litt frukt, og skrikinga starta 03 i stedet for 01, men vet ikke om det har noen sammenheng :p Er spent på natta nå for å si det sånn!
Hahahaha! Det var dagens godbit! Takk..:D
 
Når er du hjemme igjen? Nei, noen folk eier dessverre ikke hjerne eller folkeskikk :smiley-angry016 :smiley-angry019 :smiley-angry026
Vi har en drøy halvtime igjen! :) heldigvis skal vi av på endestasjonen. Så rekker mannen å hjelpe oss :p
Alt er klart for å gå av. Har heldigvis med bæreomslaget til Lilleror så jeg slipper å ta han ut av selen for å kle på!!
 
Vi har en drøy halvtime igjen! :) heldigvis skal vi av på endestasjonen. Så rekker mannen å hjelpe oss :p
Alt er klart for å gå av. Har heldigvis med bæreomslaget til Lilleror så jeg slipper å ta han ut av selen for å kle på!!
men skal han ikke over i bilstol da? eller bor dere rett ved stasjonen?
 
Vi har en drøy halvtime igjen! :) heldigvis skal vi av på endestasjonen. Så rekker mannen å hjelpe oss :p
Alt er klart for å gå av. Har heldigvis med bæreomslaget til Lilleror så jeg slipper å ta han ut av selen for å kle på!!
Du er så dreven:rolleyes::rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Nei går greit foreløpig. Vanlig snakkende tåler han, men ikke sinnsyke latterutbrudd!
Unødvendig ja, var det en dame eller mann?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
men skal han ikke over i bilstol da? eller bor dere rett ved stasjonen?
Jo men jeg må bære han av toget og til bilen! Hadde blitt styr om jeg måtte tatt han ut av selen, kle på, inn i selen og ut i bilen og oppi setet!
 
Unødvendig ja, var det en dame eller mann?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
En liten gjeng av begge deler :p
De roet seg nå da. Hadde det jo bare hyggelig, de tenkte seg nok ikke om.
 


Sååååå søte dere er<3*elsk* Men du, har du stått hele tia?:( Faen , eier ikke folk noe som helst folkeskikk???????
Hihi nei! Gav setet mitt ti Teodor. Og så satt det ei dame mot oss (4 seter som står sammen), og det var ledig ved hun men Lillebror slet med å sovne. Så jeg stod til hun gikk av :)
 
Back
Topp