Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med passerte 27 uker!
Skjønner du trenger kontroll og trygghet til fødselen. Det kan hende du kan ha akupunktur for å stimulere kroppen til modning og fødselsstart når det nærmer seg, stripping kan trigge kroppen til å starte fødsel også finnes det sikkert noen kjerringråd også. Ha en dialog med jordmor/sykehus om det allerede nå. Kan hjelpe på stresset og kan hjelpe deg til å få den graden av kontroll du trenger
Gratulerer med 27 uker, og masse lykke til med samtalen i dag
Håper på god samtale idag
Lykke til idag
Lykke til i dag!
Så godt det var en fin samtale og veldig greit å møte den samme personen flere ganger.
Håper du finner ut av de blodprøvesvarene.
Høres ut som du vil slippe gå over termindato ihvertfall, enig med deg at det er vanskelig å vite nå hvordan du vil føle det nærmere.
Forstår deg godt. Ta det som det kommer. Du har kanskje UL mot slutten? Hvis det er infarkter i morkaka og sånne ting (normalt visstnok) kan man se det på UL såvidt jeg vet.
Lov å håpe kroppen moder noe selv sånn at det blir enklere med en igangsetting, men du har et stykke igjen enda. Masse tid å kose deg med magen selv om alt ligger under.
Høres forøvrig ikke veldig ut som en slapp dag, du har jo en aktiv ettermiddag liksom.
Så bra du synes samtalen gikk bra! Håper virkelig at du får det som du vil i forbindelse mes fødsel. Ser lissom ikke helt noen grunn til at de ikke skulle ville sette deg i gang før termin.. Men veldig greit å avtale det på forhånd, så man ikke står der og må krangle helt på slutten når man er sliten i utgangspunktet.
Typisk mannfolk Synes jeg ser for meg reaksjonen hans da sømmen ga etter.Fikk henta ut vognposen i går, og den var fin! Litt mørkere enn jeg først så for meg, men det gjør ikke noe. Og den ser stor og god ut. Jeg må sy noen sting i en søm da, for når puta skulle stappes inn var det en mann som var litt veldig. Mann. Jeg fikk jo tips fra Siadle om å bruke et redskap for å få den på plass, og jeg sa jo det til mannen (for han blandet seg jo selvsagt inn)
Han prøvde to typer "redskap" i ca 5 sekunder før han gikk over i manne-modus og prøvde å stappe og kna. Det endte som det måtte, og plutselig hørte vi et ritsj og der gikk bittelitt av sømmen opp på ene siden. Reaksjonen til mannen var ubetalelig, der han forskrekka slapp hele vognposen, hoppa opp og satte hendene i siden, før han ganske kontant konkluderte med at det var kvaliteten på sømmen som var problemet, ikke de brutale mannehendene. Holdt på å dævve. Heldigvis ikke noe krise, vi har da nål og tråd og det er ikke noe som vil vises. Men det er typisk han altså. Gikk rundt og fniste av han resten av kvelden.
Nå er det ikke lenge igjen til neste vekstkontroll, og jeg er så spent. Lille Dings bør ha vokst som han skal, og gjerne litt til, ellers blir mammaen veldig grinete altså. Han er i alle fall flink til å gi livstegn fra seg, og jeg lurer på hvordan det hadde vært om jeg ikke hadde hatt morkaka som demper på framsiden. Tror muligens jeg da hadde blitt holdt våken om natta da.
Herlig altså. klassisk mann det der, skjønner godt du gikk og fniste etterpå.
Greit med oppfølging. Mener at de så infarkter i morkaka på UL for meg, må ha gjort det siden jeg visste det før fødsel og var stressa pga det.
Så godt du fikk sove ekstra godt i natt.
Jeg har begynt å sove som en stein de timene jeg sover for så å våkne mye tidligere enn jeg må..
Typisk mannfolk Synes jeg ser for meg reaksjonen hans da sømmen ga etter.
Lykke til på vekstkontrollen på fredag! Lille Dings har helt sikkert vokst som han skal, men blir nok uansett godt å få det bekreftet
Så fint den posen passet til vogna.
Godt du slipper den sprøyta nå da.
Du kan sikkert høre om det står noe i journalen ift blodtyping av J.
Haha, jeg måtte le av beskrivelsen av mannen din. Jeg prøvde med mine slanke damehender først, men turte ikke ta i, i frykt for at sømmen skulle ryke - derav pølseklypen.
Ble veldig fint da!