Mandagsprat

Jo men jeg må bære han av toget og til bilen! Hadde blitt styr om jeg måtte tatt han ut av selen, kle på, inn i selen og ut i bilen og oppi setet!
ser den, bare han ikke blir kald når han kommer oppi bilstolen da ;) Eller har du en sånn bilstolpose kanskje?
 
ser den, bare han ikke blir kald når han kommer oppi bilstolen da ;) Eller har du en sånn bilstolpose kanskje?
Mannen har allerede fått sms om å se å finne dunposen til stolen :)
 
jeg tenkte "jomfrubaby, hva er det, er ikke alle babyer jomfruer", før jeg kobla :p hahahah! :rolleyes:
Vel, i går fikk hun to måltider og litt frukt, og skrikinga starta 03 i stedet for 01, men vet ikke om det har noen sammenheng :p Er spent på natta nå for å si det sånn!

Hahaha:D Ja, skjønner den var litt vanskelig;):p:D Hmm, kan jo hende det er litt bedre for magen? men er ikke lett og vite om det er fordi de tåler det bedre eller om det bare er fordi de har bestemt seg for og sove litt mer;) he he.. Yea, u and med both, sister;)
 
Takk! Det var litt hett en periode da T måtte tisse sa vi stod og ventet på toget på Oslo s og jeg visste ikke hvor lenge før toget kom, vi hadde ikle småpenger til doen, Lillebror var sulten og trøtt :p jada! Vi berget vi :)

Du er et råskinn av ei mamma:D<3 Må si meg imponert :gen053
 
Jeg er ikke noe råskinn da!! Haha!
Dette var mye enklere enn bil med to barn alene!
Litt utfordringer her og der, men alt i alt gikk det utrolig bra! Har en fantastisk 4-åring som er helt gull å ha med å gjøre, ellers hadde ikke dette gått
Vi er snart fremme, vi er straks helt klare til å gå av )
 
Så bra, hun er blitt litt mindre interessert tøtta mi:)
Det var ikke ørebetennelse, men kunne godt hende det var en infeksjon, ingenting å gjøre med sa han enn å stå løpet ut. Nettopp lagt henne nå, våknet en gang nå, men sovnet av seg selv virker det som. Håper det blir en god og lang søvn på henne nå:)

Stakkars lille tulla:( Ikke noe gøy og være dårlig:(
Ja, det skjønner jeg godt hu er, mat frister ikke noe særlig når man ikke er i form! Håper virkelig hu blir bedre snart:):) Måtte dere få en rolig natt:)
 
Jeg har ukeshandla i ettermiddag! Lenge siden kjøleskapet var SÅ tomt for frukt og grønnsaker, men det er fordi jeg har kokt mos av så og si alt vi hadde:p
Vis vedlegget 8015

NICE, sunt og godt med grønnsaker;) Det liker vi- og de små:D
 
Jeg er ikke noe råskinn da!! Haha!
Dette var mye enklere enn bil med to barn alene!
Litt utfordringer her og der, men alt i alt gikk det utrolig bra! Har en fantastisk 4-åring som er helt gull å ha med å gjøre, ellers hadde ikke dette gått
Vi er snart fremme, vi er straks helt klare til å gå av )


Joooh, det er du jaggu meg;) Du har tatt det på strak arm og det er nok mye mer enn man kan si om meg om jeg skulle gjort det samma;) Så den skal du ha altså:D Virker som en knallgod og FLINK mamma<3 Så godt dere snart er framme, blir nok godt og komme hjem:)
 
Joooh, det er du jaggu meg;) Du har tatt det på strak arm og det er nok mye mer enn man kan si om meg om jeg skulle gjort det samma;) Så den skal du ha altså:D Virker som en knallgod og FLINK mamma<3 Så godt dere snart er framme, blir nok godt og komme hjem:)
Takk for det da, det må jeg si :)
Er litt sliten nå, men mest fordi det er sent :p
 
Legger inn noen bilder av lille matklumpen min:D:D:D:D digget gulrot og blomkålsmosen jeg hadde laget:p ha ha. Måtte han sove godt i natt;):D og måtte alle de andre små september babyene også gjøre det samme:D:rolleyes::)
 
Glemte bildene da:D:D:D:D

1363035301545.jpg
1363035313905.jpg
1363035327910.jpg
1363035351895.jpg
 
Takk for det da, det må jeg si :)
Er litt sliten nå, men mest fordi det er sent :p

Du er kjempeflink:):):):) skjønner godt du er sliten:) det ville alle vårt og er som sagt sent nå også.
 
Herlige emmeth!

Vi er vel hjemme :)
Ville bare si ifra. Nå logger jeg ut for natta :)
God natt!
 
Så fin han er!!:D Stopper han opp litt når du tar bilde eller?

Ja, han er helt betatt av tlf`en:D Og med en gang han ser den blir han helt paralysert;)
 
Back
Topp