..reiser fra han i jobbsammenheng IKKE permanent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok akkurat en EL-test på gøy da jeg har litt ubehag nede i magen, og den testen ble vel unektelig veldig positiv..?
En uke før antatt såå det var jo litt overraskende Må bare legge inn aksjer i dag og i morgen før jeg reiser fra mannen på tirsdag.Vis vedlegget 281480
Ser ut til at EL var i går da testen i dag var hakket svakere
Er jeg da 1 dpo i dag eller er 1 dpo i morgen? Appen min sier i morgen, jeg i dag...
EL finner sted ca 24 timer etter første positive EL-test, så hvis det var i går ville jeg anta at EL er i dag og 1 dpo i morgen
Takk for svar Hvor i alle dager skal man lære alt dette om ikke på forum??
Det blir aksjeinnlegging i kveld, og så reiser jeg i morgen tidlig. Håper det er godt nok. Vil så gjerne ha positiv test ved IKM
Ja, ikke sant. Har blitt sykt godt kjent med syklusen min siden jeg begynte å vandre her inne Er liksom ingen andre steder man kan snakke om farge, konsistens og lukt på det som kommer ut, alt av symptomer og opplevelser i prøveperioden og ikke minst spørre om alt det rare man lurer på som man ikke tørr å spørre om noe annet sted.
Vet ikke hvordan jeg klarte meg uten forum før
Blir nok bra med aksjelegging i kveld
Krysser fingrene for at du får to blå/røde i førjulsgave om et par uker
Jeg skal prøøøveåh nu kommer dem jobbigaste dagarna!! prööööv å håll ut till torsdag da!!
11 dpo- IKM i morgen:
Det er rart med det, intuisjonen stemmer som regel alltid.. Test tatt og den er POSITIV!!
Herlighet, jeg kan nesten ikke tro det. Tok først en strimmel som viste en svak, svak strek (umulig å få på bilde) etter 3 min og så en babyplan (ikke tidlig) som var litt tydeligere.
Da er det bare å juble veldig forsiktig og håpe at det går bra denne gang
Tar en forsiktig banana-dance
Vis vedlegget 282486 Vis vedlegget 282487
Gratulerer
Tusen takk Håper denne spiren klorer seg fast!