Går an å kjøpe mer etter behov og. Været får vi ikke gjort noe med
Jepp, butikkene stenger ikke rundt fødsel, og vi har jo nok i starten. Mulig vi får mer litt herfra og derfra, men ofte gir jo folk litt større størrelser.
Vi er heller ikke så store, så vi kommer også til å kjøpe litt mer i 50 - rett og slett fordi jeg synes det er så mye bedre når tøyet faktisk passer, uten at det brettes opp osv. Trøndelag og sommertøy på nyfødt trenger ikke være så nødvendig nei, vi avventer nok det litt, og kjøper inn om vi ser at det blir en varm sommer eventuelt. Men langerma body og evt bare føtter og et tynt tepper fungerer jo minst like fint.
Ja, jeg er helt enig. Har arva mye fra søsteren min, og hun er sånn som helst ville ha klærne litt større enn sånne som passa akkurat nå. Vises det for det var veldig lite i 50 til at hun har hatt to gutter som var under 3 kg da de ble født (på overtid).
Ferdig å telle 62-68, og det var ganske så mye langerma bodyer og bukser der gitt.
Vi får nok mer i 68 til sommeren, for nevøen min bruker den størrelsen nå. Ikke alt vi har bruk for der da siden han er vinterbaby, men får nok fylt opp med bodyer og sånt der også.
50 (56) 62 (68)
Kortermet body: 9 (3) 7
Langermet body: 4 (21) 20 (2)
Pysj: 4 (7) 6 (1)
Bukse: 7 (12) 19
Sparkebukse/heldresser: 6 (5) 5
Overdel/genser: 1 (0) 3
Jakke (3) (0) 4
Strømpebukse 1 (1) 0
Luer: 12
Sokker (fra tynne til tykke): 24 (til sammen i alle størrelser)
Votter: 3
Og så har vi et helseteppe, og et hjemmestrikka teppe (
dette - var kjempemorsomt å strikke når jeg først kom inn i det
Men anbefales ikke å strikke feil, for det var et herk å rekke opp
). Tror jeg skal strikke et teppe eller noe til, greit å ha et prosjekt som kan kombineres med tv-titting. Blir i så fall et enkelt rilleteppe tenker jeg.