Mai 2023❤️

Skjønner så innmari godt at det er kjip beskjed å få! Men lørdag er jo mange dager til da, så mye kan vel skje på den tida. Har du fått justerte doser eller skal du fortsette på samme?

Og du er absolutt ikke alene om å grine på apoteket, det gjorde jeg også etter kontroll hvor jeg fikk beskjed om at det kun var tre follikler som hadde reagert på stimuleringen. Gjetter at de godt vant til det, gitt.
Ja, jeg er bare på dag 6 og har hatt uttak på dag 13-15 tidligere så det er jo tidlig enda da. Ble bare så overrasket for på samme tid tidligere så har det sett bedre ut. Skal fortsette med samme dose ja :) Så godt å høre egentlig at flere har grått på apoteket, tøffe tak til tider det her, de er kanskje vant med ymse reaksjoner fra vi i behandling ja:hilarious:

Oj! Bang sa det da legen økte dosen. Fra å være fullstendig knust og ha bare 2 egg forrige kontroll så var det plutselig 7 stykk nå. Uttak på fredag. Gleder meg til å få de her eggene ut og bli ferdig med denne runden.
Wihuu, så utrolig bra☺️ Det samme skjedde jo med meg, plutselig så ble det flere! Spennende med uttak på fredag❤️ Heier på deg☺️

Ja, jeg vet! Det å leve som gravid i ventetiden, når man gjerne skulle tatt et glass vin for å roe nervene, det er frustrerende :angelic: Hva er symptomene du har?:) Selv om det evt. bare er progesteronen…
Haha, ja du sier noe der :smiley-bounce022 Jeg har masse stikkinger og murringer. Mest på venstre side og midt på langt ned. Våkner hver natt og kjenner et press på det jeg tror er blæra, så går og tisser men kommer ikke så mye ut. Kan være adheranser etter egguttaket, eller at eggstokkene blir mindre etter egguttaket.

Så er jeg så forbaska trøtt!! Har hatt en del innsett nå, og kan ikke huske at jeg har vært så sliten. Har også fått forstørrede pupper, og for ikke å snakke om såre nipler:p Men det med puppene har jeg hatt hvert innsett, både når jeg har vært gravid og ikke. Har du symptomer? ☺️

Ja, var utrolig heldig med uttaket. Må jo bare håpe at det kan bli noe Kan jeg spørre hvordan du reagerer på Cyclogest? Jeg går kun på det nå, men føler det er all slags bivirkninger. I tillegg har jeg ekstremt kort lunte denne gangen. Du er flink som klarer å vente, jeg begynner nok en av de nærmeste dagene. Tiden går altfor sakte..
I går kl 11:57
Blir veldig fort lei meg å sint, har mye hodepine å blir fort kvalm, sykt oppblåst og svimmel er de så langt. Kan også få smerter fort i magen. Har bare en graviditetstest igjen så må prøve å spar den til fredagen. Da drar vi på hyttetur.
Men hadde det mye værre de siste 2 innsettende. Da gikk jeg på prognova i tillegg. Var sykt dårlig da

Vææææ er så sykt redd for at dette forsøket ikke skal gå. Da tror jeg virkelig jeg går i kjelleren. Er snart 3 år siden jeg hadde en positiv graviditetstest før det var det for 7 år siden. Er så jævli å vente på å kunne ta testen. Bare vet den er negativ. Å håper i de grønne skoger at den er positiv. Masse lykke til i morgen for dere som har insett :Heartred

Jeg testet i dag tidlig og den var helt negativ. Dag 10 etter ovitrelle. Det skal jo egentlig være en bra ting, så er det avklart. Men, jeg har da klart å få den dårlige følelsen, siden testen var negativ… og nå føler jeg at det ikke har gått veien.. men sannsynligheten for positiv test på 8 dpo er vel ganske liten? Eller?
Jeg kan jo bare snike litt her; Jeg hadde aldri i verden fått positiv test 8 dpo :P Kunne så vidt skimte noe 9 dpo på morgenen, litt sterkere på kvelden, og 10 dpo var den tydelig. Hadde hCG på 208 14 dpo, og har ei lita frøken på snart 3 mnd nå. Så alt var helt normalt, og hCG-en høy! Er ikke mange som får pos test 8 dpo. Krysser fingre for strek snart! :D

Jeg kan jo bare snike litt her; Jeg hadde aldri i verden fått positiv test 8 dpo :p Kunne så vidt skimte noe 9 dpo på morgenen, litt sterkere på kvelden, og 10 dpo var den tydelig. Hadde hCG på 208 14 dpo, og har ei lita frøken på snart 3 mnd nå. Så alt var helt normalt, og hCG-en høy! Er ikke mange som får pos test 8 dpo. Krysser fingre for strek snart! :D
Takk for at du sniker og deler litt ☺️ Det er veldig fint med sånne bekreftelser! Det hjelper veldig! Den dårlige følelsen fra i dag tidlig er borte nå og jeg har fått tilbake det håpet jeg hadde ved innsett❤️ Men det er fortsatt uutholdelig å vente!! Gratulerer med å ha ei frøken på 3 mnd☺️ for en lykke!

