Mandagsprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Må vel prate litt enda? :p
Ligger i sengen med Lillebror enda jeg. Han har vært våken en liten stund og bablet og spist :)
T sover!!! Han må ha vært sliten av sene kvelder :p
I dag skal vi trille en tur og kose oss de siste timene med svigermor før vi reiser hjemover i ettermiddag!
 
God morgen! Vi har hatt en ok natt med amming kl 1, 3 og 6. Og fikk knapt lukket øynene etter den siste før storebror kom inn for å kose litt før vi stod opp. Nettopp kommet hjem fra å ha levert han i bhagen, så Daniel sover i vogna (fortsatt ikke fått melk siden kl 6) og jeg nyter dagens første kaffi.
 
God morgen! Vi har hatt en ok natt med amming kl 1, 3 og 6. Og fikk knapt lukket øynene etter den siste før storebror kom inn for å kose litt før vi stod opp. Nettopp kommet hjem fra å ha levert han i bhagen, så Daniel sover i vogna (fortsatt ikke fått melk siden kl 6) og jeg nyter dagens første kaffi.

Det hørtes da ut som en forbedring,er det ikke?
 
God morgen! Vi har hatt en ok natt med amming kl 1, 3 og 6. Og fikk knapt lukket øynene etter den siste før storebror kom inn for å kose litt før vi stod opp. Nettopp kommet hjem fra å ha levert han i bhagen, så Daniel sover i vogna (fortsatt ikke fått melk siden kl 6) og jeg nyter dagens første kaffi.
Jeg fant ikke ut av kaffemaskinen er så det ble te på meg :p
 
Det hørtes da ut som en forbedring,er det ikke?
Er det jeg kaller for normalen nå ja - med unntak av at jeg skulle ønske mannen min var frisk og kunne ta med Alexander i barnehagen så jeg og Daniel kunne kose oss i senga på morgenkvisten. Men kan ikke få i pose og sekk.
 
Er det jeg kaller for normalen nå ja - med unntak av at jeg skulle ønske mannen min var frisk og kunne ta med Alexander i barnehagen så jeg og Daniel kunne kose oss i senga på morgenkvisten. Men kan ikke få i pose og sekk.

Nei,det var det da!Jeg er veldig imponert over hvordan du og andre her inne holder ut med de nettene dere har altså!Syns dere fortjener å få litt nattero nå snart:)
Vi har og begynt å få litt urolige netter igjen.Hun våkner mye og styrer fælt,men er sjelden særlig sulten...vet ikke helt hva som går av henne nå for tiden!
 
Mornmorn!!
Her har vi sovet hele natta uten amming, andre gangen på rad. Også denne gangen var det pappa som la henne.:) (Jeg var oppe der én gang og ga pupp,stående over sprinkelsenga..) Hun sov fra 19, våkna 05.30 og babla med seg selv ei stund, før hun slukna og sov videre til 07 ca.
Syns det er så arti å se hvordan hun plutselig blir pappajente på helg. Hun beundrer ham virkelig.:D
I dag har vi ingen planer. Vesla er litt tett i nesa av tørre buser, så her kjører vi på med mm og utsuger. (Kvælmt!!)
Nå skal jeg ta meg en espresso og ta en lynkjapp dusj mens skjønnheten tar en dubb. :)
 
Nei,det var det da!Jeg er veldig imponert over hvordan du og andre her inne holder ut med de nettene dere har altså!Syns dere fortjener å få litt nattero nå snart:)
Vi har og begynt å få litt urolige netter igjen.Hun våkner mye og styrer fælt,men er sjelden særlig sulten...vet ikke helt hva som går av henne nå for tiden!
Tror kroppen min får sjokk om jeg plutselig får sove mer enn 2,5 timer sammenhengende :D
 
Vi har hatt natt fra helv... igjen, lillemor sovna ikke før tre i natt, med en gang jeg la henne ned begynte hun på igjen, å heve madrassen hjalp altså ikke. 37.8 målte jeg tempen hennes i morrest, det er jo ikke høy feber, men merker det tydelig på henne likevel. Fått time til legen ti på to i dag, som de mente var bare tull.
 
Vi har hatt natt fra helv... igjen, lillemor sovna ikke før tre i natt, med en gang jeg la henne ned begynte hun på igjen, å heve madrassen hjalp altså ikke. 37.8 målte jeg tempen hennes i morrest, det er jo ikke høy feber, men merker det tydelig på henne likevel. Fått time til legen ti på to i dag, som de mente var bare tull.
Bare tull? Jaja. Da får du hun hvertfall sjekket. Har du og vurdert manuellterapeut ?
 
Bare tull? Jaja. Da får du hun hvertfall sjekket. Har du og vurdert manuellterapeut ?

