Mandagsprat

Nei, herregud, har da nok med ditt du også, kjære deg, men søtt av deg:)<3

Ah, okei, spent på hva legen finner ut, husk de må ta CRP av henne:) Ikke alle steder de gjør det uten men ber om det:( Masse lykke til hos legen:) Er heldigvis knallvær her, kaldt, men strålende sol, så får flott vær og gå i;) Plugger i no musikk i øra, så går det så fint så;)

Jeg er veldig spent, men jeg tror det er ørene eller noe:-) Godt det er bra vær i allefall, her snør det som bare det:-)
Må vel gjøre oss klare, jeg kommer med rapport etterpå.

Men dropp poteten da? Er ikke mye næring i potet...

Ah, da gjør jeg det;)

Har satt igang med og koke både poteter og gulrøtter, men da plukker jeg ut potetene bare etterpå;)

Jeg er veldig spent, men jeg tror det er ørene eller noe:) Godt det er bra vær i allefall, her snør det som bare det:)
Må vel gjøre oss klare, jeg kommer med rapport etterpå.

Ja, er godt mulig det er ørene også, men da får dere hvertfall sjekka det:) Masse lykke til, spent på hva legen sier:)

Vi har også hatt nok ei hel*****s natt! o_O Snuppa sov greit fram mot kl 03, bortsett fra at hun spiste kl 00.30 og 01.30, og fra 03-06 skreik hun hvert 10.minutt så jeg rakk aldri å sovne :( Sov fra 06-06.45 og så bæsja hun seg ut og da var det dag, var ikke mye blid jeg da kan man si! Vi spiste frokost og kl 08.30 var hun stuptrett igjen så vi gikk like godt å la oss i senga igjen hvor hun slokna umiddelbart mens jeg fikk ikke sove...før hun våkna igjen :eek: *sukke*
Heldigvis er hun blid som ei sol og har kosa seg rekordlenge på gulvet alene nå, jeg, not so much! :p

Å nei, ikke en dårlig natt hos dere også:( Hvorfor har hu mageknip a tro? Har du ringt manuell terapeuten? Jeg prøver nå og ikke gi han grøt, men gulrotmos, får vi se hvordan det går:) Hatt ei natt fra H****** selv her også. Vra våken fra 23.45-05.10 i natt:( Kl 6 ringte alarmklokka til sambo og da var det igang igejn.. BAH.. Aner ikke hvaorfor minsten har vondt i magen selv jeg altså:( Men noe er det galt..

Han sovnet vel rett rundt 20:00 om jeg husker rett.. og sov i 15 min før jeg måtte inn til han 3 ganger på 10 min for han våknet og gråt. Løftet han opp og bysset litt og da var alt greit. Så sov han i 5-10 min til før han gråt igjen, men da holdt det å kose han på hodet så sov han videre mens han klynket i søvne. Så sov han vel fra 21:30 til 23:30 - fikk bysset han i søvn igjen da også. Så han hadde ikke pupp mellom 20:00 og ca 01:00 - men han sliter med å finne helt roen liksom. Trenger mamma-tryggheten og ikke alltid det heller er nok. Han kan gråte sånn selv om han ligger i armene mine. Er tydelig gråt som sier at han er trøtt men ikke vil sove og ingenting annet liksom.

Huff, det skal ikke være lett. Tydelig han da ikke greier og finne roen selv, men trenger litt hjelp og trygghet til det. DEt er jo veldig bra han ikke ammet fra 20.00-01.00 i natt, så han har ikke vært sulten, bare trenger og kunne finne roen og sove av seg selv:), men letter sagt enn gjort det da, men virker som dere er på god vei :)

