Mandagsprat

Hun har hatt det likt tidligere har hun ikke?

Jo det var en liten periode, for tre uker siden eller noe, men det gikk over igjen. Hva i all verden kan de få låsninger sånn helt pluselig da? Fått time til manuellterapaut neste tirsdag, lenge til, huff.

Jo det var en liten periode, for tre uker siden eller noe, men det gikk over igjen. Hva i all verden kan de få låsninger sånn helt pluselig da? Fått time til manuellterapaut neste tirsdag, lenge til, huff.
Altså de kan sikkert både ligge der og dukke opp igjen. Jeg kan ikke så mye om slikt, men det er jo verdt å sjekke ut! Noe er tydeligvis galt!

Så leit når de små ikke sover skikkelig om natta. Heldigvis pleier det å gi seg før de blir konfirmanter!

å nei og nei, er IKKE greit når de er sur på dagen i tillegg til våken på natta! :( DET ga jeg streng beskjed til henne i morges om da hun satt å sutra med bordet før hun fikk frokost, om at om hun skulle være sur idag kom jeg til å klikke i vinkel :p Hun tok det visst til seg for har vært solstråle siden da ;) :eek:

Nei man blir helt fortvilet, måtte faktisk gråte en skvett nå :(

Nei man blir helt fortvilet, måtte faktisk gråte en skvett nå :(
Ikke noe rart du blr fortvilet, det hadde jeg også blitt, og blir det på dine vegne!
Spent på hva legen finner ut.

Altså de kan sikkert både ligge der og dukke opp igjen. Jeg kan ikke så mye om slikt, men det er jo verdt å sjekke ut! Noe er tydeligvis galt!

Ringte helsesøster nå nettopp også, hun mente det hørtes ut som det var ørene. Håper jeg får hos legen, vi prøver uansett den manuellterapien på tirsdagen.

Ikke noe rart du blr fortvilet, det hadde jeg også blitt, og blir det på dine vegne!
Spent på hva legen finner ut.

Håper ikke de får varig meen av se mamman sin gråte

Håper ikke de får varig meen av se mamman sin gråte
DET gjør de ikke!
Jeg tenker det er godt for barn å se st vi også har forskjellige følelser.jeg husker jeg fikk panikk som 7-åring. Det er første gangen jeg kan huske at mamma gråt. Og jeg ble veldig, veldig redd! Hun hadde alltid skjult det før!

God morgen! Vi har hatt en ok natt med amming kl 1, 3 og 6. Og fikk knapt lukket øynene etter den siste før storebror kom inn for å kose litt før vi stod opp. Nettopp kommet hjem fra å ha levert han i bhagen, så Daniel sover i vogna (fortsatt ikke fått melk siden kl 6) og jeg nyter dagens første kaffi.

Han har virkelig begynt og sove bedre, har han ikke?:) Det er deg vel unnt:)

DET gjør de ikke!
Jeg tenker det er godt for barn å se st vi også har forskjellige følelser.jeg husker jeg fikk panikk som 7-åring. Det er første gangen jeg kan huske at mamma gråt. Og jeg ble veldig, veldig redd! Hun hadde alltid skjult det før!

Hun begynte å gråte hun også stakkars, så da fikk vi trøste oss sammen:-) Meen nå synes jeg at jeg hører at hun er litt tett altså.

Han har virkelig begynt og sove bedre, har han ikke?:) Det er deg vel unnt:)
Jo takk - jeg synes det går bedre - men skulle gjerne fått han i seng tidligere og kanskje bare hatt en amming om natten.. men det kommer en dag det også. Veldig fornøyd med at jeg fikk han i seng i det hele tatt i går, selv om jeg måtte inn og løfte han opp for å trøste et par-fire ganger når han våknet.

