Samme erfaring her.Fikk også sobril tror jeg. Rimelig tåkete, men det hjalp på søvn og var jo i sjokk.
Fikk et eller annet utpå kvelden jeg også, for å sove på. Tror det var en grønn pille. Jeg spurte ikke så nøye, bare svelget ned.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme erfaring her.Fikk også sobril tror jeg. Rimelig tåkete, men det hjalp på søvn og var jo i sjokk.

Skikkelig balsam for sjela, sitte og stirre utover fjorden i solskinn. Ikke jeg heller. Satt i sofaen og sov med hodet på brystet her. Sendte en liten tanke til alle dem som trenger sånne medisiner for å karre seg gjennom livet da, i etterkant. Virkelig effektivt, men også skremmende.Fikk et eller annet utpå kvelden jeg også, for å sove på. Tror det var en grønn pille. Jeg spurte ikke så nøye, bare svelget ned.![]()
29+2 - og søknad om foreldrepenger er sendt inn. Godt, og rart, å ha det unnagjort! Det er så rart å ha kommet så langt, og at det faktisk nå er store sjanser for at det går helt fint.
Både i går og i dag har jeg gått ganske greie turer, uten at jeg har blitt helt krøpling etterpå. Kan virkelig akupunktur være så effektivt, eller er det tilfeldig? Har brukt gåstaver for å avlaste da, men i dag glemte jeg de hjemme. Gikk ganske bra det.Gikk kanskje ikke så langt i dag som i går, men trenger jo ikke å teste grenser heller. Være glad for at jeg kan være ute og i aktivitet uten kjempevondt etterpå!
Vi har også strålende vær, så satt lenge på en benk og bare myste mot sola. Deilig!Skikkelig balsam for sjela, sitte og stirre utover fjorden i solskinn.
![]()

Ikke jeg heller. Satt i sofaen og sov med hodet på brystet her. Sendte en liten tanke til alle dem som trenger sånne medisiner for å karre seg gjennom livet da, i etterkant. Virkelig effektivt, men også skremmende.
Så herlig!
Det er så fantastisk å lese at alt går bra!![]()

gratulerer med 29 uker, redebygging og permisjonspapirer sendt. Tiden går nok fort nå
Vi kan jo i alle fall late som at det er han som er den ufornuftige her. *kremt* 

Så spennende med søknad og ikke minst bevegelser utenpå! Det er jo 2 store milepæler det![]()

Så bra! deilig å slippe det da
). Har fått gjort det jeg kan gjøre av husarbeid, og så skal han vaske gulv etterpå - så er vi klare for å ta livet med ro de neste dagene. 

gratulerer med 30 uker
Så fin kofte! Litt av en gave til seg selv det!!!
Gratulerer med å ha passer 30 (!) uker!
Tror den kofta blir kjempefin i hvit og blå, og jeg ville også droppet lusene når den skal brukes i bryllupet ditt![]()
Ja, og symfysemålet følger fortsatt den røde gjennomsnitts-streken. Så bortsett fra bittelitt lavt blodtrykk er alt tipptopp. Jeg merker ikke noe til svimmelhet og sånt, så det er ikke plagsomt lavt.
Men satser på at det gir like god effekt som tidligere. Fikk også denne gangen satt nåler mot halsbrann/sure oppstøt, og jeg har jo faktisk ikke vært så ille plaget av det. Har ikke tenkt over at jeg har fått nåler for det også, men nå i dag så spurte hun om hun skulle sette det denne gangen også. Sa bare jatakk jeg, skader jo ikke. Verste som skjer er at det ikke har effekt, betaler ikke noe mer for noen nåler ekstra.
Fikk med noe lesestoff, så får jeg se om det dukker opp noe spørsmål etc. Føler jeg har et ganske avslappa og normalt forhold til amming, vet det kan ta tid å få til, vondt i starten osv. Er vel mer om jeg takler at det ikke går på skinner når hormonene raser og en føler en er ubrukelig som ikke får matet babyen sin (rimelig vanlige følelser etter det jeg har skjønt