Making babies♡

Denne dagen har ironisk nok gått enda mer sakte enn dagene jeg ventet på å teste.. Det er så skummelt å kjenne alle symptomer og tenke alle "går dette bra" tankene! Er jo tross alt bare 11 dpo:hungover:
Har funnet ut at jeg trenger en milepæl liste å støtte meg på:

Foreløpige Milepæler:

• Komme over IKM

• Passere grensen for kjemisk

• Se økning på testene

• Komme over 7+2 (der forrige graviditet endte i SA)

• Se hjertet slå på TUL

• Komme til uke 12+0

IKM, og i dag er jeg kvalm...:depressed: Det ble jeg aldri forrige gang, så tar det som et godt, men litt ubehagelig tegn:happy:

4+1 / 13 dpo
I dag ble jeg veldig skuffet og litt redd. Forventet å se stigning på dagens test, men testen ser like svak ut som på fredag.. Kan dette gå bra eller ser det ut som kjemisk? Vurderer å kjøpe en digital i morgen og se om jeg får 2-3, for det burde jeg vel kunne få nå?
Sist graviditet testet jeg 13/14 dpo og fikk en like svak strek som den jeg tok 11 dpo denne gang, men det er mangel på stigning jeg er bekymret over. Burde vel kunne se det så tidlig?

Nederste test er dagens!

Vedlegg

• Screenshot_20181209-082643_Gallery.jpg
    Screenshot_20181209-082643_Gallery.jpg
    784,2 KB · Visninger: 102
  • Screenshot_20181209-082236_Gallery.jpg
    Screenshot_20181209-082236_Gallery.jpg
    915,5 KB · Visninger: 101
Last edited:
4+3 / 13 dpo
I dag ble jeg veldig skuffet og litt redd. Forventet å se stigning på dagens test, men testen ser like svak ut som på fredag.. Kan dette gå bra eller ser det ut som kjemisk? Vurderer å kjøpe en digital i morgen og se om jeg får 2-3, for det burde jeg vel kunne få nå?
Sist graviditet testet jeg 13/14 dpo og fikk en like svak strek som den jeg tok 11 dpo denne gang, men det er mangel på stigning jeg er bekymret over. Burde vel kunne se det så tidlig?

Nederste test er dagens!
Det er litt individuelt hvor fort hcg stiger, derfor kan noen få pos digital 13 dpo, og noen ikke før 20 dpo. Har sett mange her inne med svakere tester enn deg 15-16 dpo, så jeg ville prøvd å senke skuldrene foreløpig. Tror ikke du får 2-3 med de testene der, men kanskje om et par dager :) Vet jo akkurat hvor vanskelig det er, men det går ikke mer eller mindre bra av å stresse :Heartred

Det er litt individuelt hvor fort hcg stiger, derfor kan noen få pos digital 13 dpo, og noen ikke før 20 dpo. Har sett mange her inne med svakere tester enn deg 15-16 dpo, så jeg ville prøvd å senke skuldrene foreløpig. Tror ikke du får 2-3 med de testene der, men kanskje om et par dager :) Vet jo akkurat hvor vanskelig det er, men det går ikke mer eller mindre bra av å stresse :Heartred

Håper du har rett:Heartred Skal prøve å ta en dag om gangen og håpe på det beste! Får ta ny test i morgen eller tirsdag for å sjekke om det er noe mer stigning.

Tok nytt bilde av testene nå etter den nyeste også har fått tørket litt. Ser mye tydelige stigning nå, så håper, håper, håååper:happy:

Den nederste er i fra i dag!

Vedlegg

• Screenshot_20181209-105115_Gallery.jpg
    Screenshot_20181209-105115_Gallery.jpg
    343,7 KB · Visninger: 106
skulle precis til å si att du skulle vente till den torket litt, och se där, där är ju stigningen superfin! Dessa första veckorna som går så itrooolig sakte må man nyte en dag i taget. Ja, det är mye som kan skje: Men NU är du gravid! Nyt det! :Heartred

skulle precis til å si att du skulle vente till den torket litt, och se där, där är ju stigningen superfin! Dessa första veckorna som går så itrooolig sakte må man nyte en dag i taget. Ja, det är mye som kan skje: Men NU är du gravid! Nyt det! :Heartred

Jaaa:Heartred Krysset fingrer og bein for at det går fint denne gang!

Det håper jeg du slipper:Heartred Har du meldt deg inn i august gruppa enda?:) Jeg har vært og sneket litt nå og skrevet meg opp på terminlisten:nailbiting:
Har vært inne og sneket litt og lagt igjen spor et par ganger. Tenkte å vente til i morgen (IKM) med å offisielt melde meg inn :nailbiting:

Back
Topp