Making babies♡

Etter så og si ingen søvn i natt tok jeg en test før en time siden og der kom det frem to streker.. Jeg er sjokka! Rett og slett! Begynte å gråte da jeg så det og tror fortsatt at streken kan forsvinne.
Tror dere det er babystrek??:nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 20180617_083039.jpg
    20180617_083039.jpg
    338,5 KB · Visninger: 197
Gratulerer så mye ❤️

Den der var da veldig så tydelig!
Gratulerer

Ja, jeg er ikke i tvil:nailbiting: Tok ny test på onsdag på dagtid og den var mye sterkere!

Etter litt beregninger er jeg i dag i uke 6:happy: Har fått time hos lege om 2 uker og hos jordmor 30.juli. Tenker å bestille TUL rett etter jordmortimen.
Av symptomer har jeg fortsatt litt mensmurringer, litt ømme bryster, luft i magen og ganske trøtt, men foreløpig ingen kvalme.
20180620_164910.jpg

Det blir sååå spennende fremover:happy:

I dag er jeg i uke 7 (6+0). Formen er veldig fin, bare trøtt og litt murringer i mellomgulvet om jeg anstrenger meg for mye.

Jeg har bestilt TUL neste mandag, da vil jeg være 7+2:) Jeg har så sykt mange tanker og bekymringer så må bare få bekreftelse på at alt er bra i magen min.Jeg er en profesjonell overtenker og grubler og det har ikke akkurat blitt bedre etter at jeg tisset på pinnen:nailbiting:

Gratulerer med 6 uker og masse lykke til med UL neste uka!

I dag er jeg 6+4 og har fortsatt lite symptomer. Skal på første kontroll hos legen i morgen så det ser jeg frem til! Blir godt å komme i gang og få bekrefte graviditeten:happy:

Er litt stresset for timen med tanke på blodprøvetaking:hungover: Har besvimt en del ganger og det pleier å være verre når det er tidlig på dag.. Men, de kjenner meg på legekontoret og har alltid sengen og den kalde kluten klar når jeg kommer:hilarious:

Jeg har hatt litt brun utflod i dag. Det er ikke mye, bare en dråpe i truseinnlegget og ingenting på papiret. Er veldig redd for at det skal utvikle seg til noe mer, men håååper selvsagt at det er ufarlig. Skal heldigvis til legen i morgen så får høre da:sorry:

Håper det er helt uskyldig
Lykke til hos legen

Etter 1t på venterommet kom jeg inn til ein ung, mannlig turnuslege som ikke hadde så mye peiling på graviditet. I forhold til blødningen/utfloden kunne han ikke si så mye, så jeg må bare vente til TUL på mandag. Har en ekkel følelse på dette her, men håper selvsagt i det lengste at det går bra.
Har ingen smerter, men har spottet litt i dag og. Det er dog lysere/svakere farge enn i går så det tar jeg som et positivt tegn!

Mannen min er bortreist til søndag uten dekning og det kjenner jeg er veldig tungt nå:(

Krysser fingrene for at dette bare er uskyldig blødning! Jeg hadde en del rosa utflod, spesielt etter sex første graviditeten denne runden. Hadde kun med skjøre blodfylte slimhinner å gjøre [emoji4] så forsøk å ta det med ro og nyt hver dag! Tul vil nok vise at alt er slik det skal være [emoji4]

Nå tenker jeg vel at alt håp er ute. TUL i morgen, men tror neppe det er noe å se der.
Har hatt kraftige blødninger og smerter i går og i dag. Var på legevakten for noen timer siden, men sykehuset ville helst at jeg skulle se det litt mer ann før jeg evt kommer inn. Så nå ligger jeg her i sengen og vrir meg i smerter, og vet ikke helt fra eller til. Er litt tom kjenner jeg. Trodde ikke at det skulle ende sånn..
:sorry:

Masse lykke til. Håper det beste selv om jeg skjønner det ikke ser så lovende ut nå

Sender gode tanker din vei. Forstår at håpet er lite nå, men jeg håper fortsatt litt for deg. Masse lykke til på TUL!

Back
Topp