Har vært inne og sneket litt og lagt igjen spor et par ganger. Tenkte å vente til i morgen (IKM) med å offisielt melde meg inn
Det blir nok bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært inne og sneket litt og lagt igjen spor et par ganger. Tenkte å vente til i morgen (IKM) med å offisielt melde meg inn
Nydelig strek! Jeg har testefri i dag, liker det ikke4+4
Jeg har grudd med skikkelig til å ta test i dag, men den var så sterk at bekymringene var poengløse
Har bestilt første svangerskapskontroll hos fastlegen min 3 januar (7+5), så det ser jeg frem mot. Skulle gjerne hatt litt før, men pga jul ble det sånn. Nå er neste milepæl lørdag og 5+0!
Hahaha, det skjønner jeg godt Jeg har hatt testfri i to dager så det feirer jeg med å teste Nå skal jeg prøve å holde ut til lørdag med digital og se om jeg får 3+Nydelig strek! Jeg har testefri i dag, liker det ikke
Det er jo veldig lurt da, så slipper man å stresse over liten stigning fra dag til dag Jeg skal prøve å holde meg til fredag, men i alle fall til i morgenHahaha, det skjønner jeg godt Jeg har hatt testfri i to dager så det feirer jeg med å teste Nå skal jeg prøve å holde ut til lørdag med digital og se om jeg får 3+
Lykke tilDet er jo veldig lurt da, så slipper man å stresse over liten stigning fra dag til dag Jeg skal prøve å holde meg til fredag, men i alle fall til i morgen
4+4
Jeg har grudd med skikkelig til å ta test i dag, men den var så sterk at bekymringene var poengløse
Har bestilt første svangerskapskontroll hos fastlegen min 3 januar (7+5), så det ser jeg frem mot. Skulle gjerne hatt litt før, men pga jul ble det sånn. Nå er neste milepæl lørdag og 5+0!
Håper virkelig det Er kvalm denne gang, det var jeg ikke sist, så tar det som et godt tegn!Flotte streker jeg har trua på at dette går veien
4+6
I dag våknet jeg og var ikke såå tissetrengt som jeg har vært de siste dagene. Det tolket jeg selvsagt som at graviditeten går dunken og begynte å analysere ALT
Det er utrolig hvor fort tankene kjører avgårde og man skifter fra å være håpefull til mega negativ..
Må kjøpe meg en digitalt i dag og ta i morgen tidlig. Da er jeg 5+0 så bøøør jo få 3+. Litt riski å prøve, men jeg kommer nok til å gjøre det likevel.
Graviditet er ekstremsport
Kjenner til at tankene farer i alle retninger bare det dukker opp eller man mister et symptom Kjøp en topakning med digitale, så har du en backup i tilfelle du trenger noen dager ekstra for å få 3+ da4+6
I dag våknet jeg og var ikke såå tissetrengt som jeg har vært de siste dagene. Det tolket jeg selvsagt som at graviditeten går dunken og begynte å analysere ALT
Det er utrolig hvor fort tankene kjører avgårde og man skifter fra å være håpefull til mega negativ..
Må kjøpe meg en digitalt i dag og ta i morgen tidlig. Da er jeg 5+0 så bøøør jo få 3+. Litt riski å prøve, men jeg kommer nok til å gjøre det likevel.
Graviditet er ekstremsport
Ja, vurderer å gjøre det, men blir jo litt overtroisk og redd for å jinxe detKjenner til at tankene farer i alle retninger bare det dukker opp eller man mister et symptom Kjøp en topakning med digitale, så har du en backup i tilfelle du trenger noen dager ekstra for å få 3+ da
Ja, har to digitale liggende Nå har jeg testestopp til søndag, og 5+0 er først på onsdag neste uke. Ser an hvor sterke strekene er på søndag om jeg svir av den ene da, eller om jeg venter til onsdag Fikk jo 2-3 på 13dpo/3+6.Ja, vurderer å gjøre det, men blir jo litt overtroisk og redd for å jinxe det
Sjal du teste etter 3+ etterhvert?
Stemmer det Det blir spennende! Jeg skal følge med i dagboken din og heie på 3+Ja, har to digitale liggende Nå har jeg testestopp til søndag, og 5+0 er først på onsdag neste uke. Ser an hvor sterke strekene er på søndag om jeg svir av den ene da, eller om jeg venter til onsdag Fikk jo 2-3 på 13dpo/3+6.