Making babies♡

På eggløsningsstester må kontrollstreken være like sterk eller sterkere, enn kontrollstreken, for at det er eggløsning på vei.
Men kan være noe i gjære ja :) Om den blir mørkere om du tar en til.

Jeg får så og si aldri positive EL tester. Kroppen min er for rask eller bare tuller, for den slå aldri ut i alle fall.

Eggløsningstester fungerer slik at de er positive først når teststreken er like sterk eller strekere enn kontrollstreken. Den er mao ikke slik som en graviditetstest fordi hormonet den måler (LH) er i kroppen hele tiden, men gjør et hopp rundt EL. Din test er mao negativ :) Den horisontale streken kommer nok av at urinen ikke hadde trekt ordentlig igjennom da bildet ble tatt :)

Takk for svar :) Jeg trodde at det fungerte på samme måte som gtest, men gir litt mer mening da.
Får teste noen dager og se om streken blir sterkere.

På eggløsningsstester må kontrollstreken være like sterk eller sterkere, enn kontrollstreken, for at det er eggløsning på vei.
Men kan være noe i gjære ja :) Om den blir mørkere om du tar en til.

Jeg får så og si aldri positive EL tester. Kroppen min er for rask eller bare tuller, for den slå aldri ut i alle fall.

Hadde vært gøyere om de fungerte på samme måte som gtest:shifty::hilarious: Får bare teste noen dager og se om det er en utvikling.
Så rart! Det er så kjedelig når man bare vaser rundt i blinde.

Sånn så min ut da jeg fikk el sprøyte før jul.
Den er det ingen tvil i at er positivt :angelic:

Vedlegg

• _20180903_204409.JPG
    _20180903_204409.JPG
    397,6 KB · Visninger: 130
Hatt såre nipler og økt utflod i går og i dag. Litt vondt ved høgre eggstokk ved koz. Er akkurat samme symptomer som ved sist el da jeg ble gravid, så er jo lov til å håpe.. Er vekkreist i to uker nå og har selvsagt ikke med el-tester så får ikke bekreftet noe..o_O

Da tror jeg at jeg er i dpo-land! Hadde tydelige el-symptomer torsdag-lørdag så om ikke kroppen driver gjøn med meg tror jeg at jeg er ca 3 dpo:dance011
Har ingen symptomer enda (noe som er bra for det et jo aaalt for tidlig), men hååper at trøtthet og mensmurringer melder seg etterhvert.
Sist begynte jeg å merke det rundt 10-11 dpo, tror jeg.

Må le litt av mannen min! Han er skikkelig gira på baby og går og spør når jeg kan ta en test. Han skjønner ikke hvordan det er muuuulig å klare å vente såå lenge før det er vits å ta test.. Vel, vel, welcome to our world..:hilarious:

7 dpo i dag og av symptomer er det kviseutbrudd og muligens mer tissetrengt. Sistnevnte kan komme av at jeg er syk og drikker mer..:hilarious:
Kommer hjem mandag så kan ta test tidligst tirsdag 11 dpo.
Håper, håper, håper! :smiley-angelic001

7 dpo i dag og av symptomer er det kviseutbrudd og muligens mer tissetrengt. Sistnevnte kan komme av at jeg er syk og drikker mer..:hilarious:
Kommer hjem mandag så kan ta test tidligst tirsdag 11 dpo.
Håper, håper, håper! :smiley-angelic001

Krysser fingrene!!:joyful:

9-10 dpo sånn ca og akkurat samme mensmurringer som sist graviditet. Helt sikker på at dette må være baby for kjenner de symptomene så godt igjen, men oppdaget nettopp at jeg har blødd.. Kjemisk?
Tok en test til tross for at det er tidlig og ikkje konsentrert urin, men den er helt blank. Tar ny i morgen!

Håper selvsagt at det er festeblødning (hadde ikke det sist) eller bare helt uskyldig, men det lover ikke helt bra. Normal mensen er det i alle fall ikke da det "utarter" seg sånn.

20180924_170218.jpg

Nei, altså jeg skjønner ikke noe av denne kroppen lenger, jeg..:hilarious: Har blødd siden mandag så er jo tydelig at dette er tanta til tross for ingen smerter, mindre blødning enn normalt og meget tidlig ankomst (6dager før forventet). Det hele føles veldig merkelig!

Men da er jeg på CD3 og siden det ikke er så lenge siden sist besøk av tanta forteller fertility friend meg at jeg nå har en syklus på fantastiske 39 dager:happy: Da begynner det å lysne litt i horisonten og se positivt ut for babylagingen kontra sist syklus som rundet sine 180 dager:wtf:
:hello2

Da fant jeg dagboken din og har lest meg igjennom :Heartred
Utrolig leit at du har måtte oppleve SA og at PCOS gjør veien for dere vanskelig. Syns du har en positiv innstilling og pågangsmot, du takler det hele så utrolig bra.
Godt å lese at det virker som at syklusen begynner å bli mer normal og stabil. Håper at dere snart lykkes med en liten terminspire :Heartbigred

Vil følge deg på veien videre :)

Da fant jeg dagboken din og har lest meg igjennom :Heartred
Utrolig leit at du har måtte oppleve SA og at PCOS gjør veien for dere vanskelig. Syns du har en positiv innstilling og pågangsmot, du takler det hele så utrolig bra.
Godt å lese at det virker som at syklusen begynner å bli mer normal og stabil. Håper at dere snart lykkes med en liten terminspire :Heartbigred

Vil følge deg på veien videre :)

Takk for koselig melding:Heartred Satser på at vi begge får en terminspire snaaart:happy:

CD 22 og Fertility Friend sier at EL er på torsdag. Har ingen tegn enda til at det er noe på vei, men tenker å begynne å teste etter EL i morgen :-) Spennende!

EL testen i dag var negativ, men sterkere enn sist negative test. Tar ny i morgen og ser om det er stigning :) Ørsmå mensmurringer i går, men det er eneste jeg kjenner. Når niplene blir såre da kan vi ha EL-fest:dance011

20181016_112617.jpg

Nå begynner det å ligne på noe :happy: Hva tror dere? Niplene begynner å bli ømme og har litt vondt ved venstre eggstokk så er rimelig sikker på at det er noe på gang:dance011
20181021_180609.jpg

Ser bra positiv ut den der. EL i dag eller i morgen kanskje? :)
Her er det nok bare å hoppe i høyet :sex

Ja, vi får bare stå i nå:hilarious: Blir mega spennende fremover!! Dette blir andre gang i dpo-land i en skikkelig syklus så jeg synes dette bare er ufattelig spennende:nailbiting:

Ja, vi får bare stå i nå:hilarious: Blir mega spennende fremover!! Dette blir andre gang i dpo-land i en skikkelig syklus så jeg synes dette bare er ufattelig spennende:nailbiting:

Krysser fingrene for at det blir julispire på deg ❤️

Back
Topp