35+0
Bare to uker til lille Dings ikke regnes som prematur lengre, og jeg pr. def. er innafor termin.
Jeg begynner å kjenne at kroppen syns det er tungt nå, både med den ekstra vekta (14,5 kg i pluss nå, og øker sikkert bare på) og at det knapt er mulig å finne ei behagelig sitte eller liggestilling. Men virker som lille vokser og trives enda, kjenner godt med liv og magen er stor (skal ta magebilde i morgen, orker ikke å skifte til mer magebilde-vennlige klær og å ta av den bare magen og legge ut på nett skjer ikke
). Har egentlig veldig lite plager sånn sett, men kjenner at om jeg er dårlig på å drikke så synker blodtrykket og jeg blir helt dovendyr-slapp. I dag var en sånn dag, og jeg var egentlig tørst hele natta men for trøtt til å gjøre noe med det.
Har fylt på godt med væske nå da.
Nye innkjøp og sånt har jeg jo skribla om tidligere, fødebagen skrider frem. Mangler bare noe småplukk til den nå + bukser. I morgen er det babyshower/trivelig dag med venner/erstatning for utdrikningslag (kombinerer litt her hehe), og ei venninne skal visst hente meg. Stod at jeg må ha med klær for å være litt ute, så spent på hva de har planlagt.
På onsdag er det vekstkontroll igjen, og jeg syns tiden mellom forrige vekstkontroll og denne har vært fryktelig lang, selv om dagene har gått fort. Tror det er fordi det nærmer seg veldig, og fordi jeg er spent på hva de sier om leie. For såvidt jeg kan kjenne så ligger mr umulius på tvers enda og koser seg. Jeg har skikkelig ikke lyst på keisersnitt altså!!
Ellers har jeg prøvd å planlegge litt bryllup. Har vel en ca plan for vielsen (sted, vigsler, musikk og sånt), frisør i nærheten er ikke å oppdrive så jeg har surfa enkle tutorials og skal sette noen av de nærmeste på saken når dagen kommer, og så heller klippe og farge håret ei stund i forveien. Skal bare ha no enkelt oppsett uansett. Har prøvd å surfa rundt etter sko, men alle som passer kriteriene mine har minst 8 cm hæl. Det er jo alt for høyt det! *sukk* Spørs om drømmen om lekre blå sko bare må skrinlegges, for å valse rundt på 8-9 cm høye hæler høres vondt ut.
Jeg er også veldig spent på om jeg må bestille ei bredere ryggplate til kjolen, eller om jeg klarer å skvisje meg inni den.
Lurer på å ordne meg med en lett sommerkjole til å ha på fra kaffen og utover kvelden, sånn for komforten sin del også. Får se hva det blir til, der føler jeg at jeg har god tid.