Mandagsprat

Vi har hatt natt fra helv... igjen, lillemor sovna ikke før tre i natt, med en gang jeg la henne ned begynte hun på igjen, å heve madrassen hjalp altså ikke. 37.8 målte jeg tempen hennes i morrest, det er jo ikke høy feber, men merker det tydelig på henne likevel. Fått time til legen ti på to i dag, som de mente var bare tull.

Uff, hatt en dårlig natt igjen dere også:( Utrolig slitsomt og ikke få søvn og frustrerende og ikke vite hva som plager henne. Godt dere fikk time så dere får sjekka henne, men hva er det for noe sprøyt og komme med at det var tull dere fikk time? Er da en liten baby det er snakk om og da skal de sjekkes opp så de finner ut av hva som plager henne :cussingMakan til drittoppførsel fra tlf-damer på legekontor, hatt nok av sure f****kvinnfolk som svarer i tlf, men da har de fått en ganske så bra kvass og F****oppførsel tilbake igjen gjennom tlf :smiley-angry019

Blir godt å få hun sjekket uansett :) be de ta crp!

Ja skal gjøre det, helsesøster sa det samme. Tror jeg også skal si til legen at de bør ta seg en prat med dem som betjener telefonen, drive å si at det fremdeles er vaksinen etter 5 dager, og i tillegg si at de ikke mener det er nødvendig med time, ring helsesøster i stedet.

Nei huff for en natt.. håper virkelig Emmeth snart kan slippe unna magevondt..
Håper operasjonen til samboeren din går bra - regner med du får tilbakemelding fra svigermor så snart hun vet noe?!

Nei, hu bare kjørte han til sykehuset, hu blei ikke igjen der- Ikke spørr engang:( Så jeg må pent sitte og vente på at han skal ringe med når han har våknet igjen etter narkosen:( Ja, jeg er på gråten, like før jeg vurderer og sitte inne med solbriller på, for alt lys er så skarpt for øya. ER så himla trøtt, men får jeg sove, nei;) Greier ikke og slappe av så lenge Emmeth våkner hver halvtime i vogna også.. DER ja, våknet han jaggu meg igjen*HYYYYYYYL*

Ja skal gjøre det, helsesøster sa det samme. Tror jeg også skal si til legen at de bør ta seg en prat med dem som betjener telefonen, drive å si at det fremdeles er vaksinen etter 5 dager, og i tillegg si at de ikke mener det er nødvendig med time, ring helsesøster i stedet.
Se skal IKKE ha reaksjon etter vaksinen så lenge. Da må det være noe annet og det bør sjekkes opp! Håper du gir beskjed!!

Nei, hu bare kjørte han til sykehuset, hu blei ikke igjen der- Ikke spørr engang:( Så jeg må pent sitte og vente på at han skal ringe med når han har våknet igjen etter narkosen:( Ja, jeg er på gråten, like før jeg vurderer og sitte inne med solbriller på, for alt lys er så skarpt for øya. ER så himla trøtt, men får jeg sove, nei;) Greier ikke og slappe av så lenge Emmeth våkner hver halvtime i vogna også.. DER ja, våknet han jaggu meg igjen*HYYYYYYYL*

Uff :(

Uff, hatt en dårlig natt igjen dere også:( Utrolig slitsomt og ikke få søvn og frustrerende og ikke vite hva som plager henne. Godt dere fikk time så dere får sjekka henne, men hva er det for noe sprøyt og komme med at det var tull dere fikk time? Er da en liten baby det er snakk om og da skal de sjekkes opp så de finner ut av hva som plager henne :cussingMakan til drittoppførsel fra tlf-damer på legekontor, hatt nok av sure f****kvinnfolk som svarer i tlf, men da har de fått en ganske så bra kvass og F****oppførsel tilbake igjen gjennom tlf :smiley-angry019

Det er bra, det fortjener de jaggu meg også:cussing Så synd dere også hadde nok en tøff natt, det skal ikke være lett bestandig med disse små, føler virkelig med dere :(

Se skal IKKE ha reaksjon etter vaksinen så lenge. Da må det være noe annet og det bør sjekkes opp! Håper du gir beskjed!!

Ja, tenkte jeg skulle si fra til legen, men han bruker å ha det for travelt til utenom snakk. :confused:

Stakar emmeth og stakar dere!!
Ville virkelig prøvd bæretøy om det tydelig er magen!

