Mai 2023❤️

Ser du har fått litt svar her ila dagen! Men jeg drøyde testinga til 9 dager etter innsett, og brukte da bare vanlig Clearblue-test med 25ml-sensitivitet. Og siden jeg ikke helt greide å tro på det positive resultatet, så testet jeg i dag igjen. Heldigvis med samme resultat! Puh! (Så nå er jeg veldig spent på hcg-en på blodprøve i morgen).

Men, den ene gangen jeg ble gravid i fjor, så hadde jeg negativ test 14 dpo, og men positivt utslag på blodprøve 16 dpo. Riktignok var hcg-en ganske lav da. Og det var med Metode sin test, som jeg i etterkant har skjønt at ikke er den mest pålitelige.

Såeh, nei, altså, sannelig om jeg vet, det var kanskje ikke svar som gav deg den infoen du ønsket?

Og stas med utslag da!
Metode sine tidlig tester ga svakt utslag på ettermiddagsurin, ganske knall positiv make sure vanlig test og «pregnant» på make sure digital - alle tatt fra samme urin :woot: Så nå må det bare bli værende på plass til Februar:smiley-angelic001

Metode sine tidlig tester ga svakt utslag på ettermiddagsurin, ganske knall positiv make sure vanlig test og «pregnant» på make sure digital - alle tatt fra samme urin :woot: Så nå må det bare bli værende på plass til Februar:smiley-angelic001
Gratulerer :Heartred

Å herregud. Jeg våknet kl 5 å måtte tisse. Klare ikke å tro det :nailbiting:
Snapchat-1314340322.jpg

Hadde innsett i går, og allerede i dag så kjenner jeg stikkinger i magen :D
Det er vel ikke for tidlig for egget å feste seg trur dere? :smiley-ashamed005
Uttak var onsdagen.

Hadde innsett i går, og allerede i dag så kjenner jeg stikkinger i magen :D
Det er vel ikke for tidlig for egget å feste seg trur dere? :smiley-ashamed005
Uttak var onsdagen.
Egget fester seg mellom dag 5 og 7 så det er fint mulig <3

Nei, igrunn ikke.. :p det kjennes ut som et press nederst i magen bare.. å veldig god luktesans plutserlig:p
Tenker sånn på deg! Føler dere virkelig har måttet jobbe hardt for å komme hit :Heartred
Skal du teste videre, eller vente til testdato?

Tenker sånn på deg! Føler dere virkelig har måttet jobbe hardt for å komme hit :Heartred
Skal du teste videre, eller vente til testdato?
Ja fyfader den veien her har vært trå å lang. Men nå veit jeg at kroppen klarer! Det er en milepæl i seg selv.. tatt blodprøve idag og ny på torsdag og en neste uke . :) Klarer ikke slutte å teste nå ;)

Ok damer - jeg er litt sent til showet!! Men grattis til alle positive tester. Jeg er på første fryseforsøket til barn 2, hadde innsett av blasto forrige onsdag og er 11 dpo i dag. Jeg veeet denne testen ikke kan sammenlignes med mange av deres sterke. Men tror dere dette kan være en litt treig frossen blomstrer?? Har brukt normal sin strimmel, ingen erfaringer med den. Men i går var den HELT blenda uten skygge. Har selvfølgelig ikke vært gal nok til å vise denne til mannen enda hva tror dere? Æææææ hjelp!

Opsi her er bilde. Kan legge til at den ble tatt med urin som hadde ligget i blæra under en time. Sorry TMI

Vedlegg

• 2DB08322-BD48-418C-A981-3BD62388BE47.jpeg
    2DB08322-BD48-418C-A981-3BD62388BE47.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 92
Ok damer - jeg er litt sent til showet!! Men grattis til alle positive tester. Jeg er på første fryseforsøket til barn 2, hadde innsett av blasto forrige onsdag og er 11 dpo i dag. Jeg veeet denne testen ikke kan sammenlignes med mange av deres sterke. Men tror dere dette kan være en litt treig frossen blomstrer?? Har brukt normal sin strimmel, ingen erfaringer med den. Men i går var den HELT blenda uten skygge. Har selvfølgelig ikke vært gal nok til å vise denne til mannen enda hva tror dere? Æææææ hjelp!
Hmm, det er jo absolutt en synlig strek der! Jeg har aldri prøvd Normal sine og har derfor ikke erfaring med den typen. Blir uansett veldig spennende å følge med på om streken blir sterkere i dagene som kommer! :Heartpink

Da har jeg hatt offisiell testdag med blodprøve i dag, og det var så deilig å få bekreftet de to hjemmetestene. Jeg er gravid, og det føles smått absurd ut å skrive det og vite at det er sant. Og det føltes også veldig mye sannere ute når beskjeden kom fra riksen, og dato for tidlig ultralyd er satt. Så nå skal jeg være glad for det, slappe av og tro på at det faktisk går, og prøve så godt jeg kan å skyve unna redselen for at det skjærer seg ila de neste ukene.

Gøy å se så mange positive tester her i maigruppa, og så håper jeg virkelig det går for resten ved neste runde!

Back
Topp