Mandagsprat

HM ja, vanskelig det der.. Men kan det hende det tar noen dager før dere eventuelt merker bedring?
Hvem vet...nå prøver jeg kun grønnsaker og velling igjen, det gikk jo bra i ukesvis før dette tullet begynte ;) Og så tar jeg tilvenning med måltid nr 3 et ts av gangen! :)

Hvem vet...nå prøver jeg kun grønnsaker og velling igjen, det gikk jo bra i ukesvis før dette tullet begynte ;) Og så tar jeg tilvenning med måltid nr 3 et ts av gangen! :)
Lurt. Hvis hun trenger mer da?

Ja det vil jeg si. Hva slags undersøkelser gjør de da?
om det er låsninger/skjevstilling i nakke, rygg, hode, armer og bein! ;) Og så manipulerer de eventuelle feilstillinger. Hører ofte en kneppelyd fra ryggen hennes når jeg løfter henne opp, så kan jo være noe der! o_O

Da har vi vært hos legen, det var ikke tegn til ørebetennelse, hun hadde heller ikke noen infeksjon i kroppen. Så vi er ikke noe klokere :confused005 :confused004

Mente om hun trengte et måltid til :)
hun er veldig fornøyd på kun melk så går nok fint inntil jeg får vent henne på et til måltid, tar ei ts hver dag og øker, så innen ei uke eller så er vi sikkert oppe i en liten porsjon mat til ;) og trenger hun et til måltid må vi bare kjøre på, hun skriker jo uansett! :eek:

Da har vi vært hos legen, det var ikke tegn til ørebetennelse, hun hadde heller ikke noen infeksjon i kroppen. Så vi er ikke noe klokere :confused005 :confused004
I alle dager...hva kan det da være? :eek: MEN bra hun ikke har feber og forhøyet crp da! Kan drt være magen på henne og?

I alle dager...hva kan det da være? :eek: MEN bra hun ikke har feber og forhøyet crp da! Kan drt være magen på henne og?

Hun har svak feber, det virker ikke som det er magen, men man vet jo aldri.

hun er veldig fornøyd på kun melk så går nok fint inntil jeg får vent henne på et til måltid, tar ei ts hver dag og øker, så innen ei uke eller så er vi sikkert oppe i en liten porsjon mat til ;) og trenger hun et til måltid må vi bare kjøre på, hun skriker jo uansett! :eek:

Jeg håper dere finner ut av det snart, og at dere får time raskere enn etter påske. Jeg skal prøve manuellterapaut på Anette neste uke, om det ikke bedrer seg noe.

Jeg kjenner at jeg ikke akkurat gleder meg til den Oslo turen nå

Jeg håper dere finner ut av det snart, og at dere får time raskere enn etter påske. Jeg skal prøve manuellterapaut på Anette neste uke, om det ikke bedrer seg noe.
ugh, jeg også! Er så vanvittig kjipt å ikke få sove på natta :( Spesielt når vi har en unge som hittil har sovet hele natta uten en lyd, kun avbrutt av matinger o_O

hmm, nei, da er det sikkert ikke det! Hva annet sa legen da? o_O

At det kunne være langtidsvirkning av vaksinen, og at det var muskellært, jeg måtte fortsette å gi smertestillende. Han synes hu virka i fin form, hun var jo seff kjempeblid til legen.

ugh, jeg også! Er så vanvittig kjipt å ikke få sove på natta :( Spesielt når vi har en unge som hittil har sovet hele natta uten en lyd, kun avbrutt av matinger o_O

Ja, Anette sov jo også som en engel frem til onsdag forrige uke...huuuuuff..

nårtid reiser dere??? Det var da en pokkers timing av sykdom da! o_O

Ikke sant! Vi reiser på torsdagen, på ettermiddagen heldigvis, det angrer jeg ikke på nå. Det er jo noen dager til, så hååååper noe har skjedd til da.

At det kunne være langtidsvirkning av vaksinen, og at det var muskellært, jeg måtte fortsette å gi smertestillende. Han synes hu virka i fin form, hun var jo seff kjempeblid til legen.
hehe, det er ofte slik at de blir i bedre humør når de kommer ut av huset ;) Men da fortsetter du med det i noen dager! Kan jo hende at vaskina blei satt i en nerve :eek: Det fikk jeg en gang og hadde vondt i dagesvis etterpå o_O

Jeg er ingen ekspert, men kan det være virus? Det slår vel ikke ut på crp. Da simone var forkjøla tok vi hun til legen for hun var så tett og da sa de at det var veldig bra at vi kom og sjekket når vi var bekymret men at det nok var virus siden crp var ok.
Blir så irritert når jeg hører om behandlingen dere får hos lege/legesenter. Vi får alltid komme til og føles oss alltid velkommen. Når vi først er der så spør de om vi har det bra og om vi lurer på noe. Men når det er sagt så er det første legen/legesenteret jeg har likt og føler de tar meg skikkelig på alvor uansett om det er halsbetennelse, graviditet eller vondt i ryggen.

hehe, det er ofte slik at de blir i bedre humør når de kommer ut av huset ;) Men da fortsetter du med det i noen dager! Kan jo hende at vaskina blei satt i en nerve :eek: Det fikk jeg en gang og hadde vondt i dagesvis etterpå o_O

Sier du det, ja det kan jo være helsesøsteren traff en nerve i låret, men rart hun ikke reagerer å bli tatt på låret ellers? Får bare håpe på det beste at det skjer noen endringer hos oss alle i natt.

Back
Topp