Mammalivet med et lite hjerteplaster

Vi satte opp sengen i uke 20-21 en gang. Helt innafor ;)

Godt å høre! For jeg vet ikke om jeg klarer å la være. Dog, bremsen her blir nok mannen for om han ikke gidder blir den ikke satt opp. Jeg får ikke ned eska fra loftet selv så. :hilarious: Men romflytting først tenker jeg, så får senga testes siden. :)

Tror nok ikke vi henter sengen før uke 30, men så står den jo hos svigerinnen min og vi har bare et soverom. Ergo litt lenge å ha den stående i opptil 20 uker :P Men rundt uke 30 har jeg bestemt at alt skal være i orden fra de store tingene til mindre ting som klær og bleier.

Tror nok ikke vi henter sengen før uke 30, men så står den jo hos svigerinnen min og vi har bare et soverom. Ergo litt lenge å ha den stående i opptil 20 uker :p Men rundt uke 30 har jeg bestemt at alt skal være i orden fra de store tingene til mindre ting som klær og bleier.

Skjønner dere drøyer det da! :) Her har vi fire rom, så nok plass å ta av. :happy: Syns det høres greit ut å ha ting klart til ca den tiden, veldig fint om en får store plager på slutten f.eks. Og så er det jo litt kos å holde på med også da, gjør ventetiden litt kortere. Jeg syns tiden går så sakte nå at jeg holder på å bli gal. Hater januar. :shifty:

Og så kjenner jeg et veldig behov for å fylle den kommende uka med positive ting, siden fødselsdatoen til J er neste torsdag. Vil ikke trekkes ned i en spiral av skumle ekle tanker og bli redd for at det skal gå galt igjen. Jeg føler jeg er på en ganske OK plass mentalt nå, til tross for at det nærmer seg tiden det gikk galt i fjor. Håper optimismen varer.

Skjønner dere drøyer det da! :) Her har vi fire rom, så nok plass å ta av. :happy: Syns det høres greit ut å ha ting klart til ca den tiden, veldig fint om en får store plager på slutten f.eks. Og så er det jo litt kos å holde på med også da, gjør ventetiden litt kortere. Jeg syns tiden går så sakte nå at jeg holder på å bli gal. Hater januar. :shifty:

Og så kjenner jeg et veldig behov for å fylle den kommende uka med positive ting, siden fødselsdatoen til J er neste torsdag. Vil ikke trekkes ned i en spiral av skumle ekle tanker og bli redd for at det skal gå galt igjen. Jeg føler jeg er på en ganske OK plass mentalt nå, til tross for at det nærmer seg tiden det gikk galt i fjor. Håper optimismen varer.

Med så god plass hadde jeg nok vært i gang allerede på fredag når vi vet kjønn haha :P

Og mange gode klemmer på siste innlegget ❤️

Det er så godt at du kjenner på behovet for redebygging. Koselig!
Forstår ønsket om å fylle den nærmeste tiden med noe positivt. Bare lytt til hva som føles riktig og kos deg med det

Med så god plass hadde jeg nok vært i gang allerede på fredag når vi vet kjønn haha :p

Og mange gode klemmer på siste innlegget ❤️

Det er luksus med et helt hus altså! :D

:Heartred

Det er så godt at du kjenner på behovet for redebygging. Koselig!
Forstår ønsket om å fylle den nærmeste tiden med noe positivt. Bare lytt til hva som føles riktig og kos deg med det

:Heartred

20+5 og denne dagen har vart evig føler jeg, og vært slitsom. Har jobba 6 timer (hjemmekontor) og er helt skutt. Forkjølelsen vil ikke slippe taket helt, men trøster meg med at jeg har gradvis blitt bedre. I morgen kl 12 er det UL, og jeg håper alt fortsatt ser fint ut altså. Jeg har på en måte en god følelse, men samtidig er jeg nervøs. Ikke så unaturlig det når en har vært på ultralyd tidligere og fått den hjerteskjærende beskjeden om at hjertet har sluttet å slå. Blir godt når timen er overstått og vi forhåpentligvis har et nytt bilde OG fått vite kjønn.

La meg til rette på sofaen etter middag og kjente at det begynte å bys opp til dans i magen, men da måtte valpen selvsagt ut - og da ble det stilt på dingsen igjen. Fin timing på valpen altså. *sukk* Men det starter vel opp igjen snart regner jeg med, var noen runder utpå kvelden i går i alle fall. Er liksom på formiddagen og ettermiddag/kveld det er noe å kjenne. Gleder meg til lille er større og kan sparke så det rister i innvoller. :D

Har begynt å plages litt med halsbrann nå, godt jeg har et lite lager med gaviscon-tabletter fra i fjor. :p

Last edited:
Masse masse lykke til imorgen kjære deg ❤️

Lykke til imorgen!

Takk dere!

Ååh, nå kjente jeg noen megsspark, og ene klarte jeg såvidt å kjenne i håndflata. :Heartred Tror faktisk aldri jeg kjente en så kraftig bevegelse hos J! Lover godt. :)

Babyen som sier at alt er bra kanskje

Lykke til på UL i dag! Så snilt av lille dings å gi beskjed på forhånd om at alt står bra til :)

Lykke til idag snupp ❤️ Her er han forsinket så må smøre meg med skikkelig tålmodighet..

Takk! :Heartred

Lykke til på UL i dag! Så snilt av lille dings å gi beskjed på forhånd om at alt står bra til :)

Ja, men samtidig så er det litt som å tisse i buksa for å holde varmen - det hjelper der og da, og når det så blir stille igjen så kommer nervene krypende tilbake. Litt det samme som med doppler, funker ei kort stund og så er en like nervøs igjen. :knegg:

Lykke til idag snupp ❤️ Her er han forsinket så må smøre meg med skikkelig tålmodighet..

Takk! Æsj, så kjedelig. Spent på om det er noe forsinkelser i dag. Har alltid vært det når jeg har vært hos leger, men i dag er det jordmor og jeg håper de holder tidsskjemaet litt bedre. :p Håper du ikke må vente for lenge nå, og snart får du se en liten baby sprette rundt på skjermen! :D

Takk! :Heartred

Ja, men samtidig så er det litt som å tisse i buksa for å holde varmen - det hjelper der og da, og når det så blir stille igjen så kommer nervene krypende tilbake. Litt det samme som med doppler, funker ei kort stund og så er en like nervøs igjen. :knegg:
Det er vel dessverre ikke til å unngå, spesielt i den tiden du nærmer deg nå. Men bedre med spark innimellom enn ingen i det hele tatt vil jeg tro? Er nok bare spørsmål om tid før bevegelsene blir hyppigere og mer regelmessige :)

Jeg er glad jeg ikke kjøpte doppler. Fastlegen slet veldig med å finne hjertelyd forrige uke, så jeg hadde sikker fått full panikk om jeg hadde prøvd å finne den selv uten å lykkes. Litt stressa over at fastlegen slet sånn også, men hun påsto at hun hørte den i et par sekunder før h*n snek seg unna igjen.

Back
Topp