Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi satte opp sengen i uke 20-21 en gang. Helt innafor
Tror nok ikke vi henter sengen før uke 30, men så står den jo hos svigerinnen min og vi har bare et soverom. Ergo litt lenge å ha den stående i opptil 20 uker Men rundt uke 30 har jeg bestemt at alt skal være i orden fra de store tingene til mindre ting som klær og bleier.
Skjønner dere drøyer det da! Her har vi fire rom, så nok plass å ta av. Syns det høres greit ut å ha ting klart til ca den tiden, veldig fint om en får store plager på slutten f.eks. Og så er det jo litt kos å holde på med også da, gjør ventetiden litt kortere. Jeg syns tiden går så sakte nå at jeg holder på å bli gal. Hater januar.
Og så kjenner jeg et veldig behov for å fylle den kommende uka med positive ting, siden fødselsdatoen til J er neste torsdag. Vil ikke trekkes ned i en spiral av skumle ekle tanker og bli redd for at det skal gå galt igjen. Jeg føler jeg er på en ganske OK plass mentalt nå, til tross for at det nærmer seg tiden det gikk galt i fjor. Håper optimismen varer.
Med så god plass hadde jeg nok vært i gang allerede på fredag når vi vet kjønn haha
Og mange gode klemmer på siste innlegget
Det er så godt at du kjenner på behovet for redebygging. Koselig!
Forstår ønsket om å fylle den nærmeste tiden med noe positivt. Bare lytt til hva som føles riktig og kos deg med det
Takk dere!
Ååh, nå kjente jeg noen megsspark, og ene klarte jeg såvidt å kjenne i håndflata. Tror faktisk aldri jeg kjente en så kraftig bevegelse hos J! Lover godt.
Lykke til på UL i dag! Så snilt av lille dings å gi beskjed på forhånd om at alt står bra til
Lykke til idag snupp Her er han forsinket så må smøre meg med skikkelig tålmodighet..
Det er vel dessverre ikke til å unngå, spesielt i den tiden du nærmer deg nå. Men bedre med spark innimellom enn ingen i det hele tatt vil jeg tro? Er nok bare spørsmål om tid før bevegelsene blir hyppigere og mer regelmessigeTakk!
Ja, men samtidig så er det litt som å tisse i buksa for å holde varmen - det hjelper der og da, og når det så blir stille igjen så kommer nervene krypende tilbake. Litt det samme som med doppler, funker ei kort stund og så er en like nervøs igjen.