Making babies♡

Tok akkurat en EL-test på gøy da jeg har litt ubehag nede i magen, og den testen ble vel unektelig veldig positiv..?
En uke før antatt såå det var jo litt overraskende:happy: Må bare legge inn aksjer i dag og i morgen før jeg reiser fra mannen på tirsdag.Vis vedlegget 281480

Ingen tvil om den der.
Happy humping :sex

Ser ut til at EL var i går da testen i dag var hakket svakere:happy:
Er jeg da 1 dpo i dag eller er 1 dpo i morgen? Appen min sier i morgen, jeg i dag...o_O

Vedlegg

• Screenshot_20181126-185016_Gallery.jpg
    Screenshot_20181126-185016_Gallery.jpg
    931,8 KB · Visninger: 89
Ser ut til at EL var i går da testen i dag var hakket svakere:happy:
Er jeg da 1 dpo i dag eller er 1 dpo i morgen? Appen min sier i morgen, jeg i dag...o_O

EL finner sted ca 24 timer etter første positive EL-test, så hvis det var i går ville jeg anta at EL er i dag og 1 dpo i morgen :)

EL finner sted ca 24 timer etter første positive EL-test, så hvis det var i går ville jeg anta at EL er i dag og 1 dpo i morgen :)

Takk for svar:happy: Hvor i alle dager skal man lære alt dette om ikke på forum??:hilarious:
Det blir aksjeinnlegging i kveld, og så reiser jeg i morgen tidlig. Håper det er godt nok. Vil så gjerne ha positiv test ved IKM:nailbiting:

Takk for svar:happy: Hvor i alle dager skal man lære alt dette om ikke på forum??:hilarious:
Det blir aksjeinnlegging i kveld, og så reiser jeg i morgen tidlig. Håper det er godt nok. Vil så gjerne ha positiv test ved IKM:nailbiting:

Ja, ikke sant. Har blitt sykt godt kjent med syklusen min siden jeg begynte å vandre her inne :p Er liksom ingen andre steder man kan snakke om farge, konsistens og lukt på det som kommer ut, alt av symptomer og opplevelser i prøveperioden og ikke minst spørre om alt det rare man lurer på som man ikke tørr å spørre om noe annet sted.
Vet ikke hvordan jeg klarte meg uten forum før :hilarious:

Blir nok bra med aksjelegging i kveld :)
Krysser fingrene for at du får to blå/røde i førjulsgave om et par uker ❤️

Ja, ikke sant. Har blitt sykt godt kjent med syklusen min siden jeg begynte å vandre her inne :p Er liksom ingen andre steder man kan snakke om farge, konsistens og lukt på det som kommer ut, alt av symptomer og opplevelser i prøveperioden og ikke minst spørre om alt det rare man lurer på som man ikke tørr å spørre om noe annet sted.
Vet ikke hvordan jeg klarte meg uten forum før :hilarious:

Blir nok bra med aksjelegging i kveld :)
Krysser fingrene for at du får to blå/røde i førjulsgave om et par uker ❤️

Haha, så sant, så sant:hilarious:
Håååper jeg også!!:happy::Heartred

1 dpo i dag og det kløøøør i fingrene etter å begynne testingen. Denne gangen SKAL det klaffe!!
:dance011

2 dpo og jeg er håpefull som bare det..
Håpefull om at dagene skal spurte fremover mot testedager!!:banghead:
Om jeg klarer å holde meg til IKM 12dpo, er jeg stolt!

8 dpo og jeg har tatt meg selv i å snike på augustforumet..:wideyed: Vurderer sterkt å ta en test i morgen, men håper egentlig at jeg klarer å vente til torsdag eller fredag. Tenker litt som så at når jeg først skal ta en test må jeg være så mange dpo at om det er noe på gang så vil det vises..
:bounce Kan ikke dagene gå litt fortere daaa

9 dpo og har hatt antydning til mensmurringer i dag. Enten er det noe på gang eller så er monsteret klar for besøk. Blir muligens test i morgen tidlig :nailbiting:

10 dpo, klarte å holde meg fra å teste i dag, men i morgen blir det test!! Av symptomer er jeg usannsynlig tissetrengt, gazzy i magen og ørsmå mensmurringer.
Jeg kan ikke noe for det, men har skikkelig troen på at det går veien denne gang:nailbiting: Mannen min tror også at jeg er gravid, så jeg håper virkelig at det ikke blir en skuffelse i morgen.

11 dpo- IKM i morgen:

Det er rart med det, intuisjonen stemmer som regel alltid.. Test tatt og den er POSITIV!!
Herlighet, jeg kan nesten ikke tro det. Tok først en strimmel som viste en svak, svak strek (umulig å få på bilde) etter 3 min og så en babyplan (ikke tidlig) som var litt tydeligere.
Da er det bare å juble veldig forsiktig og håpe at det går bra denne gang:happy::Heartred
Tar en forsiktig banana-dance :dance011

Screenshot_20181207-072511_Gallery.jpg Screenshot_20181207-072521_Gallery.jpg

11 dpo- IKM i morgen:

Det er rart med det, intuisjonen stemmer som regel alltid.. Test tatt og den er POSITIV!!
Herlighet, jeg kan nesten ikke tro det. Tok først en strimmel som viste en svak, svak strek (umulig å få på bilde) etter 3 min og så en babyplan (ikke tidlig) som var litt tydeligere.
Da er det bare å juble veldig forsiktig og håpe at det går bra denne gang:happy::Heartred
Tar en forsiktig banana-dance :dance011

Vis vedlegget 282486 Vis vedlegget 282487

Gratulerer ❤️

Back
Topp