Mai 2023❤️

Hei igjen damer! Hva tenker dere om denne stigningen? Nederste er idag tidlig og øverste igår tidlig. Satte inn blasto på Fredag. :love017
Forresten, når du satt inn blasto på fredag. Det betyr at embryo var 5 eller 6 dager når du satt inn?☺️ dumt spørsmål, men jeg har blitt litt forvirret ang. dager og betegnelse :angelic:

Ekstra spennende med så mange symptomer / bivirkninger da :D Det er jo umulig å vite hva som er hva! Jeg synes det er litt kjedelig at jeg ikke har noe spes, men det hadde jeg ikke når jeg var gravid heller. Så jeg prøver å fokusere på det☺️ Men, jeg er også helt sykt trøtt! Påfallende trøtt..
Jeg skulle ikke ha skrevet det, for i går var det akkurat som om luftbobla i meg sprakk og mange symptomer forsvant :p Hodepinen forsvant, mindre murringer og jeg fikk plutselig mer energi igjen. Haha! Og i natt kom nattesvetten tilbake - jeg pleier få det hver natt i dagene før menstruasjon pga mild PMS.

Hvordan har du det? ❤️

Samme resultat som meg! Gratulerer med gode tall :) Hold oss gjerne oppdatert om du ønsker det. Hvordan er formen din? ❤️
Formen er bra. :) De ringte nettopp fra klinikken, og av de 8 som ble tatt ut i går, så er det kun 2 som er med videre i prosessen:hungover: Nå begynner jeg bli redd for at de ikke skal klare seg til mandag:nailbiting::crybaby2

Hvordan gikk det med dine? Håper du har bedre resultat enn meg :Heartred

Formen er bra. :) De ringte nettopp fra klinikken, og av de 8 som ble tatt ut i går, så er det kun 2 som er med videre i prosessen:hungover: Nå begynner jeg bli redd for at de ikke skal klare seg til mandag:nailbiting::crybaby2

Godt at formen din er fin ☺️ Huff, forstår veldig godt at du nå er redd. Jeg håper så med deg at de overlever videre ❤️

Mulig jeg ikke har fått med meg det fra før, men er det en grunn til hvorfor de må dyrkes til blasto? Er det ikke planlagt innsett i løpet av dette forsøket kanskje? Jeg kjenner ei som fikk fryst 2 stk. 3 dagers embryoer.

Av mine 8 ble 6 befruktet. Satt inn et 3-dagers embryo og fikk 2 blasto på frys. Sender deg mange styrkeklemmer ❤️

Godt at formen din er fin ☺️ Huff, forstår veldig godt at du nå er redd. Jeg håper så med deg at de overlever videre ❤️

Mulig jeg ikke har fått med meg det fra før, men er det en grunn til hvorfor de må dyrkes til blasto? Er det ikke planlagt innsett i løpet av dette forsøket kanskje? Jeg kjenner ei som fikk fryst 2 stk. 3 dagers embryoer.

Av mine 8 ble 6 befruktet. Satt inn et 3-dagers embryo og fikk 2 blasto på frys. Sender deg mange styrkeklemmer ❤️
Veldig ofte blir de fryst ned dag 5, nettop for å kunne se hva som mest trolig kan bli en et barn eller ikke. Dersom det er for dårlig kvalitet, faller fra eller det ikke deler seg som det skal så kan det ikke bli et barn. Derfor vet de mest dag 5 og svært mange dyrker til blasto av den årsaken. Men mange setter inn tidligere og det blir barn av det,men det hadde de jo også sett dag 5 :)

Veldig ofte blir de fryst ned dag 5, nettop for å kunne se hva som mest trolig kan bli en et barn eller ikke. Dersom det er for dårlig kvalitet, faller fra eller det ikke deler seg som det skal så kan det ikke bli et barn. Derfor vet de mest dag 5 og svært mange dyrker til blasto av den årsaken. Men mange setter inn tidligere og det blir barn av det,men det hadde de jo også sett dag 5 :)
Takk ❤️ Ja vet at de fleste dyrkes til blasto for å kunne fryses ned. Men bare tenkte om de på klinikken til @Rea25 hadde nevnt noe om dersom noen delte seg fint frem til dag 3 eller 4, om det var aktuelt å sette noe inn da :) Nettopp for å øke sjansen om et barn i det aktuelle forsøket. Men har hørt det gjøres ulikt på de forskjellige klinikkene :)

Takk ❤️ Ja vet at de fleste dyrkes til blasto for å kunne fryses ned. Men bare tenkte om de på klinikken til @Rea25 hadde nevnt noe om dersom noen delte seg fint frem til dag 3 eller 4, om det var aktuelt å sette noe inn da :) Nettopp for å øke sjansen om et barn i det aktuelle forsøket. Men har hørt det gjøres ulikt på de forskjellige klinikkene :)
Ja, min klinikk fryser ikke ned noe tidligere, men for meg som hadde lang reisevei fikk sette inn 3dagers ferskt så vi kunne reise hjem tidligere :)

Herreguuud, 13 år siden forrige graviditet. Kan ikke huske at det røsket og strakk så mye i lyske/eggstokkområdet. Det røsker til når jeg snur meg fra side til side om natten, skal reise meg opp fra en stol osv. Flere som har opplevd dette? Vet jo at det er normalt med småstikking liksom, men dette er jo direkte vondt. For ikke å snakke om hvor andpusten jeg blir for tiden o_O

Last edited:

Ja, krysser fingre og tær :smiley-angelic001

De velger å dyrke de til blasto og sette de inn på dag 5. Veit ikke hvorfor, men er kanskje forskjell på privat og offentlig.

Da jeg var i det offentlige så satte de inn 3 dagers embryo, og de resterende ble fryst ned var også dag 3.

Så bra! Hadde også håpet på rundt 6 befruktet, men vi kan jo dessverre ikke styre over dette.

Håper sånn at de 2 som greide det er sterke og fine. ❤️ Fælt å få en sånn beskjed når man i utgangspunktet fikk bra fangst.

Ja, krysser fingre og tær :smiley-angelic001

De velger å dyrke de til blasto og sette de inn på dag 5. Veit ikke hvorfor, men er kanskje forskjell på privat og offentlig.

Da jeg var i det offentlige så satte de inn 3 dagers embryo, og de resterende ble fryst ned var også dag 3.

Så bra! Hadde også håpet på rundt 6 befruktet, men vi kan jo dessverre ikke styre over dette.
Jeg sender deg mange klemmer og håper de 2 er noen tøffinger ❤️

Herreguuud, 13 år siden forrige graviditet. Kan ikke huske at det røsket og strakk så mye i lyske/eggstokkområdet. Det røsker til når jeg snur meg fra side til side om natten, skal reise meg opp fra en stol osv. Flere som har opplevd dette? Vet jo at det er normalt med småstikking liksom, men dette er jo direkte vondt. For ikke å snakke om hvor andpusten jeg blir for tiden o_O
Hadde det sånn med nr 2, ikke end 1. Var også spesielt på ene siden bare.
Håper det roer seg snart og at du slipper å ha så vondt :Heartred

Positiv digital idag på ettermiddagsurin som jeg hadde holdt på i 4,5 time!
Dette var siste egg på frys og aller aller siste forsøk. Klaffet det ikke denne gangen var vi også veldig fornøyd med de to ivfbarna vi har fra før :Heartpink
Håper lille spire klamrer seg fast til termin nå! Bra start hvertfall!
BC9CDA26-4F13-42AA-B7EE-B0F47A256588.jpeg

Back
Topp