ser den, bare han ikke blir kald når han kommer oppi bilstolen daJo men jeg må bære han av toget og til bilen! Hadde blitt styr om jeg måtte tatt han ut av selen, kle på, inn i selen og ut i bilen og oppi setet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser den, bare han ikke blir kald når han kommer oppi bilstolen daJo men jeg må bære han av toget og til bilen! Hadde blitt styr om jeg måtte tatt han ut av selen, kle på, inn i selen og ut i bilen og oppi setet!
Mannen har allerede fått sms om å se å finne dunposen til stolenser den, bare han ikke blir kald når han kommer oppi bilstolen daEller har du en sånn bilstolpose kanskje?
jeg tenkte "jomfrubaby, hva er det, er ikke alle babyer jomfruer", før jeg koblahahahah!
Vel, i går fikk hun to måltider og litt frukt, og skrikinga starta 03 i stedet for 01, men vet ikke om det har noen sammenhengEr spent på natta nå for å si det sånn!
Takk! Det var litt hett en periode da T måtte tisse sa vi stod og ventet på toget på Oslo s og jeg visste ikke hvor lenge før toget kom, vi hadde ikle småpenger til doen, Lillebror var sulten og trøttjada! Vi berget vi
![]()
Har du sett at du har vunnet premie fra topp100-lista???![]()
Ikke sett noe som helst jeg snupp, er bare inne og svarerhaha, så bra!Mannen har allerede fått sms om å se å finne dunposen til stolen![]()
Mannen har allerede fått sms om å se å finne dunposen til stolen![]()
JA, du har vunnet leke mener jegHÆÆÆÆ? har jeg vunnet?![]()
![]()
![]()
Ikke sett noe som helst jeg snupp, er bare inne og svarer
![]()
Whaaaaat?JA, du har vunnet sånn bilstolleke mener jegLigger tråd her inne om vinnerne av premiene
![]()
Kuuult
Så bra, hun er blitt litt mindre interessert tøtta mi
Det var ikke ørebetennelse, men kunne godt hende det var en infeksjon, ingenting å gjøre med sa han enn å stå løpet ut. Nettopp lagt henne nå, våknet en gang nå, men sovnet av seg selv virker det som. Håper det blir en god og lang søvn på henne nå![]()
Jeg har ukeshandla i ettermiddag! Lenge siden kjøleskapet var SÅ tomt for frukt og grønnsaker, men det er fordi jeg har kokt mos av så og si alt vi hadde
Vis vedlegget 8015
Jeg er ikke noe råskinn da!! Haha!
Dette var mye enklere enn bil med to barn alene!
Litt utfordringer her og der, men alt i alt gikk det utrolig bra! Har en fantastisk 4-åring som er helt gull å ha med å gjøre, ellers hadde ikke dette gått
Vi er snart fremme, vi er straks helt klare til å gå av )
Takk for det da, det må jeg siJoooh, det er du jaggu megDu har tatt det på strak arm og det er nok mye mer enn man kan si om meg om jeg skulle gjort det samma
Så den skal du ha altså
Virker som en knallgod og FLINK mamma<3 Så godt dere snart er framme, blir nok godt og komme hjem
![]()
Takk for det da, det må jeg si![]()
Er litt sliten nå, men mest fordi det er sent![]()
Så fin han er!!Legger inn noen bilder av lille matklumpen mindigget gulrot og blomkålsmosen jeg hadde laget
ha ha. Måtte han sove godt i natt
og måtte alle de andre små september babyene også gjøre det samme
![]()
Så fin han er!!Stopper han opp litt når du tar bilde eller?