Making babies♡

Hei hei. Jeg har også PCOS. Skikkelig kjedelig å ha:sorry:

Jeg mista i januar :oops: Etter to år med prøving med samboeren min.

Håper neste sitter og blir hos deg.

Så trist å høre:sorry: Går du på noe medisiner for å få eggløsning?
Jeg var jo så heldig at det klaffet naturlig hos oss, men er så demotiverende å tenke på at det kanskje tar et halv år igjen før neste sjanse kommer.

Ønsker dere masse lykke til:Heartred

Jeg har gått ett år på Clomifeen, men det skal egentlig bare tas i tre måneder, så ikke så bra :oops:
Var første, og eneste, gangen jeg fikk prøve eggløsningssprøyte at det gikk, men mista i uke 5 og en halv ca :sorry:

Heldig dere som fikk til på egenhånd, det hadde vært noe det. Her blir det IVF og håper det er det som skal til.

Jeg krysser fingra for dere :)

Ja, det hadde vært noe. Om ingen slapp å prøve, og bare fikk det til...
Det hadde spart meg for 11 harde år det :oops:
Ja tenk hvor mye bekymring og venting man hadde sluppet. Brukte tre år på å få til hun jeg har i dag på 8. Og nå er vi på andre året uten prevensjon igjen.

Hadde spart meg for 6 år fra forrige samboerskap og to og ett halvt år til nå med nye... 11 år til sammen uten prevensjon.
Tenk om det hadde vært så enkelt. Hadde vært noe det:)

Hadde spart meg for 6 år fra forrige samboerskap og to og ett halvt år til nå med nye... 11 år til sammen uten prevensjon.
Tenk om det hadde vært så enkelt. Hadde vært noe det:)
Ja så absolutt.. kjenner jeg blir helt grønn av misunnelse denne runden på de som tester positivt.. gjør ekstra vondt når det såvidt festet seg her før det gikk til grunne.. begynner å lure på om det kommer til å skje igjen noen gang...

Jeg var gravid nyttår, varte i 5 uker og noen dager. Og ikke skjedd her etterpå. Det etter EL sprøye.
Men krysser for deg :) og håper at IVF er tingen for meg. Men heldig du som har ett barn :)
Skulle ønske jeg hadde det også.

Jeg føler meg veldig heldig og ser at det egentlig var ren flaks at jeg har henne. Håper ivf gjør susen for deg og at vi får til på egen hånd her.

Etter mye opp og ned i følelsene fikk jeg i dag håpet om ny spire litt tilbake. Vi koste oss litt i ettermiddag og under akten fikk jeg smerter i området rundt eggstokken på venstre side. Dette skjedde også da vi hadde sex under eggløsning da jeg ble gravid i juni- så jeg jubler litt i det stille:dance011Det er 3 uker siden SA så vet at det er urealistisk tidlig, i alle fall med min kropp som tviholder på eggene sine, men tenker det er bedre å glede seg på forskudd- for om det ikke blir noe av så har jeg i alle fall gledet meg:happy:
Har også lest en gang i tidenes morgen at eggene slipper annenhver gang fra høgre og venstre eggstokk, så om det er sant stemmer smerter fra venstre eggstokk ypperlig!

Nå gleder jeg meg til fremtiden og håpet om en ny spire har steget 750 hakk:)

Krysser fingrene
Nyt den optimistiske følelsen

Merker at jeg går og kjenne etter på symptomer HELE tiden nå! Jeg vil faktisk påstå at 79% av meg er sikker på at jeg er gravid, mens den resterende andelen sier "nooope.."

Jeg (tror) jeg er mer tissetrengt enn vanlig, noe som stemmer med juni-spiren, så nå venter jeg bare på resten av symptomene! Etter mine kalkulasjoner er "ikm" på lørdag, så da bør jeg begynne å kjenne murringer i morgen eller fredag om det skal bli som sist.
Føler meg helt tosk når jeg skriver dette, men det får no berre gå:hilarious:
Test blir uansett tatt på lørdag!;)

Merker at jeg går og kjenne etter på symptomer HELE tiden nå! Jeg vil faktisk påstå at 79% av meg er sikker på at jeg er gravid, mens den resterende andelen sier "nooope.."

