Hvem vet...nå prøver jeg kun grønnsaker og velling igjen, det gikk jo bra i ukesvis før dette tullet begynteHM ja, vanskelig det der.. Men kan det hende det tar noen dager før dere eventuelt merker bedring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem vet...nå prøver jeg kun grønnsaker og velling igjen, det gikk jo bra i ukesvis før dette tullet begynteHM ja, vanskelig det der.. Men kan det hende det tar noen dager før dere eventuelt merker bedring?
Lurt. Hvis hun trenger mer da?Hvem vet...nå prøver jeg kun grønnsaker og velling igjen, det gikk jo bra i ukesvis før dette tullet begynteOg så tar jeg tilvenning med måltid nr 3 et ts av gangen!
![]()
om det er låsninger/skjevstilling i nakke, rygg, hode, armer og bein!Ja det vil jeg si. Hva slags undersøkelser gjør de da?
Trenger mer...???Lurt. Hvis hun trenger mer da?
Mente om hun trengte et måltid tilTrenger mer...???

hun er veldig fornøyd på kun melk så går nok fint inntil jeg får vent henne på et til måltid, tar ei ts hver dag og øker, så innen ei uke eller så er vi sikkert oppe i en liten porsjon mat tilMente om hun trengte et måltid til![]()
I alle dager...hva kan det da være?Da har vi vært hos legen, det var ikke tegn til ørebetennelse, hun hadde heller ikke noen infeksjon i kroppen. Så vi er ikke noe klokere![]()
![]()
I alle dager...hva kan det da være?MEN bra hun ikke har feber og forhøyet crp da! Kan drt være magen på henne og?
hun er veldig fornøyd på kun melk så går nok fint inntil jeg får vent henne på et til måltid, tar ei ts hver dag og øker, så innen ei uke eller så er vi sikkert oppe i en liten porsjon mat tilog trenger hun et til måltid må vi bare kjøre på, hun skriker jo uansett!
![]()
hmm, nei, da er det sikkert ikke det! Hva annet sa legen da?Hun har svak feber, det virker ikke som det er magen, men man vet jo aldri.
ugh, jeg også! Er så vanvittig kjipt å ikke få sove på nattaJeg håper dere finner ut av det snart, og at dere får time raskere enn etter påske. Jeg skal prøve manuellterapaut på Anette neste uke, om det ikke bedrer seg noe.
hmm, nei, da er det sikkert ikke det! Hva annet sa legen da?![]()
nårtid reiser dere??? Det var da en pokkers timing av sykdom da!Jeg kjenner at jeg ikke akkurat gleder meg til den Oslo turen nå
ugh, jeg også! Er så vanvittig kjipt å ikke få sove på nattaSpesielt når vi har en unge som hittil har sovet hele natta uten en lyd, kun avbrutt av matinger
![]()
nårtid reiser dere??? Det var da en pokkers timing av sykdom da!![]()
hehe, det er ofte slik at de blir i bedre humør når de kommer ut av husetAt det kunne være langtidsvirkning av vaksinen, og at det var muskellært, jeg måtte fortsette å gi smertestillende. Han synes hu virka i fin form, hun var jo seff kjempeblid til legen.
Da har vi vært hos legen, det var ikke tegn til ørebetennelse, hun hadde heller ikke noen infeksjon i kroppen. Så vi er ikke noe klokere![]()
![]()
hehe, det er ofte slik at de blir i bedre humør når de kommer ut av husetMen da fortsetter du med det i noen dager! Kan jo hende at vaskina blei satt i en nerve
Det fikk jeg en gang og hadde vondt i dagesvis etterpå
![]()