Å nei, ikke en dårlig natt hos dere også:( Hvorfor har hu mageknip a tro? Har du ringt manuell terapeuten? Jeg prøver nå og ikke gi han grøt, men gulrotmos, får vi se hvordan det går:) Hatt ei natt fra H****** selv her også. Vra våken fra 23.45-05.10 i natt:( Kl 6 ringte alarmklokka til sambo og da var det igang igejn.. BAH.. Aner ikke hvaorfor minsten har vondt i magen selv jeg altså:( Men noe er det galt..
synes de er skummelt samkjørte disse unga våre :p ;) :eek: Merkelig for Emmeth har jo spist grøt fint hele tida da :confused: Virker ikke som om det spiller noen rolle hva hun får å spise, så lurer litt på om jeg rett og slett på prøve å kutte melk igjen og se om det kan hjelpe! Idag hadde hun spor av blod i bæsjen igjen :( :eek: Og hun har ikke fått noe med melk i, annet enn at vi har testa Althera, men den er jo melkefri! Så det må jo komme av kumelk i mm da o_O

Ja, jeg prøver alt jeg altså:(
Jeg er snart på felgen, og må ta alt her hjemme de neste 6 ukene på dagen også pga sambo sin operasjon og gips... Men lurer på om det kan være sinlac grøten, for har kommet ett nytt utseende på kartongen, og etter det begynte nattetullet, men kan jo være en tilfeldighet også, men :confused005 :confused013
sender deg en god klem jeg! nesten så jeg hiver meg på fly for å komme å hjelpe deg ;) Men du har ikke vurdert å få besøkshjem for jentene ei helg i måneden eller lignende? For å få lada litt opp og kommet deg til hektene ;) Min mor har en liten gutt på 3 år på besøk hver 3. helg ;) Kommunalt tiltak som man får gjennom nav!

Men dropp poteten da? Er ikke mye næring i potet...
leste på barebarnemat at poteten hjelper magen å holdes i gang da stivelsen er godt for fordøyelsen, og visstnok er lettfordøyelig. Jeg har ikke brukt vanlig potet enda, men mye søtpotet, og det går veldig fint her :) Hun er ikke treg i magen iallfall!

Er konkuransen over nå?? Føler at jeg har ødelagt litt for dere fordi jeg har ikke klart å henge på som jeg trodde.. menmen.. :)

Nei man blir helt fortvilet, måtte faktisk gråte en skvett nå :(
Skjønner deg så godt! Man blir helt på tuppa, ingen søvn OG sur unge er ikke til å holde ut! Lov å gråte en skvett da, det gjør vi alle når kroppen er tom for umpf ;)

Hva er det i den grøten da?
Jeg ville latt være å gi grøt til babyer som reagerer på så mye jeg...
Hermine reagerte likeså mye på å få flere måltider meg grønnsaker for dag hun :( Tydelig at magen hennes ikke tåler å få for mye mat hver dag...kanke skjønne hvordan vi skal gå fram for at hun skal få flere måltider om dagen jeg. Nå er vi på grønnsaker om morran og velling om kvelden, men er like ille enda :(

Er konkuransen over nå?? Føler at jeg har ødelagt litt for dere fordi jeg har ikke klart å henge på som jeg trodde.. menmen.. :)
gjør ingenting, vi koser oss med skravlinga likevel vi :p ;)

Da har jeg ringt til klinikken som driver med spedbarn her i byen (er bare ei dame som er spesialist på babyer her i byen) og må vente til over påske for å få time :eek: :( MEN de setter oss på venteliste og så kan vi forhåpentligvis få komme inn om det blir noen avbestillinger, de prioriterer akutte tilfeller, og det er jo virkelig dette! :oops:

Hermine reagerte likeså mye på å få flere måltider meg grønnsaker for dag hun :( Tydelig at magen hennes ikke tåler å få for mye mat hver dag...kanke skjønne hvordan vi skal gå fram for at hun skal få flere måltider om dagen jeg. Nå er vi på grønnsaker om morran og velling om kvelden, men er like ille enda :(
HM ja, vanskelig det der.. Men kan det hende det tar noen dager før dere eventuelt merker bedring?

Da har jeg ringt til klinikken som driver med spedbarn her i byen (er bare ei dame som er spesialist på babyer her i byen) og må vente til over påske for å få time :eek: :( MEN de setter oss på venteliste og så kan vi forhåpentligvis få komme inn om det blir noen avbestillinger, de prioriterer akutte tilfeller, og det er jo virkelig dette! :oops:
Ja det vil jeg si. Hva slags undersøkelser gjør de da?

Back
Topp