Ja, jeg prøver alt jeg altså:(
Jeg er snart på felgen, og må ta alt her hjemme de neste 6 ukene på dagen også pga sambo sin operasjon og gips... Men lurer på om det kan være sinlac grøten, for har kommet ett nytt utseende på kartongen, og etter det begynte nattetullet, men kan jo være en tilfeldighet også, men :confused005 :confused013

God morgen alle sammen. Har ikke hatt tid til og være innpå her idag før nå:( Jeg var våken med Emmeth fra igår kl 23.45 til idag tidlig kl 05.10 :oops: Og kl 06.00 ringte vekkeklokka til sambo og da var han våken igjen.. Jeg fikk sove til halv 8. Emmeth kaver rundt i senga strekker på seg til alle kanter og promper, så tydelig det er noe magen han IKKE tåler igjen. Så må nok bare ligge heeeelt unna alt med melk i igjen. BAH... Sambo blei henta av svigermor kl 9 og er sikkert igang med og bli oprerert as we speak :sad015 Emmeth blei lagt ut i vogna kl 10, men har vært ute og trilla han en gang allerede.. Tvillingvogna er satt fram og skal gå og hente jentene i bhgen rundt kl 14.00. Er 3 km og gå, så tar ei lita stund;) Jeg skal slappe av en liten stund nå og resten av dagen er det fullt kjør:)

Du slette tid, du har sannelig ditt du også ja, jeg har i hvertfall en frisk mann og kun ett barn og ta meg av :(

Hva er det i den grøten da?
Jeg ville latt være å gi grøt til babyer som reagerer på så mye jeg...

Det er bra, det fortjener de jaggu meg også:cussing Så synd dere også hadde nok en tøff natt, det skal ikke være lett bestandig med disse små, føler virkelig med dere :(

Ja, er så lei sure kvinnfolk som tar tlf diverse steder... Om det er NAV, legekontor eller andre service tlfer, så er det mange sure damer som tar tlf, sjeldent man snakker med en sur mann, faktisk. Eller er bare min erfaring:) Når fikk dere time? Håper legen finner ut av noe, for noe er det som plager henne, det er helt klart:(

Du slette tid, du har sannelig ditt du også ja, jeg har i hvertfall en frisk mann og kun ett barn og ta meg av :(

Ja, har nok og sette fingrene i;) Men klager ikke altså, har selv valgt og få 3 barn:D men hadde vært herlig med litt avlastning, men sånn er det nå engang ikke:)

Ja, er så lei sure kvinnfolk som tar tlf diverse steder... Om det er NAV, legekontor eller andre service tlfer, så er det mange sure damer som tar tlf, sjeldent man snakker med en sur mann, faktisk. Eller er bare min erfaring:) Når fikk dere time? Håper legen finner ut av noe, for noe er det som plager henne, det er helt klart:(

Vi har time ti på to, tror vi drar med bussen klokka ett, så slipper vi så mye folk på bussen. Ja mye sure folk, men jeg har snakket surt med både damer og menn hehe:-)

Ja, du kunne sannelig trengt litt hjelp nå altså, synd du ikke bor i tr.heim så skulle jeg hjulpet deg litt.

Hva er det i den grøten da?
Jeg ville latt være å gi grøt til babyer som reagerer på så mye jeg...

Det er grøt basert på rismel, johannesbrødkjernemel, sukker, vegatabilsk ole, surhetsregulerende middel(siteonsyre), maltodekstrin, mineraler(kalsium, jern, sink og jod)vitaminer( A, D, E, C, Tiamin, ribaflavin, niacin, B6, folsyre, b12, biotin og pantodentsyre)

Ja, jeg må nok gå over til litt kokt potet og gulrot som jeg moser, for dette her går IKKE!

Det er grøt basert på rismel, johannesbrødkjernemel, sukker, vegatabilsk ole, surhetsregulerende middel(siteonsyre), maltodekstrin, mineraler(kalsium, jern, sink og jod)vitaminer( A, D, E, C, Tiamin, ribaflavin, niacin, B6, folsyre, b12, biotin og pantodentsyre)

Ja, jeg må nok gå over til litt kokt potet og gulrot som jeg moser, for dette her går IKKE!

Tror jeg ville forsøkt det jeg også, stakkars magen til Emmeth :(

Ikke bra uansett hva det er han reagerer på!

Vi har time ti på to, tror vi drar med bussen klokka ett, så slipper vi så mye folk på bussen. Ja mye sure folk, men jeg har snakket surt med både damer og menn hehe:)

Ja, du kunne sannelig trengt litt hjelp nå altså, synd du ikke bor i tr.heim så skulle jeg hjulpet deg litt.

Nei, herregud, har da nok med ditt du også, kjære deg, men søtt av deg:)<3

Ah, okei, spent på hva legen finner ut, husk de må ta CRP av henne:) Ikke alle steder de gjør det uten men ber om det:( Masse lykke til hos legen:) Er heldigvis knallvær her, kaldt, men strålende sol, så får flott vær og gå i;) Plugger i no musikk i øra, så går det så fint så;)

Tror jeg ville forsøkt det jeg også, stakkars magen til Emmeth :(

Ja, er bare redd han reagerer på potet siden det er mye stivelse i det:( men det får vi nå se ikveld;)

Back
Topp