Nei, tror du det kan være noe sånt da? Hun har jo vært helt fin før onsdagen og vaksinen.
 
Vi har hatt natt fra helv... igjen, lillemor sovna ikke før tre i natt, med en gang jeg la henne ned begynte hun på igjen, å heve madrassen hjalp altså ikke. 37.8 målte jeg tempen hennes i morrest, det er jo ikke høy feber, men merker det tydelig på henne likevel. Fått time til legen ti på to i dag, som de mente var bare tull.
Blir så irritert! Må nå vel gå an å få sjekka den lille jenta når hun ikke er i form, uten at noen trenger å påpeke ut at "det er tull". Det syns jeg er unødvendig! En mors bekymring bør tas på alvor -uansett hva det måtte være, da det er hun som kjenner barnet best.
Håper jo for deres del at det er helt ufarlig og Anette blir bra igjen snart.:)
 
Vi har også hatt nok ei hel*****s natt! o_O Snuppa sov greit fram mot kl 03, bortsett fra at hun spiste kl 00.30 og 01.30, og fra 03-06 skreik hun hvert 10.minutt så jeg rakk aldri å sovne :( Sov fra 06-06.45 og så bæsja hun seg ut og da var det dag, var ikke mye blid jeg da kan man si! Vi spiste frokost og kl 08.30 var hun stuptrett igjen så vi gikk like godt å la oss i senga igjen hvor hun slokna umiddelbart mens jeg fikk ikke sove...før hun våkna igjen :eek: *sukke*
Heldigvis er hun blid som ei sol og har kosa seg rekordlenge på gulvet alene nå, jeg, not so much! :p
 
Vi har også hatt nok ei hel*****s natt! o_O Snuppa sov greit fram mot kl 03, bortsett fra at hun spiste kl 00.30 og 01.30, og fra 03-06 skreik hun hvert 10.minutt så jeg rakk aldri å sovne :( Sov fra 06-06.45 og så bæsja hun seg ut og da var det dag, var ikke mye blid jeg da kan man si! Vi spiste frokost og kl 08.30 var hun stuptrett igjen så vi gikk like godt å la oss i senga igjen hvor hun slokna umiddelbart mens jeg fikk ikke sove...før hun våkna igjen :eek: *sukke*
Heldigvis er hun blid som ei sol og har kosa seg rekordlenge på gulvet alene nå, jeg, not so much! :p
Nei og nei. Godt at hun er i godform på dagen da, men ikke noe særlig at mamsen ikke får hvilt seg..:confused:
 
Vi har også hatt nok ei hel*****s natt! o_O Snuppa sov greit fram mot kl 03, bortsett fra at hun spiste kl 00.30 og 01.30, og fra 03-06 skreik hun hvert 10.minutt så jeg rakk aldri å sovne :( Sov fra 06-06.45 og så bæsja hun seg ut og da var det dag, var ikke mye blid jeg da kan man si! Vi spiste frokost og kl 08.30 var hun stuptrett igjen så vi gikk like godt å la oss i senga igjen hvor hun slokna umiddelbart mens jeg fikk ikke sove...før hun våkna igjen :eek: *sukke*
Heldigvis er hun blid som ei sol og har kosa seg rekordlenge på gulvet alene nå, jeg, not so much! :p

Da har vi hatt ei meget lik natt:( Bortsett fra at mi er sur nå også...*sukk*
 
Blir så irritert! Må nå vel gå an å få sjekka den lille jenta når hun ikke er i form, uten at noen trenger å påpeke ut at "det er tull". Det syns jeg er unødvendig! En mors bekymring bør tas på alvor -uansett hva det måtte være, da det er hun som kjenner barnet best.
Håper jo for deres del at det er helt ufarlig og Anette blir bra igjen snart.:)

Noe er det, men hva aner jeg ikke. Får i hvertfall kanskje utelukke infeksjon i kroppen.
 
Da har vi hatt ei meget lik natt:( Bortsett fra at mi er sur nå også...*sukk*
å nei og nei, er IKKE greit når de er sur på dagen i tillegg til våken på natta! :( DET ga jeg streng beskjed til henne i morges om da hun satt å sutra med bordet før hun fikk frokost, om at om hun skulle være sur idag kom jeg til å klikke i vinkel :p Hun tok det visst til seg for har vært solstråle siden da ;) :eek:
 
Nei og nei. Godt at hun er i godform på dagen da, men ikke noe særlig at mamsen ikke får hvilt seg..:confused:
Nei, blir ganske utmatta kan man si! Mannen skal fra denne uka av ha en dag i uka perm slik at jeg kan dra på universitetet og lese, men kjenner at om nettene fortsetter slik så blir jeg å SOVE de dagene han har perm :p
 
Back
Topp