Making babies♡

4+2
Har vært veldig kvalm i dag, og eneste som fungerte var faktisk fysisk aktivitet. Da jeg var gravid i sommer hadde jeg antydning til kvalme før frokost i begynnelsen, men det var det, så dette er noe nytt:grumpy::happy:

Ellers har jeg IKKE testet i dag og er meget stolt over meg selv!!:smug: Prøver å holde meg til onsdag sånn ca, og så muligens digital på lørdag (5+0).

Foreløpige Milepæler:

• Komme over IKM:Heartred

• Passere grensen for kjemisk (lørdag 5+0)

• Se økning på testene

• Komme over 7+2 (der forrige graviditet endte i SA)

• Se hjertet slå på TUL

• Komme til uke 12+0

Venter litt med å huke av å se stigning på testene til jeg er helt sikker på at stigning it is!

4+4
Jeg har grudd med skikkelig til å ta test i dag, men den var så sterk at bekymringene var poengløse :happy:
Har bestilt første svangerskapskontroll hos fastlegen min 3 januar (7+5), så det ser jeg frem mot. Skulle gjerne hatt litt før, men pga jul ble det sånn. Nå er neste milepæl lørdag og 5+0!:Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20181212-091319_Gallery.jpg
    Screenshot_20181212-091319_Gallery.jpg
    709,4 KB · Visninger: 117
Foreløpige Milepæler:

• Komme over IKM:Heartred

• Passere grensen for kjemisk (lørdag 5+0)

• Se økning på testene:Heartred

• Komme over 7+2 (der forrige graviditet endte i SA)

• Ha første svangerskaptime hos legen 3.jan (7+5)

• Se hjertet slå på TUL

• Komme til uke 12+0

4+4
Jeg har grudd med skikkelig til å ta test i dag, men den var så sterk at bekymringene var poengløse :happy:
Har bestilt første svangerskapskontroll hos fastlegen min 3 januar (7+5), så det ser jeg frem mot. Skulle gjerne hatt litt før, men pga jul ble det sånn. Nå er neste milepæl lørdag og 5+0!:Heartred
Nydelig strek! :HeartredJeg har testefri i dag, liker det ikke :hilarious:

Hahaha, det skjønner jeg godt:hilarious: Jeg har hatt testfri i to dager så det feirer jeg med å teste:smiley-bounce012 Nå skal jeg prøve å holde ut til lørdag med digital og se om jeg får 3+:nailbiting:
Det er jo veldig lurt da, så slipper man å stresse over liten stigning fra dag til dag:happy: Jeg skal prøve å holde meg til fredag, men i alle fall til i morgen :oops:

4+4

Flotte streker ❤️ jeg har trua på at dette går veien ❤️

4+6
I dag våknet jeg og var ikke såå tissetrengt som jeg har vært de siste dagene. Det tolket jeg selvsagt som at graviditeten går dunken og begynte å analysere ALT:shifty::hilarious:
Det er utrolig hvor fort tankene kjører avgårde og man skifter fra å være håpefull til mega negativ..

Må kjøpe meg en digitalt i dag og ta i morgen tidlig. Da er jeg 5+0 så bøøør jo få 3+. Litt riski å prøve, men jeg kommer nok til å gjøre det likevel.
Graviditet er ekstremsport:hungover:

4+6
I dag våknet jeg og var ikke såå tissetrengt som jeg har vært de siste dagene. Det tolket jeg selvsagt som at graviditeten går dunken og begynte å analysere ALT:shifty::hilarious:
Det er utrolig hvor fort tankene kjører avgårde og man skifter fra å være håpefull til mega negativ..
Må kjøpe meg en digitalt i dag og ta i morgen tidlig. Da er jeg 5+0 så bøøør jo få 3+. Litt riski å prøve, men jeg kommer nok til å gjøre det likevel.

rart hur disse tankarna går av sig själv i i retninger som er umulig å hänga med på! Helt sikker vara en tursam morgon och jag krysser fingrene på 3+ imorgon! :Heartred

4+6

Kjenner til at tankene farer i alle retninger bare det dukker opp eller man mister et symptom :wtf: Kjøp en topakning med digitale, så har du en backup i tilfelle du trenger noen dager ekstra for å få 3+ da ;)

Kjenner til at tankene farer i alle retninger bare det dukker opp eller man mister et symptom :wtf: Kjøp en topakning med digitale, så har du en backup i tilfelle du trenger noen dager ekstra for å få 3+ da ;)
Ja, vurderer å gjøre det, men blir jo litt overtroisk og redd for å jinxe det:hilarious:
Sjal du teste etter 3+ etterhvert?:happy:

Ja, vurderer å gjøre det, men blir jo litt overtroisk og redd for å jinxe det:hilarious:
Sjal du teste etter 3+ etterhvert?:happy:
Ja, har to digitale liggende :) Nå har jeg testestopp til søndag, og 5+0 er først på onsdag neste uke. Ser an hvor sterke strekene er på søndag om jeg svir av den ene da, eller om jeg venter til onsdag :) Fikk jo 2-3 på 13dpo/3+6.

Ja, har to digitale liggende :) Nå har jeg testestopp til søndag, og 5+0 er først på onsdag neste uke. Ser an hvor sterke strekene er på søndag om jeg svir av den ene da, eller om jeg venter til onsdag :) Fikk jo 2-3 på 13dpo/3+6.
Stemmer det:) Det blir spennende! Jeg skal følge med i dagboken din og heie på 3+:happy:

Gratulerer med flotte streker! Dette tror jeg går veien! :Heartred

5+0

Den store dagen før digitaltesten er kommet, og testen hadde ikke fått med seg min ønskebestilling på 3+, så den viste 2-3..
Det følger selvsagt med påfølgende bekymringer og at jeg slår hodet i veggen i tankene.
Jeg er jo litt dum også som tar den testen i dag, når jeg vet at det fort vekk ikke er 3 uker siden befruktning. I morgen er det 3 uker siden jeg tolket eggløsningtesten som maks positiv, vi hadde sex da og to dager etter- altså befruktningen har mest sannsynlig skjedd for under tre uker siden:banghead: Men det jeg har stusset sånn over er alle de ulike terminkalkulatorene som viser ulike ting. Jeg får alt fra 4+5 - 5+3 når jeg plotter inn. Har derfor lagt meg på 5+0, men er ikke sikkert jeg er så langt på vei heller.
Blæææ, hvorfor kunne ikke dette vært litt enklere å tolke:wtf::hilarious:

Er ikke veldig bekymret, men skal nok ikke mye til før det skjer. Tenker uansett å ta ny test onsdag eller evt torsdag for å sjekke ståa. Om den fortsatt viser 2-3, DA blir jeg bekymret!

Screenshot_20181215-122552_Gallery.jpg

Back
Topp