Making babies♡

Dagens el-test var negativ så da var el i går og jeg er i dag 1dpo:happy: Er meget håpefull og drømmer allerede om å flytte inn i juli termingruppe:Heartred

9 dpo i dag og det kløøøør i fingrene etter å teste!! Aldri følt det sånn før, men nå er jeg helt rabiat:woot: Redd det er for tidlig 10dpo og at jeg skal bli skuffet, men haaar sååå lyst!!!:nailbiting:

Æsj, blenda babyplan early i dag. Kunne ikke dy meg så hoppet på en test.
Tar ny på fredag og håper i det lengste:happy:

Har hatt mye småmurringer i dag, uten noe tantebesøk.. Er veldig(!!!) spent på test i morgen! Da er jeg 12 dpo så bør vel slå ut på babyplan early om det skulle være noe?

Herlighet! Jeg har så lyst på to streker i morgen! Skuffelsen kommer til å bli så stor om den skulle være blank:facepalm:
Egentlig ville jeg ha ventet til søndag med testing, men vi skal på hotellweekend (med vinsmaking) med et vennepar, så hadde vært såå greit å fått et svar i morgen om jeg skal stå over eller ei..

Lykke til med testing! Håper du får to fine streker!

Lykke til med testing! Håper du får to fine streker!
Det ble ingenting i dag heller:( Vil tror håpet er ute for denne pp da. Burde vel fått noe utslag på tidligtest 12 dpo?
Tester på nytt i morgen om ikke tanta kommer, men har ikke så mye håp kjenner jeg.

Det ble ingenting i dag heller:( Vil tror håpet er ute for denne pp da. Burde vel fått noe utslag på tidligtest 12 dpo?
Tester på nytt i morgen om ikke tanta kommer, men har ikke så mye håp kjenner jeg.
Æsj da... nja, min erfaring med disse billige tidligtestene er at de av og til er mindre sensitive enn de vanlige. Så ikke gi opp ennå!

I dag har jeg spottet litt (bare på papiret) i tillegg til små forbigående murringer. Har aldri spottet før mens før så igjen er dette noe eg finner veldig merkelig..o_O Om jeg ikke blør innen i morgen tidlig blir det test for å dobbelsjekke!

Da var tanta ankommet på skikkelig og ny pp er startet. Jeg benytter anledningen til å ta en skål for den fantastisk stabile syklusen jeg har fått der det faktisk er mulig å forutse eggløsning og mens:happy: 40 dager til neste ikm- DET skal vi klare!
:dance011

Tidenes korteste tantebesøk er over og det er "bare" 3 uker til forventet EL. Sist PP klaffet det nesten på dagen med ff-appen så føler meg sikker på at jeg har kontroll på når testing kan begynne.
Denne pp går vi ALL IN og skal lage baby så det synger i lakenet!!:happy::D

Lykke til med ny pp og syngende laken :joyful:
Krysser fingrene for at gullegget titter fram :gen026Sender over babystøv :dummy::dummy1:

Last edited:
CD 19 og det nærmer seg EL testing!! Forventet EL er 1 desember så det er fortsatt lenge til, men stoler ikke helt på appen så begynner nok allerede mandag.
Har dog hatt brunlig, slimete utflod i dag. Har ingen anelse hva det kan bety..:bored:

Tok akkurat en EL-test på gøy da jeg har litt ubehag nede i magen, og den testen ble vel unektelig veldig positiv..?
En uke før antatt såå det var jo litt overraskende:happy: Må bare legge inn aksjer i dag og i morgen før jeg reiser fra mannen på tirsdag.
Screenshot_20181125-225937_Gallery.jpg

Back
Topp