Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner meg ordentlig kvalm men jeg skylder litt på Progynova for detFlere preggoes som har begynt å kjenne på kvalme? Her kommer det og går i bølger. Syns mat er litt slitsomt å få i meg, men spiser saaaaakte og får i meg så klart. Og så har jeg så innmari vond smak i munnen og alt har smaker surt som i sitron
Hei! Jeg fikk også bare beskjed om at jeg var gravid fra riksen, men ikke noe om hcg, men sendte melding på helsenorge med spørsmål om det, og fikk svar på det da!Fikk svar fra riksen i dag om positiv blodprøve og graviditet. Kjenner jeg ble skuffet over at de ikke sa hva hcg var?? Vil det si at jeg var ordentlig positiv og ikke i vippepunktet? Synes testene mine har vært veldig svake.
Jeg og sendte spm om det. Svarte de kjapt? Spotter bittelitt, lurer på om jeg burde ha en hcg kontroll..Hei! Jeg fikk også bare beskjed om at jeg var gravid fra riksen, men ikke noe om hcg, men sendte melding på helsenorge med spørsmål om det, og fikk svar på det da!
De svarte meg på det neste dag, men vet jo at det kan variere litt om hvor kjapt man får svar på meldingene. Hvis du spurte i dag kan det jo hende du ikke får vite før over helga (selv om de vel jobber noe på lørdager også?). Skjønner at du er bekymret pga spottingen, men det trenger jo ikke å være noe faresignalJeg og sendte spm om det. Svarte de kjapt? Spotter bittelitt, lurer på om jeg burde ha en hcg kontroll..
gratulerer så mye!!
Åååh så koselig Ja endelig satt den. Men det er lenge igjen til februar Hvordan går det med deg?gratulerer så mye!!
Har tenkt på deg og hadde magefølelse i dag, så kom hit til å sjekke!
Hilsen fra mars-gruppe!
JegNoen som skal settes på gravid?
Jeg også!Noen som skal settes på gravid?
Kan sette meg påNoen som skal settes på gravid?
JegNoen som skal settes på gravid?
ja tiden går sakte. Spesielt første ukene. Håper du får fin graviditet!Åååh så koselig Ja endelig satt den. Men det er lenge igjen til februar Hvordan går det med deg?
Ja det skjønner jeg . Er 4+4 å livredd.. men det må jo bare gå sin gang. Ingenting jeg gjør kan gjøre noe fra eller til nåja tiden går sakte. Spesielt første ukene. Håper du får fin graviditet!
Er 17+0 i dag og so far so good. Men fortsatt livredd, hehe. Har hatt privat ul 3 ganger siden jeg er sååå nervøs. Helt utrolig at jeg har kommet så langt etter 4 sa og 4 ivf. Og ikke minst 6 år! Må holde ut minst 10 uker til og håper å slappe av litt da.