Making babies♡

Lykke til! Håper det går bra selv om det ikke helt høres slik ut nei. Krysser fingrene for deg!

Ånei, var ikke dette ville lese nå :( Uff, masse lykke til! Krysser fingrene for at alt går bra❤

Når idag har du time?

Når idag har du time?

Har time kl 15 :) Kjenner jeg gruer meg skikkelig! Ikke for resultatet, for det er jeg innforstått med, men for innvendig UL når man blør såpass som jeg gjør. Ringte og snakket med de nå nettopp og sekretæren mente det skulle gå fint så får satse på det.

Har time kl 15 :) Kjenner jeg gruer meg skikkelig! Ikke for resultatet, for det er jeg innforstått med, men for innvendig UL når man blør såpass som jeg gjør. Ringte og snakket med de nå nettopp og sekretæren mente det skulle gå fint så får satse på det.

Jeg hadde også vaginal ul når jeg blødde, gikk helt fint. Er værst for den som ligger i stolen, gynekologen bryr seg virkelig ikke :) Sender deg styrkeklem❤

Jeg hadde også vaginal ul når jeg blødde, gikk helt fint. Er værst for den som ligger i stolen, gynekologen bryr seg virkelig ikke :) Sender deg styrkeklem❤

Så bra at det gikk fint! Det hjelper å høre andre sine lignende erfaringer merker jeg.
Takk for det:Heartred

Da fikk jeg bekreftet hos jordmor at det har endt i spontanabort. Kjenner det er godt å få det bekreftet i forhold til tvetydige beskjeder på legevakten i går. Embryoet har trolig stanset utviklingen ganske tidlig, noe som kan være i tråd med at jeg har kjent lite symptomer i det siste.

Kjenner at jeg får bearbeidet dette greit og nå gleder jeg meg bare til smertehelvete er ferdig og kroppen er klar til mer prøving. Hadde vært fantastisk om kroppen på magisk vis også lager seg en ordentlig syklus etter SA sånn at prøvingen blir litt lettere. Ellers vurderer jeg å bestille time hos gynekolog for å få mer info om eggløsningsstimulerende medisiner. Vi får se!

Etter smertene og Paralgin Forten er ute av kroppen skal jeg i alle fall ha en irish coffee!!:Heartred

Da fikk jeg bekreftet hos jordmor at det har endt i spontanabort. Kjenner det er godt å få det bekreftet i forhold til tvetydige beskjeder på legevakten i går. Embryoet har trolig stanset utviklingen ganske tidlig, noe som kan være i tråd med at jeg har kjent lite symptomer i det siste.

Kjenner at jeg får bearbeidet dette greit og nå gleder jeg meg bare til smertehelvete er ferdig og kroppen er klar til mer prøving. Hadde vært fantastisk om kroppen på magisk vis også lager seg en ordentlig syklus etter SA sånn at prøvingen blir litt lettere. Ellers vurderer jeg å bestille time hos gynekolog for å få mer info om eggløsningsstimulerende medisiner. Vi får se!

Etter smertene og Paralgin Forten er ute av kroppen skal jeg i alle fall ha en irish coffee!!:Heartred

Det var leit at det endte sånn, men høres positivt ut at du ser framover [emoji4] kos deg masse med irish coffee’en [emoji4]

Sender en stor klem [emoji173]️ Så leit at det var som du trodde :( Men så godt å høre at du tenker framover allerede. Håper spira sitter kjapt igjen!

Sender en stor klem [emoji173]️ Så leit at det var som du trodde :( Men så godt å høre at du tenker framover allerede. Håper spira sitter kjapt igjen!

Takk for det:Heartred Ble veldig beroliget da jeg snakket med jordmor i dag i forhold til hvor vanlig det er å miste og at de fleste blir fort gravid igjen. Så det er liksom ikke så mye mer å gjøre enn å komme seg gjennom det og satse igjen:)

Veldig kjipt at det gikk som det gikk. Men høres ut som du er ved godt mot [emoji813]️ kos deg med irishen når dette er over! [emoji2][emoji295]️

Leit å høre, frupingvin❤ Kos deg masse med irish - det er så godt! Håper på ny spire om ikke så altfor lenge! :)

Så leit å høre at det endte sånn :sorry: Sender deg en stoor klem! Kos deg masse med irish! :Heartred:Heartred

Nyt irish! Den har du fortjent. Klem til deg ❤️

Leit det gikk galt. Håper dere lykkes snart igjen

De siste dagene har jeg vært veldig trist. Har endelig sluttet og blø, og hadde sex igjen for første gang etter SA i går, men er likevel lei meg. Etter å ha fått bekreftet SA følte jeg at det gikk helt fint og gleder meg bare til at blødninger og smerter skulle gå over, men det virker nå som at det triste omsider begynner å synke inn.

Jeg er ikke gravid mer og det kjennes så uendelig, uendelig tomt..

Kjenner den følelsen så alt for godt... tilbake til startlinjen igjen liksom.. Håper dere får klaff igjen ganske raskt! Klem

Hei hei. Jeg har også PCOS. Skikkelig kjedelig å ha:sorry:

Jeg mista i januar :oops: Etter to år med prøving med samboeren min.

Håper neste sitter og blir hos deg.

Får tro det skjer for oss alle snart [emoji4]

Ja, det hadde vært noe. Om ingen slapp å prøve, og bare fikk det til...
Det hadde spart meg for 11 harde år det :oops:

Back
Topp