Mai 2023❤️

Der ringte St.Olavs. Av 7 egg ut så var bare 3 av dem ok. 2 falt fra ganske fort og så var det ett fint tilslutt som ble frosset ned. Jeg spurte om gradering på det og fikk beskjed om at det var toppscore på det som ble frosset nå. Det var helt perfekt og frysing gikk bra. Så da er det bare å vente og se hva planen videre skal bli. Jeg har lyst på innsett nå kjenner jeg. To uttak uten å få sette inn tærer på.

Der ringte St.Olavs. Av 7 egg ut så var bare 3 av dem ok. 2 falt fra ganske fort og så var det ett fint tilslutt som ble frosset ned. Jeg spurte om gradering på det og fikk beskjed om at det var toppscore på det som ble frosset nå. Det var helt perfekt og frysing gikk bra. Så da er det bare å vente og se hva planen videre skal bli. Jeg har lyst på innsett nå kjenner jeg. To uttak uten å få sette inn tærer på.
Nesten samme med meg. Fikk 8 ut, 4 befruktet, men 2 falt fra med en gang. Nr 3 falt fra dag 3, men fikk satt inn det ene egget.

Håper du får satt inn snart, og at det blir baby ut av det egget du har :Heartred

Jeg har mistet litt troen nå. Normal sin test var helt uendret til i dag, veeldig lys. Leste at de kunne være ganske lite sensitive så kjøpte en CB tidlig deteksjon. Ser jo strek men synes denne er svak til å være 12 dpo. Hmmm…. Blodprøve på fredag.

Vedlegg

• 85764011-3CED-4704-AFA3-98CFE73779F4.jpeg
    85764011-3CED-4704-AFA3-98CFE73779F4.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 92
Jeg har mistet litt troen nå. Normal sin test var helt uendret til i dag, veeldig lys. Leste at de kunne være ganske lite sensitive så kjøpte en CB tidlig deteksjon. Ser jo strek men synes denne er svak til å være 12 dpo. Hmmm…. Blodprøve på fredag.
Sjekk om to dager :) det kan jo ta litt tid før stigningen begynner :)

Så fin! :Heartpink

Jeg ble så nysgjerrig da jeg leste at du fikk satt inn et 4AA-blasto i siste innsettet - vet du kvaliteten i de andre innsettene? Jeg har alltid begynt med beste kvalitet først og «jobbet meg nedover», men kanskje du faktisk bare hadde 4AA-blastoer hele veien? :woot:
Jeg fikk ikke vite på de tre andre blastoene. De sa bare at det var topp kvalitet og at de ikke fryser ned noe de ikke har god tro på at skal kunne bli et barn :). Nr 3 og 4 hadde begynt å klekke alt ved innsettet. :) Denne hadde ikke begynt å klekke men så veldig bra ut :)

Er det noen her som har gode råd for å bedre forhold i livmor? Slimhinne, men også balansere/optimalisere miljøet generelt? Jeg tror to utskrapninger kan ha skapt litt utfordringer i miljøet… Litt redd det vil ødelegge for nytt fryseforsøk nå i juni:bored:

Takk som spør jeg har hatt testepause i dag. Avventer blodprøve i morgen og benytter dagen til å lese meg opp om frosne embryoer Forstår at de iblant kan være litt trege. Veldig spent på morgendagen. Når skal du på neste ultralyd?
Ikke før onsdag neste uke, så prøver selv å gi leg en pause frem til da. Det er jo virkelig ingenting jeg kan gjøre fra eller til, annet enn å ta vare på meg selv på best mulig måte og på alle måter. Krysser fingrene for deg :)

Er det noen her som har gode råd for å bedre forhold i livmor? Slimhinne, men også balansere/optimalisere miljøet generelt? Jeg tror to utskrapninger kan ha skapt litt utfordringer i miljøet… Litt redd det vil ødelegge for nytt fryseforsøk nå i juni:bored:
Jeg vet ikke, men Frøyaklinikken i Oslo er rågode på sånt :)

Flere preggoes som har begynt å kjenne på kvalme? Her kommer det og går i bølger. Syns mat er litt slitsomt å få i meg, men spiser saaaaakte og får i meg så klart. Og så har jeg så innmari vond smak i munnen og alt har smaker surt som i sitron o_O

Back
Topp