God morgen alle sammen. Har ikke hatt tid til og være innpå her idag før nå:( Jeg var våken med Emmeth fra igår kl 23.45 til idag tidlig kl 05.10 :oops: Og kl 06.00 ringte vekkeklokka til sambo og da var han våken igjen.. Jeg fikk sove til halv 8. Emmeth kaver rundt i senga strekker på seg til alle kanter og promper, så tydelig det er noe magen han IKKE tåler igjen. Så må nok bare ligge heeeelt unna alt med melk i igjen. BAH... Sambo blei henta av svigermor kl 9 og er sikkert igang med og bli oprerert as we speak :sad015 Emmeth blei lagt ut i vogna kl 10, men har vært ute og trilla han en gang allerede.. Tvillingvogna er satt fram og skal gå og hente jentene i bhgen rundt kl 14.00. Er 3 km og gå, så tar ei lita stund;) Jeg skal slappe av en liten stund nå og resten av dagen er det fullt kjør:)

Hun begynte å gråte hun også stakkars, så da fikk vi trøste oss sammen:-) Meen nå synes jeg at jeg hører at hun er litt tett altså.
Blir godt å få hun sjekket uansett :) be de ta crp!

Jo takk - jeg synes det går bedre - men skulle gjerne fått han i seng tidligere og kanskje bare hatt en amming om natten.. men det kommer en dag det også. Veldig fornøyd med at jeg fikk han i seng i det hele tatt i går, selv om jeg måtte inn og løfte han opp for å trøste et par-fire ganger når han våknet.

Når sovnet han for kvelden, da? Beklager hvis du har skrevet det før, ikke lest gjennom tråden ennå;) Skjønner godt du gjerne vil ha han til og sove på kvelden:) Blir slitsomt i lengden når det bare er gråt ved leggingen :oops:

God morgen alle sammen. Har ikke hatt tid til og være innpå her idag før nå:( Jeg var våken med Emmeth fra igår kl 23.45 til idag tidlig kl 05.10 :oops: Og kl 06.00 ringte vekkeklokka til sambo og da var han våken igjen.. Jeg fikk sove til halv 8. Emmeth kaver rundt i senga strekker på seg til alle kanter og promper, så tydelig det er noe magen han IKKE tåler igjen. Så må nok bare ligge heeeelt unna alt med melk i igjen. BAH... Sambo blei henta av svigermor kl 9 og er sikkert igang med og bli oprerert as we speak :sad015 Emmeth blei lagt ut i vogna kl 10, men har vært ute og trilla han en gang allerede.. Tvillingvogna er satt fram og skal gå og hente jentene i bhgen rundt kl 14.00. Er 3 km og gå, så tar ei lita stund;) Jeg skal slappe av en liten stund nå og resten av dagen er det fullt kjør:)
Nei huff for en natt.. håper virkelig Emmeth snart kan slippe unna magevondt..
Håper operasjonen til samboeren din går bra - regner med du får tilbakemelding fra svigermor så snart hun vet noe?!

Stakar emmeth og stakar dere!!
Ville virkelig prøvd bæretøy om det tydelig er magen!

Når sovnet han for kvelden, da? Beklager hvis du har skrevet det før, ikke lest gjennom tråden ennå;) Skjønner godt du gjerne vil ha han til og sove på kvelden:) Blir slitsomt i lengden når det bare er gråt ved leggingen :oops:
Han sovnet vel rett rundt 20:00 om jeg husker rett.. og sov i 15 min før jeg måtte inn til han 3 ganger på 10 min for han våknet og gråt. Løftet han opp og bysset litt og da var alt greit. Så sov han i 5-10 min til før han gråt igjen, men da holdt det å kose han på hodet så sov han videre mens han klynket i søvne. Så sov han vel fra 21:30 til 23:30 - fikk bysset han i søvn igjen da også. Så han hadde ikke pupp mellom 20:00 og ca 01:00 - men han sliter med å finne helt roen liksom. Trenger mamma-tryggheten og ikke alltid det heller er nok. Han kan gråte sånn selv om han ligger i armene mine. Er tydelig gråt som sier at han er trøtt men ikke vil sove og ingenting annet liksom.

Back
Topp