Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
31+0?! Denne tiden, altså Synes forresten det er på sin plass med et nytt magebilde nå
31 uker! Herre for en milepæl at du nå bare er 6 uker til ferdig baby
Gratulerer med 31 uker.
Typisk det der med masse liv i magen bortsett fra når pappaen skal kjenne altså. Her venter jeg utålmodig på å kjenne liv på utsiden. jobber med å finne noe mat/drikke som kan trigge aktivitet...
Så gøy med shopping! også fra mannen sin side da. Fint sjal.
Hva sier søsteren din ift de babcallene da? Tenker på neonate jeg og, men er usikker på med eller uten kamera...
og den buksa du har kjøpt så utrolig deilig ut!
Sa hun noe om hvorfor uten kamera til vogn?Takk!
Her var det ikke noe å kjenne på utsiden før ganske langt uti uke noen og 20, nå får i alle fall jeg både kjent og sett det.
Hun er veldig fornøyd med neonate. Husker ikke hvilken av modellene hun har da, men er muligens den foregående til den vi har kjøpt. Den babycallen hun har med kamera er en gammel en fra motorola (de brukte den til nevøen min på 7 år, så er ganske gammel - men funker supert, måtte bare ha nytt batteri). Hun anbefalte i alle fall vanlig babycall uten kamera til vognbruk etc.
Sa hun noe om hvorfor uten kamera til vogn?
Vet det er vanlig at det tar tid å kjenne på utsiden altså, bare utålmodig. Men kanskje denne ikke er en sparker likevel så spiller det jo ikke sååå stor rolle.
H*n er definitivt en åler
Ok, takk.Hovedsakelig pga batteri tror jeg det var, og at kameraet ikke funka optimalt i vogna. Mulig det var noe annet og, men husker ikke helt.
Tenker du kjenner det snart, særlig siden du har kjent liv tidlig. Min er litt begge deler, både åler og sparker.
Ok, takk.
Har ikke tenkt å kjøpe enda, bare innhenter info og erfaringer.
Får se da. kan hende den ekstra polstringen spiller inn litt nå, men vi får se. Plutselig så kjenne vi det på utsiden og
Lykke til med vekstkontrollen på fredag! Snuppsi i magen her var ca 2 kg idag 32+0
Så bra du har effekt av akupunkturen. Høres jo absolutt ut som det gjør en forskjell.
Lykke til med vekstkontroll. Satser på at lillebror har det strålende enda
Masse lykke til i dag!
Så herlig med et fint bilde og favorittlegen, og ikke minst at alt er tipp topp med den lille!
God helg
Snuppa mi lå også i tverrleie hele veien, og dagen vi kom inn for å sjekke om vi faktisk måtte vurdere keisersnitt så hadde hun jaggu snudd seg i hodeleie. Sånn i siste sekund [emoji23]
Men godt at alt ser fint ut! Og er jaggu ikke lenge til du har lille i armene dine! Syns ikke det er lenge siden du hadde positiv test jeg [emoji15]
Så godt at alt så fint ut denne gangen også håper han snur seg med hodet ned snart, men som du har sagt tidligere så er jo det viktigste å komme i mål. Så får veien dit bli som den blir
Bra at alt ser bra ut! Nå nærmer det seg med stormskritt! Sikkert lurt å ikke bekymre seg så mye for leie enda, masse som kan skje de neste ukene med tanke på leie Håper virkelig at du får akkurat den fødselen du ønsker deg!