Samme erfaring her.Fikk også sobril tror jeg. Rimelig tåkete, men det hjalp på søvn og var jo i sjokk.
Fikk et eller annet utpå kvelden jeg også, for å sove på. Tror det var en grønn pille. Jeg spurte ikke så nøye, bare svelget ned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme erfaring her.Fikk også sobril tror jeg. Rimelig tåkete, men det hjalp på søvn og var jo i sjokk.
Ikke jeg heller. Satt i sofaen og sov med hodet på brystet her. Sendte en liten tanke til alle dem som trenger sånne medisiner for å karre seg gjennom livet da, i etterkant. Virkelig effektivt, men også skremmende.Fikk et eller annet utpå kvelden jeg også, for å sove på. Tror det var en grønn pille. Jeg spurte ikke så nøye, bare svelget ned.
29+2 - og søknad om foreldrepenger er sendt inn. Godt, og rart, å ha det unnagjort! Det er så rart å ha kommet så langt, og at det faktisk nå er store sjanser for at det går helt fint.
Både i går og i dag har jeg gått ganske greie turer, uten at jeg har blitt helt krøpling etterpå. Kan virkelig akupunktur være så effektivt, eller er det tilfeldig? Har brukt gåstaver for å avlaste da, men i dag glemte jeg de hjemme. Gikk ganske bra det. Gikk kanskje ikke så langt i dag som i går, men trenger jo ikke å teste grenser heller. Være glad for at jeg kan være ute og i aktivitet uten kjempevondt etterpå!
Vi har også strålende vær, så satt lenge på en benk og bare myste mot sola. Deilig! Skikkelig balsam for sjela, sitte og stirre utover fjorden i solskinn.
Ikke jeg heller. Satt i sofaen og sov med hodet på brystet her. Sendte en liten tanke til alle dem som trenger sånne medisiner for å karre seg gjennom livet da, i etterkant. Virkelig effektivt, men også skremmende.
Så herlig!
Det er så fantastisk å lese at alt går bra!
gratulerer med 29 uker, redebygging og permisjonspapirer sendt. Tiden går nok fort nå
Så spennende med søknad og ikke minst bevegelser utenpå! Det er jo 2 store milepæler det
Så bra! deilig å slippe det da
gratulerer med 30 uker
Så fin kofte! Litt av en gave til seg selv det!!!
Gratulerer med å ha passer 30 (!) uker!
Tror den kofta blir kjempefin i hvit og blå, og jeg ville også droppet lusene når den skal brukes i bryllupet ditt