Mandagsprat

Ja jeg og :)

Nå er vi på toget, skal snart bytte i Oslo.
Blir sent før vi er hjemme så jeg er spent på om T sovner eller hva han gjør...
Foreløpig går alt knirkefritt :)
spennende å reise så sent med to barn? ;) Tenkt om T sovner og du må bære han òg av toget? :p ;)

spennende å reise så sent med to barn? ;) Tenkt om T sovner og du må bære han òg av toget? :p ;)
Mannen hjelper oss av. Han er stuptrøtt og Eskil sliter med å sove OG ammes!

Mannen hjelper oss av. Han er stuptrøtt og Eskil sliter med å sove OG ammes!

Bra han kommer å hjelper til, håper begge får sove greit etterpå.

Da var første oppvåkning unnagjort, måtte amme henne i søvn igjen. Det blir nok en ny festnatt på oss.

ImageUploadedByBV Forum1363030950.543804.jpg
Der ligger han

ImageUploadedByBV Forum1363031024.725918.jpg
Og her står vi :-p

Blir snart ledig sete slik at jeg kan sette meg :-p

En time igjen. Nå fikk jeg satt meg jeg og!
Vil ikke legge fra meg Lillebror for da må jeg flytte Bilsetet og bagen vår som står klart på vognen til vi er fremme.

Kjenner det var godt med litt "skravlefri" i dag, hehe - men jeg er nå her allikevel :) Fått hatt meg lunsj med bestevenninna mi og kost meg masse med guttene i dag. Mannen min er sykemeldt ut uka - får bare håpe han ikke smitter oss. Legen han var hos i dag sa det var nok et helt annet magevirus han har fått enn det jeg og Alexander hadde... Urk - håper virkelig ikke vi får noe igjen - så jeg holder avstand nå :P

Daniel fikk prøve gulrot og potet fra Hipp i dag. Det falt virkelig i smak. Spiste et halvt glass. Resten får han i morgen, og så tenker jeg å lage til selv til han. Spent på hvordan natten blir i natt - for nå fikk han kun dette som fast føde, ikke noe grøt. Sovnet ved puppen 18:30, så da fikk jeg kvalitetstid med storebror ved stelling, lesing og synging før legging. Våknet igjen 19:10. La han til puppen igjen ca 19:30 og lå der i 40 minutter og smattet i seg melk - la han i senga 20:15 og venter nå spent på hvordan kvelden blir videre.

leste på barebarnemat at poteten hjelper magen å holdes i gang da stivelsen er godt for fordøyelsen, og visstnok er lettfordøyelig. Jeg har ikke brukt vanlig potet enda, men mye søtpotet, og det går veldig fint her :) Hun er ikke treg i magen iallfall!

Takk for tipset, kjære:) Da skal jeg teste det;) Jeg laget gulrot og blomkåls mos i stad og han DIGGA det, kunne ikke få nok av det:D:D Helt fantastisk;) La han for kvelden 20.10, så veldig spent på hvordan det går i natt:) Jeg har laget en kopp kaffe og 2 brødskiver til sambo og sitter nå og kuler`n litt:p Skal straks fyre opp i ovn og legge meg under dyna og bare slappe av:) Kl 22.00 er det tid for The walking dead på Fox kanalen;) Whoop whoop :wav

nååå, men begge sover iallfall! ;) Jeg har gått noen runder gjennom toget oslo-tønsberg med snuppa som vræææla fordi hun var så trøtt ;) :P Jeg liker ikke de nye togene da, synes de er så åpne og har så små seter! o_O
Enig. Og vogna står litt langt unna liksom...

Takk for tipset, kjære:) Da skal jeg teste det;) Jeg laget gulrot og blomkåls mos i stad og han DIGGA det, kunne ikke få nok av det:D:D Helt fantastisk;) La han for kvelden 20.10, så veldig spent på hvordan det går i natt:) Jeg har laget en kopp kaffe og 2 brødskiver til sambo og sitter nå og kuler`n litt:p Skal straks fyre opp i ovn og legge meg under dyna og bare slappe av:) Kl 22.00 er det tid for The walking dead på Fox kanalen;) Whoop whoop :wav
så bra at han liker det da :D Hermine har hittil kun spytta ut en ting hun har fått, og det er grøt :p :eek: ;) Varierer litt hvilken type mos hun får til frokost, i går fikk hun blomkål- eple- og fennikkelmos og det gikk ned på høykant! Idag var det gulrot-, brokkoli-, og fennikkelmos. I morra skal hun få avocado og bananmos til frokost, så får hun litt søtt til en variasjon ;) Og til middag 1 ts grøt :p I morra får hun 2, så øker vi med ei ts hver dag, håper det går bra! Og om kvelden får hun velling, enn så lenge, for det blei for mye for magen hennes med flere grønnsaksmåltider på en dag også :eek: Bra du vet å kose deg litt når du har mulighet ;) Holder på med siste pumpings for dagen og så er det natt her i huset!

Hermine reagerte likeså mye på å få flere måltider meg grønnsaker for dag hun :( Tydelig at magen hennes ikke tåler å få for mye mat hver dag...kanke skjønne hvordan vi skal gå fram for at hun skal få flere måltider om dagen jeg. Nå er vi på grønnsaker om morran og velling om kvelden, men er like ille enda :(

Kanke skjønne hvorfor i all verden hu skal reagere på grønnsaker, stakkars? :confused005 Hu har svært sensitiv mage, men det har visst mange jomfru babyer som har o_O :eek: Og stemmer hvertfall i mange tilfeller innpå her :confused4 Er hu like ille uansett antall måltider?

Da har jeg ringt til klinikken som driver med spedbarn her i byen (er bare ei dame som er spesialist på babyer her i byen) og må vente til over påske for å få time :eek: :( MEN de setter oss på venteliste og så kan vi forhåpentligvis få komme inn om det blir noen avbestillinger, de prioriterer akutte tilfeller, og det er jo virkelig dette! :oops:

Håper dere får en time fort og noen avbestiller så dere kan få den:):):) Viktig at hu blir sjekka, for hu er virkelig ille :oops:

så bra at han liker det da :D Hermine har hittil kun spytta ut en ting hun har fått, og det er grøt :p :eek: ;) Varierer litt hvilken type mos hun får til frokost, i går fikk hun blomkål- eple- og fennikkelmos og det gikk ned på høykant! Idag var det gulrot-, brokkoli-, og fennikkelmos. I morra skal hun få avocado og bananmos til frokost, så får hun litt søtt til en variasjon ;) Og til middag 1 ts grøt :p I morra får hun 2, så øker vi med ei ts hver dag, håper det går bra! Og om kvelden får hun velling, enn så lenge, for det blei for mye for magen hennes med flere grønnsaksmåltider på en dag også :eek: Bra du vet å kose deg litt når du har mulighet ;) Holder på med siste pumpings for dagen og så er det natt her i huset!

Du er så flink:D Superpumpedama:D:p Oi, det hørtes ut som gode grønsaksmoser;) DEt er jo supert at hu liker de, grøt hadde jeg da bare latt være, de må jo ikke ha det. Tenker da også mht magen hennes, når hu reagerer på det :confused3 Så bra velling funker:D Gå langsomt fram med måltidene, så håper jeg virkelig hu blir bedre av behandling. Var det hos manuell terapeut du har bestilt time? Jaa, nå må jeg bare ta meg litt tid til og slappe av og ikke sitte på pcen:)

Back
Topp