Haha, ja du sier noe der :smiley-bounce022 Jeg har masse stikkinger og murringer. Mest på venstre side og midt på langt ned. Våkner hver natt og kjenner et press på det jeg tror er blæra, så går og tisser men kommer ikke så mye ut. Kan være adheranser etter egguttaket, eller at eggstokkene blir mindre etter egguttaket.

Så er jeg så forbaska trøtt!! Har hatt en del innsett nå, og kan ikke huske at jeg har vært så sliten. Har også fått forstørrede pupper, og for ikke å snakke om såre nipler:p Men det med puppene har jeg hatt hvert innsett, både når jeg har vært gravid og ikke. Har du symptomer? ☺️
Ekstra spennende med så mange symptomer / bivirkninger da :D Det er jo umulig å vite hva som er hva! Jeg synes det er litt kjedelig at jeg ikke har noe spes, men det hadde jeg ikke når jeg var gravid heller. Så jeg prøver å fokusere på det☺️ Men, jeg er også helt sykt trøtt! Påfallende trøtt..

Ekstra spennende med så mange symptomer / bivirkninger da :D Det er jo umulig å vite hva som er hva! Jeg synes det er litt kjedelig at jeg ikke har noe spes, men det hadde jeg ikke når jeg var gravid heller. Så jeg prøver å fokusere på det☺️ Men, jeg er også helt sykt trøtt! Påfallende trøtt..

Jeg synes også det er veldig kjedelig å ikke ha noe som kan ligne på symptomer/påfallende bivirkninger. Selv om det jo er kjipt å få falske forhåpninger av bivirkningene, så blir jeg jo sikker på at det ikke har gått når jeg ikke kjenner noe annet enn bittelitt stikkinger nå og da.

Men herregud, prøver å trøste meg med at det jo er tidlig fortsatt. Kun fire dager etter innsett, tross alt. Så det er hjelper å høre at du ikke kjente noe når du var gravid sist, da får man jo litt håp!

Jeg synes også det er veldig kjedelig å ikke ha noe som kan ligne på symptomer/påfallende bivirkninger. Selv om det jo er kjipt å få falske forhåpninger av bivirkningene, så blir jeg jo sikker på at det ikke har gått når jeg ikke kjenner noe annet enn bittelitt stikkinger nå og da.

Men herregud, prøver å trøste meg med at det jo er tidlig fortsatt. Kun fire dager etter innsett, tross alt. Så det er hjelper å høre at du ikke kjente noe når du var gravid sist, da får man jo litt håp!
Ja, det er nok veldig tidlig å merke noe særlig, og hvis man merker noe kan det jo være hva som helst på dette tidspunktet☺️ Jeg må hele tiden minne meg selv på at jeg ikke merket noe som helst sist. Evt. bare samme som nå, at jeg har vært veldig trøtt. Det er masse håp❤️ Nå skal jeg prøve å komme gjennom denne dagen, 9 dpo, uten å teste. Mens i morgen blir det test. Og hvis den er blank, så mister jeg håpet, for jeg hadde svak strek fra 9 dpo sist…

Da satt jeg på klinikken. Innsett om 10 min.. kjenner jeg er spent men allikevel hvorfor skal denne gangen gå, når ikke de andre.. å jeg veit det skal bare et egg til osv osv osv.. men får ikke gjort annet enn å håpe :)

Masse lykke til! Det kan jo være akkurat denne gangen det går!

Ja, det er nok veldig tidlig å merke noe særlig, og hvis man merker noe kan det jo være hva som helst på dette tidspunktet☺️ Jeg må hele tiden minne meg selv på at jeg ikke merket noe som helst sist. Evt. bare samme som nå, at jeg har vært veldig trøtt. Det er masse håp❤️ Nå skal jeg prøve å komme gjennom denne dagen, 9 dpo, uten å teste. Mens i morgen blir det test. Og hvis den er blank, så mister jeg håpet, for jeg hadde svak strek fra 9 dpo sist…
Spent på resultatet! Og hold ut dagen!

Jeg venter nok et par dager ekstra, hvis jeg tester negativt 9 dpo så vil jeg ikke helt stole på det, det KAN jo være en falsk negativ. Så selv om det klør etter å teste, har jeg i alle fall best av å drøye så lenge som mulig.

Hei igjen damer! Hva tenker dere om denne stigningen? Nederste er idag tidlig og øverste igår tidlig. Satte inn blasto på Fredag. :love017

Vedlegg

• 5847D3E0-8BB7-4394-8247-CFFBC3971466.jpeg
    5847D3E0-8BB7-4394-8247-CFFBC3971466.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 84
Back
Topp