Jeg (tror) jeg er mer tissetrengt enn vanlig, noe som stemmer med juni-spiren, så nå venter jeg bare på resten av symptomene! Etter mine kalkulasjoner er "ikm" på lørdag, så da bør jeg begynne å kjenne murringer i morgen eller fredag om det skal bli som sist.
Føler meg helt tosk når jeg skriver dette, men det får no berre gå:hilarious:
Test blir uansett tatt på lørdag!;)
Blir spennende å se da! Hadde aldri i verden greid å holde meg til lørdag med å teste da!

Jeg hadde heller ikke klart å vente :woot:

Blir spennende å se da! Hadde aldri i verden greid å holde meg til lørdag med å teste da!
Jeg hadde heller ikke klart å vente :woot:

Nei, jeg skjønner egentlig ikke hva jeg driver med. Men greia er den at om jeg tester i dag og den er negativ så kommer jeg uansett til å teste lørdag for å se om det var for tidlig å teste nå.. Så, en test spart:hilarious:
Men om murringene kommer, som jeg håååper de gjør, kan jeg ikke love at jeg holder til lørdag..

Ja det er sant [emoji4] fornuftig av deg hehe. Lykke til iallefall!

Ingen smerter eller babysymptomer så testen blir spart til neste innbilte graviditet:shifty:

Fikk mail av fastlegen i går at hcg nivået etter SA lå på 0,4 og det skal ligge under 0,4.. Så da blir det blodprøve igjen på tirsdag i håp om at det har sunket under..

Der fikk jeg plutselig første mens etter SA. Super merkelig for pleier alltid å ha veldig(!) vondt dagen før og tr pleier å komme om formiddagen. I dag våknet jeg uten smerter med, beklager, blod i senga..
Smertene er dog kommet på fullt nå sammen med kvalme og dårlig mage så dette blir gøy!

På den positive side er jeg i alle fall i gang med noe ala en ny syklus, så da får alle krysse fingrer og tær for at denne IKKE blir et halvt år lango_O

Kjedelig med menssmerter og kvalme:sorry: Håper det går fort over! Krysser fingrene for at syklusen holder seg stabil :)

Etter å ha følt meg litt smårar tok jeg nå min aller første eggløsningstest noensinne. Tenkte det kunne være greit å få bekrefte eller avkrefte, men det endte jo bare med at jeg nå er super forvirret. Testen ble veldig rar med en horisontal linje som krysser over kontrollstreken, men bortsett fra det ser jeg tydelig at det er en klar teststrek der også.
Så, kan dette være en "falsk positiv" eggløsningstest eller har kroppen min rett og slett fikset seg selv??

Det er 18 dager siden første dag i sist mens så for normale folk er jo dette helt innafor, men med tanke på at jeg har hatt "syklus på 6 mnd kan jeg ikke helt skjønne dette..
Kan man ha eggløsning uten blødning?

Vedlegg

• 20180903_184719.jpg
    20180903_184719.jpg
    794,2 KB · Visninger: 113
Hey, den rare streken tvers over er borte og igjen står to streker:nailbiting:

Vedlegg

• 20180903_185715.jpg
    20180903_185715.jpg
    316,2 KB · Visninger: 106
Eggløsningstester fungerer slik at de er positive først når teststreken er like sterk eller strekere enn kontrollstreken. Den er mao ikke slik som en graviditetstest fordi hormonet den måler (LH) er i kroppen hele tiden, men gjør et hopp rundt EL. Din test er mao negativ :) Den horisontale streken kommer nok av at urinen ikke hadde trekt ordentlig igjennom da bildet ble tatt :)

Back
Topp