Ikke noe problem! Lett å bli engasjert, særlig i det temaet.
31+0 i dag! 66 dager til termin, syns ikke det er så lenge siden jeg bikka 100-dagers milepælen.
Begynner å bli litt tungt nå, magen er bare i veien og jeg syns bekkenet kunne tålt litt mer før det klager. Bare glad akupunkturen ser ut til å ha noe virkning, for det kunne vært verre. I morgen skal jeg stå og dømme endel ekvipasjer (hundekonkurranse), spent på hva bekkenet har å si om det.
Ny runde akupunktur på mandag, og bare 6 dager til neste vekstkontroll. Spent på om han fortsatt ligger på gjennomsnittet. Om han gjør det nå så er han vel rundt 17-1800 gram (regner med det er gjennomsnittsvekta BV-appen opererer med).
Kjenner fortsatt godt med liv. I går kveld la jeg meg tidlig da jeg var rimelig trøtt og sliten, og så var det godt å legge seg på et stille soverom med hele senga for seg selv (glad i samboeren altså, men han snorker, er varm og tar plass
). Var nesten sovnet da Dingsen fant ut at NUH er det party-tid, og fuglene vet hva han holdt på med for det var direkte vondt og ubehagelig et øyeblikk. Var ikke harde spark som var vondt, men virka som han slo kolbøtte eller et eller annet. Og han holdt på lenge. Veldig betryggende og fint med såpass til bevegelser, men han kunne da dratt fram det da jeg lå og slappet av i sofaen sammen med samboeren. Han må jo tro jeg skrøner når jeg sier hvor mye bevegelser det er, for hver gang han skal se eller kjenne etter - så blir Dings bom stille.
Ca sånn:
Har ikke kjøpt noe mer siden sist heller, avventer litt pengebruk siden et par av tingene er dyre (bilstol og babycall) og det er sååå vanskelig. I dag dukka det opp tilbud på lekegrind på barnas hus også, så må vurdere om vi skal kjøpe den. Kan være greit å ha for å bygge opp soveplass etc litt fra gulvet, siden vi har tre hunder som garantert røyter masse i sommer. Få babyen litt unna hårene.
Handlet litt til meg selv i dag da, to lange tank tops og ei sånn her bukse:
Deilig! Og den skal definitiv pakkes med i fødebagen. Har et par til fra før av også, men den ene er tynnslitt og vel så det. Og det er vel så langt jeg har kommet på lista til fødebagen.
Skulle gjerne ha kikket litt mer i butikker i dag, men hadde vært og trent hund før jeg dro til kjøpesenteret, så da sa bekkenet fra om at det var oppbrukt for ei stund, bare å høre etter da.
Og egentlig veldig greit, for med flere butikker så hadde jeg garantert dratt hjem noe unødvendig babystæsj (klææææær) og brukt mer penger enn nødvendig.
Forresten, da jeg googla etter noe morsomt ang fedre og babyer som slutter å sparke, så ramla jeg over flere treffende memes og tegneseriestriper. Denne kjenner jeg meg veldig igjen i:
Og disse: