Gratulerer så mye! Har du noen spesielle symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Har du noen spesielle symptomer?
Nei, igrunn ikke.. det kjennes ut som et press nederst i magen bare.. å veldig god luktesans plutserligGratulerer så mye! Har du noen spesielle symptomer?
Herregud! Gratulerer så fantastisk!!
Aaaaahh se der ja!! Sier forsiktig gratulerer
Metode sine tidlig tester ga svakt utslag på ettermiddagsurin, ganske knall positiv make sure vanlig test og «pregnant» på make sure digital - alle tatt fra samme urin Så nå må det bare bli værende på plass til FebruarSer du har fått litt svar her ila dagen! Men jeg drøyde testinga til 9 dager etter innsett, og brukte da bare vanlig Clearblue-test med 25ml-sensitivitet. Og siden jeg ikke helt greide å tro på det positive resultatet, så testet jeg i dag igjen. Heldigvis med samme resultat! Puh! (Så nå er jeg veldig spent på hcg-en på blodprøve i morgen).
Men, den ene gangen jeg ble gravid i fjor, så hadde jeg negativ test 14 dpo, og men positivt utslag på blodprøve 16 dpo. Riktignok var hcg-en ganske lav da. Og det var med Metode sin test, som jeg i etterkant har skjønt at ikke er den mest pålitelige.
Såeh, nei, altså, sannelig om jeg vet, det var kanskje ikke svar som gav deg den infoen du ønsket?
Og stas med utslag da!
GratulererMetode sine tidlig tester ga svakt utslag på ettermiddagsurin, ganske knall positiv make sure vanlig test og «pregnant» på make sure digital - alle tatt fra samme urin Så nå må det bare bli værende på plass til Februar
Egget fester seg mellom dag 5 og 7 så det er fint mulig <3Hadde innsett i går, og allerede i dag så kjenner jeg stikkinger i magen
Det er vel ikke for tidlig for egget å feste seg trur dere?
Uttak var onsdagen.
Tenker sånn på deg! Føler dere virkelig har måttet jobbe hardt for å komme hitNei, igrunn ikke.. det kjennes ut som et press nederst i magen bare.. å veldig god luktesans plutserlig
Ja fyfader den veien her har vært trå å lang. Men nå veit jeg at kroppen klarer! Det er en milepæl i seg selv.. tatt blodprøve idag og ny på torsdag og en neste uke . Klarer ikke slutte å teste nåTenker sånn på deg! Føler dere virkelig har måttet jobbe hardt for å komme hit
Skal du teste videre, eller vente til testdato?
TakkGratulerer
Wuhu! Stort grattis!Å herregud. Jeg våknet kl 5 å måtte tisse. Klare ikke å tro det Vis vedlegget 407115
Jeg har troen på denne! Velkommen til mai-gruppa!Opsi her er bilde. Kan legge til at den ble tatt med urin som hadde ligget i blæra under en time. Sorry TMI
Hmm, det er jo absolutt en synlig strek der! Jeg har aldri prøvd Normal sine og har derfor ikke erfaring med den typen. Blir uansett veldig spennende å følge med på om streken blir sterkere i dagene som kommer!Ok damer - jeg er litt sent til showet!! Men grattis til alle positive tester. Jeg er på første fryseforsøket til barn 2, hadde innsett av blasto forrige onsdag og er 11 dpo i dag. Jeg veeet denne testen ikke kan sammenlignes med mange av deres sterke. Men tror dere dette kan være en litt treig frossen blomstrer?? Har brukt normal sin strimmel, ingen erfaringer med den. Men i går var den HELT blenda uten skygge. Har selvfølgelig ikke vært gal nok til å vise denne til mannen enda hva tror dere? Æææææ hjelp!
Prøv en CB early.. den slår ut mye sterkere enn babyplan sine tidlig også.. det er noe på gang der <3Opsi her er bilde. Kan legge til at den ble tatt med urin som hadde ligget i blæra under en time. Sorry TMI
Åh! Gratulerer! Så flott!Å herregud. Jeg våknet kl 5 å måtte tisse. Klare ikke å tro det Vis vedlegget 407115