Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii, gratulerer så mye! Det her skal være en terminspire!
Gratulerer med positiv test!! Gleder
mig til å följa dig vidare och se testerna bli sterkere!!
Gratulerer så masse
Det er litt individuelt hvor fort hcg stiger, derfor kan noen få pos digital 13 dpo, og noen ikke før 20 dpo. Har sett mange her inne med svakere tester enn deg 15-16 dpo, så jeg ville prøvd å senke skuldrene foreløpig. Tror ikke du får 2-3 med de testene der, men kanskje om et par dager Vet jo akkurat hvor vanskelig det er, men det går ikke mer eller mindre bra av å stresse4+3 / 13 dpo
I dag ble jeg veldig skuffet og litt redd. Forventet å se stigning på dagens test, men testen ser like svak ut som på fredag.. Kan dette gå bra eller ser det ut som kjemisk? Vurderer å kjøpe en digital i morgen og se om jeg får 2-3, for det burde jeg vel kunne få nå?
Sist graviditet testet jeg 13/14 dpo og fikk en like svak strek som den jeg tok 11 dpo denne gang, men det er mangel på stigning jeg er bekymret over. Burde vel kunne se det så tidlig?
Nederste test er dagens!
Det er litt individuelt hvor fort hcg stiger, derfor kan noen få pos digital 13 dpo, og noen ikke før 20 dpo. Har sett mange her inne med svakere tester enn deg 15-16 dpo, så jeg ville prøvd å senke skuldrene foreløpig. Tror ikke du får 2-3 med de testene der, men kanskje om et par dager Vet jo akkurat hvor vanskelig det er, men det går ikke mer eller mindre bra av å stresse
Dette ser jo mye bedre ut!Den nederste er i fra i dag!
Absolutt! Fikk mye mer troen nå Fort gjort å bli så redd når man kan statistikken over kjemisk og har opplevd å miste før.Dette ser jo mye bedre ut!
Skjønner jeg godt. Er redd selv, og jeg har aldri opplevd kjemisk eller å miste.Absolutt! Fikk mye mer troen nå Fort gjort å bli så redd når man kan statistikken over kjemisk og har opplevd å miste før.
skulle precis til å si att du skulle vente till den torket litt, och se där, där är ju stigningen superfin! Dessa första veckorna som går så itrooolig sakte må man nyte en dag i taget. Ja, det är mye som kan skje: Men NU är du gravid! Nyt det!
Skjønner jeg godt. Er redd selv, og jeg har aldri opplevd kjemisk eller å miste.
Har vært inne og sneket litt og lagt igjen spor et par ganger. Tenkte å vente til i morgen (IKM) med å offisielt melde meg innDet håper jeg du slipper Har du meldt deg inn i august gruppa enda? Jeg har vært og sneket litt nå og skrevet meg opp på terminlisten