Krysser fingrene for at det blir julispire på deg
Håper for deg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det blir julispire på deg
9 dpo i dag og det kløøøør i fingrene etter å teste!! Aldri følt det sånn før, men nå er jeg helt rabiat Redd det er for tidlig 10dpo og at jeg skal bli skuffet, men haaar sååå lyst!!!
Da synes jeg du skal ta en test Spent!=)
Jeg skal se om jeg ryker på en i morgen tidlig Har en skikkelig god følelse så er veldig redd for å bli skuffet. Men, det blir jeg jo uansett om jeg våkner med tanta i morgen sååå...
Det ble ingenting i dag heller Vil tror håpet er ute for denne pp da. Burde vel fått noe utslag på tidligtest 12 dpo?Lykke til med testing! Håper du får to fine streker!
Æsj da... nja, min erfaring med disse billige tidligtestene er at de av og til er mindre sensitive enn de vanlige. Så ikke gi opp ennå!Det ble ingenting i dag heller Vil tror håpet er ute for denne pp da. Burde vel fått noe utslag på tidligtest 12 dpo?
Tester på nytt i morgen om ikke tanta kommer, men har ikke så mye håp kjenner jeg.
Æsj da... nja, min erfaring med disse billige tidligtestene er at de av og til er mindre sensitive enn de vanlige. Så ikke gi opp ennå!
Lykke til! Digger avataren din, hilsen pingvinfan