Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Det er så betydningsfullt med sånne støttende meldinger. Jeg er bare null rasjonell nå!! Klarer ikke tenke på noen annet… aldri vært så «håpløs» som jeg er denne runden her!Liten! Test fra 10 dpo da bør det begynne å skje ting. 12 dpo bør du ha en strek dersom det gikk <3
Men svarer ikke legen deg på dette?Hei, kan eggposer vokse tregt? Var på ul nr 2 i dag i naturlig syklus. Syklusdag 15 og ledende folikkel var bare på 11mm, den burde vel vært større nå? Har sykluser på 30/31 dager
Kjenner til det! Jeg leita etter så mye og testa så mye sist at jeg ble helt gal. Men 12 dpo er dealbreaker. Man må ha HCG 12 dpo dersom det skal blir et levendefødt barn . Så da skal man skimte en strek.Takk Det er så betydningsfullt med sånne støttende meldinger. Jeg er bare null rasjonell nå!! Klarer ikke tenke på noen annet… aldri vært så «håpløs» som jeg er denne runden her!
Fikk svar fra klinikken nå om at noen sykluser kunne være litt tregere, men tenkte om noen her hadde erfaring med detMen svarer ikke legen deg på dette?
Jeg merker at det er så utrolig sterkt ønske nå, etter jeg mistet sent forrige forsøk. Det var liksom så nære! Jeg blir helt sprø! Jeg skal prøve å vente til 10 dpo også skal jeg forholde meg til 12 dpo som du skriver. Prøve å konkludere/gå videre hvis det er blenda test 12 dpoKjenner til det! Jeg leita etter så mye og testa så mye sist at jeg ble helt gal. Men 12 dpo er dealbreaker. Man må ha HCG 12 dpo dersom det skal blir et levendefødt barn . Så da skal man skimte en strek.
Jeg har dessverre ikke noen erfaring med naturlig syklus. Men jeg forstår godt at du ønsker å høre litt erfaringer håper noen har noe å dele!Fikk svar fra klinikken nå om at noen sykluser kunne være litt tregere, men tenkte om noen her hadde erfaring med det
Ja asså er den blenda 12 så tester jeg med digital på testdato for å sende til klinikken. Det har skjedd med et fåtall at det kan gå med lav hcg på dpo 14, men det er ytterst sjeldentJeg merker at det er så utrolig sterkt ønske nå, etter jeg mistet sent forrige forsøk. Det var liksom så nære! Jeg blir helt sprø! Jeg skal prøve å vente til 10 dpo også skal jeg forholde meg til 12 dpo som du skriver. Prøve å konkludere/gå videre hvis det er blenda test 12 dpo
Altså, jeg var nok den eneste i verden som kunne spotte min strek 9dpo. Den økte meeeeget svakt frem til 12 dpo og først da sa jeg noe til mannen. Så ikke vits i å føle på elendighet allerede nå, 8 dpo er jo ingentingJeg merker at det er så utrolig sterkt ønske nå, etter jeg mistet sent forrige forsøk. Det var liksom så nære! Jeg blir helt sprø! Jeg skal prøve å vente til 10 dpo også skal jeg forholde meg til 12 dpo som du skriver. Prøve å konkludere/gå videre hvis det er blenda test 12 dpo
Åååå takk nå begynner jeg å roe meg ned. Jeg skal starte litt på null nå og forholde meg til 10-11 dpo som jeg hadde tenkt. Ser bort fra dagens testAltså, jeg var nok den eneste i verden som kunne spotte min strek 9dpo. Den økte meeeeget svakt frem til 12 dpo og først da sa jeg noe til mannen. Så ikke vits i å føle på elendighet allerede nå, 8 dpo er jo ingenting
Lettere sagt enn gjort, jeg vet, men plutselig får du deg en positiv overraskelse Krysser alt jeg har for degÅååå takk nå begynner jeg å roe meg ned. Jeg skal starte litt på null nå og forholde meg til 10-11 dpo som jeg hadde tenkt. Ser bort fra dagens test
Oi, men denne var jo fin å forholde seg til syns jeg Kombinert med svar fra andre i gruppa her. Takk for at du deler! Blir nervepirrende dager mot helga for min del. Tenkte kanskje å teste lørdag eller søndag (hvis jeg tørr). Syns det bare er dritt om dagen at jeg må leve som om jeg er gravid, når jeg enda ikke vet det. Har så mye symptomer men vet det bare er progesteronen. Men thats the name of the gameAltså, vet ikke om denne er til å stole på, men akkurat nå passet den meg veldig fint! Her vises sannsynlighet for positiv test på de ulike dagene: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10
Ja, jeg vet! Det å leve som gravid i ventetiden, når man gjerne skulle tatt et glass vin for å roe nervene, det er frustrerende Hva er symptomene du har? Selv om det evt. bare er progesteronen…Oi, men denne var jo fin å forholde seg til syns jeg Kombinert med svar fra andre i gruppa her. Takk for at du deler! Blir nervepirrende dager mot helga for min del. Tenkte kanskje å teste lørdag eller søndag (hvis jeg tørr). Syns det bare er dritt om dagen at jeg må leve som om jeg er gravid, når jeg enda ikke vet det. Har så mye symptomer men vet det bare er progesteronen. Men thats the name of the game
Så gøy å høre lykke til med uttak og ventingen frem dit!Oj! Bang sa det da legen økte dosen. Fra å være fullstendig knust og ha bare 2 egg forrige kontroll så var det plutselig 7 stykk nå. Uttak på fredag. Gleder meg til å få de her eggene ut og bli ferdig med denne runden.
Skjønner så innmari godt at det er kjip beskjed å få! Men lørdag er jo mange dager til da, så mye kan vel skje på den tida. Har du fått justerte doser eller skal du fortsette på samme?Hadde ikke en bra kontroll i dag, dårlig vekst på eggposene, tror hun sa bare 7-9 mm.. Ny kontroll lørdag. Og måtte selvsagt veie meg og jeg som har gått opp en del så ligger rett under bmigrensa.. Sa ikke så mye på det, men det kjenner på det etter tidligere runder i 2016 da det var så mye fokus på det.. Føler meg bare mislykket i dag Og for å toppe det så begynte jeg å grine til hun på apoteket fordi jeg ikke hadde med legitimasjon med bilde.. Hun var så snill at hun viste skjønn og godtok førerkort på mobilen så fikk heldigvis hentet ut medisin da.. Blir så flau når jeg tenker på det, men der og da så følte jeg at det var nok en ting som gikk dritt i dag. Note to self, ta en liten pustepause før jeg går på apoteket etter en dårlig kontrolltime og husk legitimasjon