Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Må bare vente og se hva han pønsker på.
Skjønner skepsisen...
Skjønner skepsisen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare vente og se hva han pønsker på.
Skjønner skepsisen...
Husker ikke helt når min forrige snudde seg, men var ihvertfall etter at jeg hadde gitt opp håpet om at det skulle skje. satt på rumpa i minst 10 uker tror jeg...Hadde han turna mer type skifta til hodeleie, seteleie etc innimellom så hadde jeg vært litt mindre skeptisk, men nå er jeg straks 35+0 og han driver å turner skrått og på tvers og rundt sin egen akse. Men ikke noe hodeleie eller seteleie, såvidt jeg kan kjenne da. Bevegelsene tilsier i alle fall kun tverr/skrå-leie. Men vi får se, kan være han kommer på bedre tanker de neste par ukene.![]()
Nå har rampen min skjønt at hodeleie er fine greier, så da kan han din skjønne det snart også. [emoji4] Nå går tiden så fort, kjenner jeg stresser en del nå, selv om vi strengt tatt er klare (for det meste).
Husker ikke helt når min forrige snudde seg, men var ihvertfall etter at jeg hadde gitt opp håpet om at det skulle skje. satt på rumpa i minst 10 uker tror jeg...

Får håpe han tar hensyn til det da!Får satse på det. Selv om det hadde vært fint og garantert få han ut i uke 38 så vil jeg helst slippe å bli snitta opp altså ...
Her har han vært tverr siden OUL i alle fall så begynner å bli noen uker i favorittleiet
Sovet som en stein deler av natta, men er litt støl i kroppen og så hadde jeg en snorkende mark ved siden av meg så ble litt vel urolig. Men var ei bedre natt enn i går i det minste.
Var på vekta i dag, og djiiiiisus for et arbeid jeg har foran meg etter fødsel altså. 14,5 kg i pluss nå, pluss kiloene fra forrige svangerskap OG deppe-kiloene etter forrige svangerskap. Jaja, Dings BØR like vogn altså (ev. bæring), og han bør snu seg sånn at jeg kan begynne trimming ganske raskt etterpå og ikke må ta hensyn til et operasjonssår.![]()
Får håpe han tar hensyn til det da!
Jeg har ganske mange kg jeg må ned i utgangspunktet så er litt frustrert over at jeg ikke klarer tenke på hva jeg spiser eller klare å bevege meg nå... Regner med kiloene strømmer på utover...
Denne her ligger hovedsaklig i tverrleie/skråleie, håper favorittleiet kan bli hodeleie etter hvert, men vi får se
Ikke sant og vann går jo fort vekk igjen etter fødsel.Jeg har gitt opp, jo mer jeg tenkte på hva jeg spiste jo mer "feil" spiste jeg, så nå får det bare briste eller bære de siste ukene. Var skikkelig frustrert ei stund da, og stressa over hva jeg kunne spise og ikke. Heldigvis litt roligere nå, for det er begrensa hvor mye mer jeg får lagt på meg de siste ukene. Av fett og sånt i alle fall.
Ikke sant og vann går jo fort vekk igjen etter fødsel.
Jeg har ikke energi til å tenke på hva jeg spiser eller når eller sånn og å bevege meg gjør jeg det jeg må. Har ikke energi til noe annet, mer bekymret for at jeg vil være helt kraftløs og i elendig form til fødsel og barseltid, men klarer ikke gjøre noe med det heller

Jeg er også veldig spent på om jeg må bestille ei bredere ryggplate til kjolen, eller om jeg klarer å skvisje meg inni den. Klar for fødsel?
Klar for fødsel?![]()
Se på fine babymagen da!![]()
Trenger ikke bli større nå da, nok fremtung! 
Så flott mage!
Gratulerer med 35 uker
deilig å få litt forskjellig på plass da ift både det ene og det andre.
Håper vekstkontroll vil gå bra og at hodeleie inntas sånn at du kan slippe snitt
Gratulerer med 35 uker! Synes det har gått veldig fort med deg nå mot slutten - er vel fordi jeg har litt å henge fingrene i selv
Tenk, snart skal du få være utøvende mamma...
Så hyggelig med utdrikningslag/babyshower
Håper han har snudd seg!